Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vertel het met eten - een vragenlijst

<<

Anoniem307

Bericht 12 Okt 2019 22:46

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt? Bami naar het recept van mijn vader met in de loop der jaren wat aanpassingen.
Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden? Gorgonzola
Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden? Spruiten, pindakaas en rauwe witlof
Wat is je lievelingskaas? Jong belegen
Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan? Italiaans, maar Indiaas vind ik ook geweldig
Welke hype ben jij zat? Superfoods. Daar is niets super aan.
Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde? Ik kookte niet, ik at diepvriespizza's. Die kreeg ik thuis niet, dus dan maar zo.
Wat is je lievelingsrestaurant? Nog steeds een Italiaans restaurant waar geen eigenaar of werknemer Italiaans is, in ons oude dorp.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 13 Okt 2019 00:03

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Lekker kletsen over eten met de forumfoodies, ja toch!
Yes! Leuk topic.

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?
Denk wel een mooi stuk rood vlees van de grill/bbq, ribeye of tomahawk, en dan zelf bearnaise saus erbij tikken.

Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
Kan zo snel niets bedenken. Uhm misschien octopus, en dan zo'n gegrilde tentakel. Ken niet veel mensen die dat ook lekker vinden.

Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?
Koriander, en (gestold) eigeel. In een omelet of gepocheerd ei prima, maar wat ik echt smerig vind is bv in een spiegelei, en dan dat gestolde stukje onder de zachte dooier.

Wat is je lievelingskaas?
Buratta.

Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Italiaans.

Welke hype ben jij zat?
Dat het lijkt alsof iedereen tegenwoordig wel ergens een allergie voor heeft.

Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
Lasagne van Knorr, uit een pakje dus ook.

Wat is je lievelingsrestaurant?
Tribeca in Heeze.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 13 Okt 2019 07:42

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?
Verse soep denk ik en bloemkool-shoarma maar daar niks moeilijks aan.
Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
Olijven, augurken, zeevruchten, al is dat niet heel uitgesproken. Kan verder niks bedenken.
Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?
Fruit door warm eten.
Wat is je lievelingskaas?
Old Amsterdam
Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Ik denk Italiaans.
Welke hype ben jij zat?
Superfoods, al die zaden en gedroogde dingen.
Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
Ja ook hier de wereldgerechten. Of simpele pasta's en als er voor veel gekookt moest worden: wraps.
Wat is je lievelingsrestaurant?
Lastig... 1910 in Eindhoven. En eigenlijk ook nog het Spiegelbeeld, maar meer vanwege de sfeer en de herinneringen. Maar die is er helaas niet meer.
december 2016
juli 2019
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 13 Okt 2019 08:24

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt? Chocoladetaart. :laughcry:
Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden? Geen idee. Spruitjes?
Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden? Drop, venkel, dille, vis (rauw al helemaal, ooit met moeite twee stukjes sushi weggewerkt, maar toen stonden echt de tranen in m’n ogen, zo vies vond ik het)
Wat is je lievelingskaas? Vroeger van die echt oude kaas, met zoutkristallen. Sinds ik vegan ben, vind ik Nature & Moi Cheddar en dan op een tosti het best te nassen.
Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan? Indiaas
Welke hype ben jij zat? Shared dining. Blijf van m’n eten af. :razz:
Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde? Zo goedkoop mogelijk. Heb veel gekookte aardappels en bonen gegeten. Curryketchup erdoor et voilà. :smile: Als ik genoeg geld had, ook wel wereldgerechten, Bobotie en Beef Shanghai vooral.
Wat is je lievelingsrestaurant?Piepklein tentje in Budapest ze supervers echt heerlijke plantaardige burgers en soepen maken. :heart:
<<

Anoniem313

Bericht 13 Okt 2019 09:45

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Leuk om te lezen!

Highway, mag ik jouw recept voor gumbo? En Niekske, hoe maak jij die bloemkoolshoarma?

Isles, leuk dat jij ook van Indiaas houdt. Ik ben binnenkort in jouw regio, welk Indiaas restaurant raad je aan?
Laatst gewijzigd door Anoniem313 op 13 Okt 2019 09:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 13 Okt 2019 09:45

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?
Ik heb niet echt een signature dish. Mijn man kookt het vaakst. Als ik kook vind ik Ottolenghi-achtige gerechten leuk om te maken en dat lukt ook heel aardig. Of soepen maar daar is geen kunst aan.
Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
Marmite! Ik eet het op brood met (zoutloze) tahin of pindakaas of huttenkase.
Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?
Chipolatapudding
Wat is je lievelingskaas?
Chaume. Of blue stilton.
Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Lastig! Ik denk toch Italiaans of mediterraans.
Welke hype ben jij zat?
Eten serveren op snijplanken of aanverwante zaken.
Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde? Ik was ook team wereldgerecht. Of viscuisine met een laag extra groenten en kaas er bovenop, ook een prima maaltijd ?.
Wat is je lievelingsrestaurant?
Ik heb laatst in de watertoren in Utrecht gegeten, dat was fantastisch! Ook Sal do Mar in Rhenen vind ik top.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem307

Bericht 13 Okt 2019 10:45

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Caulfield schreef:Isles, leuk dat jij ook van Indiaas houdt. Ik ben binnenkort in jouw regio, welk Indiaas restaurant raad je aan?


Vroeger zat er een goede in de Rolderstraat in Assen. Verder ken ik weinig