Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 42!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Okt 2019 10:30

Week 42!

Wat zijn jouw plannen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Okt 2019 10:34

Re: Week 42!

Doordeweeks eigenlijk heel rustig. Mag ook wel want ik ben zo moe. Morgen een play date en verder niet zoveel.
Vrijdagmiddag gaan we een weekje op vakantie naar de Ardennen met mijn familie.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Okt 2019 10:37

Re: Week 42!

Wij zijn nu onderweg naar huis van ons weekendje weg. Vanmiddag dus vooral wassen.
Vanavond sporten.

Dinsdag: Dagdienst
Woensdag: Alleen een vergadering gepland staan.
Donderdag: Dagdienst, 's avonds controle VK.
Vrijdag: Dochter naar de opvang ik een dag voor mezelf met een werk afspraak en wat privé afspraken.
Zaterdag en zondag: Dagdiensten
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 14 Okt 2019 10:50

Re: Week 42!

Straks naar euro Disney met de meiden . Woensdagavond rijden we terug. Donderdag even niksen en savonds naar Claudia de Breij en uit eten met m'n man.

De rest van het weekend niet veel plannen, lekker naar buiten hoop ik. Nog wat thuis werken
<<

Anoniem313

Bericht 14 Okt 2019 10:55

Re: Week 42!

Dozen pakken, puin ruimen, morgen nog een half dagje werken, stressen, paniekeren, ruzie maken met mijn vriend, vriezer leegeten, flessen wijn leegdrinken en donderdag verhuizen!
<<

Anoniem271

Bericht 14 Okt 2019 11:01

Re: Week 42!

Vandaag werken tot 18:00u.
Morgenochtend werken. In de middag naar de oma van mijn vriend. We krijgen een antieke stoel voor in het nieuwe huis, die gaan we even ophalen.
Woensdag hele dag werken.
Donderdagochtend werken en dan heb ik weekend.
Vrijdag krijgen we de sleutel van ons huis! ? Daar zijn we dan ook die dag (een groot deel) en de rest van het weekend.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Okt 2019 11:10

Re: Week 42!

Vandaag: Werken
Morgen: Werken
Woensdag: Werken
Donderdag: Werken
Vrijdag: Nog geen plannen
Zaterdag en zondag: Nog geen plannen

Man werkt deze week 's avonds en het weekend, dus ben of aan het werk, of met de kindjes.

Ise: Alvast gefeliciteerd!

Caulfield: Succes! Verhuizen is echt een feestje, haha.

Bolus: Veel plezier!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 14 Okt 2019 11:23

Re: Week 42!

Wat spannend Caulfield! Veel succes en alvast veel geluk en plezier in jullie nieuwe huis!
Jullie ook veel succes Ise!
Bolus, veel plezier in Disneyland!

Ik werk de hele week. Woensdag naar een vriend die eindelijk handvatverwarming op m'n motor gaat monteren! :) En vrijdag rijd ik denk ik al naar Brabant voor een weekendje met familie en vriendinnen.

Fijne week allemaal!
<<

Anoniem321

Bericht 14 Okt 2019 11:44

Re: Week 42!

Bolus, veel plezier deze week!

Ise, wat leuk dat jullie de sleutel krijgen, dan kunnen jullie maar los.

Caulfield, heel veel succes gewenst!

Mijn week ziet er als volgt uit:
Vandaag: werken en vanavond een proefles crossfit volgen
Dinsdag: werken en 's avonds mijn reguliere sportles volgen
Woensdag: werken en 's avonds niks.
Donderdag: wordt een emo dagje want zoon gaat voor het eerst proefdraaien op de basisschool. Hij loopt meteen een hele dag van half 9 tot 2 mee. Hij heeft er zelf enorm veel zin in, maar voor mij zal het wel even wennen zijn om alleen thuis te zijn.
Aan de andere kant heb ik er ook wel zin in, even de tijd aan mezelf.
's Avonds naar yoga.
Vrijdag: werken en 's avonds bokszaktraining.
Zaterdag: naar de opticien om een nieuwe bril uit te zoeken.
Zondag: naar de herfstmarkt in een bos hier vlakbij. Hopen op mooi weer.
<<

Anoniem328

Bericht 14 Okt 2019 11:48

Re: Week 42!

Hahaha Caulfield dat lijkt me een correcte omschrijving voor een verhuizing.
Ik wens je met name veel succes maar ook veel plezier en geluk!

Feline en Bolus veel plezier komende week. Leuke plannen!

Marin alvast een fijne vakantie!

Ik ga vanavond eten bij een vriendin, morgen ga ik met de kinderen spelen bij een vriendje van de oudste en theedrinken met zijn moeder, woensdagavond komt mijn zus eten en vanaf vrijdagmiddag gaan we een weekend weg met de schoonfamilie. Verder werken en thuis met de kinderen.

Oh Olifant lees nu jouw reactie. Succes!! Bij ons is het binnenkort ook zover. Spannend!
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 14 Okt 2019 12:16

Re: Week 42!

Maandag: werken.
Dinsdag: met 2 vriendinnen en de kinderen naar een (binnen)speeltuin.
Woensdag: ochtend werken, middag geen plannen.
Donderdag: werken.
Vrijdag: ochtend boodschappen/huishouden doen, middag naar een verjaardag (dochtertje van vrienden wordt 1 jaar).
Zaterdag en zondag: (nog) geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem271

Bericht 14 Okt 2019 13:14

Re: Week 42!

Bedankt!

Caulfield, jij succes met verhuizen!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 14 Okt 2019 13:16

Re: Week 42!

Vandaag: werken, vanavond boodschappen
Dinsdag: vrij, met een vriendin afspreken
Woensdag: vrij, babyzwemmen en daarna een shoot
Donderdag: breng ik zoon even naar oma zodat ik even grondige schoonmaak kan doen, aan einde van de middag 2 uurtjes werken.
Vrijdag: werken
Zaterdag: heb ik een shoot, daarna met zn 3en lunchen, savonds een verjaardag.
Zondag: 2 shoots en een verjaardag.

Fijne week allemaal!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 14 Okt 2019 13:23

Re: Week 42!

Leuke plannen! Vakanties, paar dagen weg en verhuizen. Zo fijn als je dan eenmaal in je nieuwe huis gesetteld bent.

Mijn week:
Vandaag: vrije dag, vanmorgen bij een vriendin geweest. Ga binnenkort een diner daar verzorgen, we hebben even het menu besproken. Wat boodschappen gedaan en straks even een vergadering op het werk. Vanavond uit eten met mijn vriend.
Morgen: vrije dag, en vriend ook! We hebben een paar klusjes in huis, op ziekenbezoek bij een vriend en verder nog niet echt plannen.
Woensdag en donderdag: werken, verder geen plannen.
Vrijdag: vrije dag, overdag niks gepland, 's avonds uit eten met vrienden.
Zaterdag en zondag: werken en verder geen plannen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Okt 2019 13:32

Re: Week 42!

Oeh succes, Caulfield! Het is een kolereklus, maar je krijgt er iets moois voor terug!

Trouwens, hoe lang kun je rode wijn eigenlijk bewaren? Drinken we bijna nooit en we hebben hier een hele doos met verschillende flessen staan. Sommige al jaren denk ik. Kan wijn überhaupt over datum gaan?

Mijn week:

Vandaag: stilstaan bij m'n broertje die twintig jaar geleden overleed. Verder straks naar fysio en boodschappen doen en misschien nog wat dozen uitpakken.
Morgen: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: overdag geen plannen, eind van de middag komt m'n stiefdochter.
Zaterdag: schoonzus op visite en later komt Sushi naar ons huis kijken. Daarna gaan we borrelen.
Zondag: met Esperanza naar de jubileumfilm van Friends in de bios. Ook willen we een Airbnb gaan zoeken voor ons verblijf in NY in april.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 14 Okt 2019 16:05

Re: Week 42!

Bedankt allemaal!
Bliss, gecondoleerd wil ik zeggen, maar dat is niet de goeie term. Ik zag je herinnering al op insta voorbijkomen.
Wb rode wijn: doorgaans zijn het de meer prijzige wijnen die je een paar jaar kunt bewaren. De meeste wijnen van de supermarkt en Gall en Gall zijn wel bedoeld om binnen een jaar of twee op te drinken. Anders kan het azijn worden.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Okt 2019 16:20

Re: Week 42!

Maandag: werken
Dinsdag: werken, wellicht nog sporten
Woensdag: standaard vrije dag, jasje kopen tbv bruiloft
Donderdag: werken
Vrijdag: bruiloft broertje (ik ben getuige en heb er eigenlijk niet zo'n zin in, heb niets met trouwen)
Zaterdag: mountainbiken als het mooi weer is, bordspelletjes spelen
Zondag: nog geen plannen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Okt 2019 16:28

Re: Week 42!

Caulfield schreef:Bedankt allemaal!
Bliss, gecondoleerd wil ik zeggen, maar dat is niet de goeie term. Ik zag je herinnering al op insta voorbijkomen.
Wb rode wijn: doorgaans zijn het de meer prijzige wijnen die je een paar jaar kunt bewaren. De meeste wijnen van de supermarkt en Gall en Gall zijn wel bedoeld om binnen een jaar of twee op te drinken. Anders kan het azijn worden.


Hmm we gaan er eens kritisch naar kijken, denk dat er wel wat weg moet. Voortaan maar stickeren met de datum erop ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 14 Okt 2019 16:32

Re: Week 42!

Caulfield schreef:Dozen pakken, puin ruimen, morgen nog een half dagje werken, stressen, paniekeren, ruzie maken met mijn vriend, vriezer leegeten, flessen wijn leegdrinken en donderdag verhuizen!


Zoiets ziet mijn week er ook uit haha!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Okt 2019 16:40

Re: Week 42!

Succes met verhuizen jongens! Komen of staan er eigenlijk foto's in het nieuwbouw topic? Daar kijk ik natuurlijk niet echt vaak maar heb jullie processen wel met een half oog gevolgd.

Bliss, de meeste wijn is bedoeld om vrij jong te drinken, dus niet echt langer dan twee jaar. Sommige zwaardere (en vaak ook prijzigere) wijnen kun je wel langer bewaren, die rijpen dan nog door op de fles en komt de smaak ten goede. Maar bij de meeste wijn zal 't idd uiteindelijk meer richting azijn gaan haha. De manier waarop de wijn bewaard wordt speelt natuurlijk ook mee. Als je het keurig plat bewaard op constante temperatuur helpt dat ook, maar zonlicht is vrij funest en grote temperatuur schommelingen ook. En liever niet rechtop bewaren.

Edit oh en wij schrijven op de achterkant van de fles van wie we 'm hebben gekregen enzo. Wanneer je 'm hebt gekregen maakt op zich niet zoveel uit als er een oogstjaar opstaat natuurlijk maar voor jezelf kan dat wel leuk zijn.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Okt 2019 17:41

Re: Week 42!

Ma: werken. Savonds fysio voor m’n stramme rug en korte bilspier
Di: werken. Laaaaange dag want savonds presenteren m’n eindexamenleerlingen hun dialogen aan publiek en een driekoppige jury. Ik baal van het niveau, het is slappe hap dit jaar, en dan is het extra irritant dat ik de hele dag op m’n werk moet blijven tot 22.00.
Wo: werken
Do: werken. Allerlaatste dag. Dus afscheid nemen van m’n klassen, zorgen dat ik relaxed de deur uitloop. Afscheid van collega’s ga ik op een later moment doen, deze week is te hectisch om dat afscheid behoorlijk in te kunnen doen. Plus m’n leidinggevende neemt 0 initiatief om iets voor me te regelen dus ik regel het zelf wel na de vakantie. Ook idioot maar goed ik weet waarom ik vertrek.
Wel ga ik savonds lekker uit eten met 4 leuke collega’s dus daar kan ik wel leuk mee afsluiten en mezelf volgooien met wijn.
Vr: lezen in groep 3&4. Verder nog niks.
Za: nog niks! Edit: helaas, toch iets! Een pannenkoekending met de schoonfamilie in Vledder. Dat is een roteind rijden ook nog. Daar zijn we mooi de hele dag mee bezig.
Zo: nog niks!
#teammaple🍁
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Okt 2019 20:18

Re: Week 42!

Jammer dat je leidinggevende geen initiatief neemt om wat te regelen, UN. Succes met de laatste werkdagen!
Caulfield en Jip, succes met inpakken en verhuizen!
Ise, spannend hoor, de sleutel van jullie huis!

Mijn week:
Maandag: ik was vrij en heb voornamelijk in huis gerommeld. Late middag had ik zwemles met de oudste.
Morgen: werken, verder weinig plannen
Woensdag: ben ik vrij en de kinderen hebben ook een vrije dag op school. Ik heb met Elroya afgesproken en de kinderen afgesproken.
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij! Overdag poetsen en 's avonds ga ik met Zonnetje sushi eten!
Zaterdag: De jongste heeft in de ochtend turnles. Verder nog geen concrete plannen.
Zondag: De oudste heeft in de namiddag Chiro, zelf hebben we nog geen plannen.
2012 & 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Okt 2019 20:31

Re: Week 42!

Vandaag boodschappen gehaald en cadeautjes voor een vriendin gehaald. Verder wat op de bank gehangen heb erge pijn . Zonet toch nog gesport

Dinsdag werken

Woensdag sporten en werken, en in de middag met mijn moeder en oma naar een zus van oma die word 88 jaar ze wilde dat ik ook kwam nou prima

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag eerst sporten daarna met man naar hoorn daar is een telekids tentoonstelling lijkt me wel leuk

Zondag nog geen plannen
Afbeelding
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 14 Okt 2019 20:38

Re: Week 42!

Succes voor de dames die gaan verhuizen!
UN, succes op je werk deze laatste week. Jammer inderdaad dat je leidinggevende geen initiatief heeft genomen voor een afscheid.

Maandag: gewerkt van 08.30 -17.00
Dinsdag: werken van 08.30 - 11.30. 's middags de kinderen ophalen van school en daarna door naar mijn moeder.
Woensdag: werken van 08.30 - 17.00.
Donderdag: vrij. Wat rommelen in huis, boodschappen doen etc. 's middag plannen de kinderen vast een speelafspraakje.
Vrijdag: vrij. Luuk heeft 's middags judo.
Zaterdag: met Nora naar zwemles. Mijn man gaat met Luuk naar de taekwondo. Daarna brengen we de kinderen naar mijn schoonouders. Daar blijven ze logeren. Ik denk dat we 's middags samen even de stad in gaan en 's avonds gaan we uiteten.
Zondag: uitslapen :-) Verder geen idee nog. Eind van de middag de kinderen weer ophalen.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem298

Bericht 14 Okt 2019 21:47

Re: Week 42!

Fijne week allemaal!
Caulfield, succes met verhuizen.
Bliss, sterkte vandaag, blijft altijd een bijzondere dag denk ik.
Bolus en Feline, veel plezier komende dagen!

Ik heb vandaag gesport en had ouderavond op school.
Dinsdag: sporten, naar de kapper en 's avonds werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken en 's avonds sporten
Vrijdag: werken
Zaterdag: 's ochtends sporten, 's avonds met een vriendin uit eten in Noordwijk
Zondag: een dagje uit met mijn man, even quality time samen
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers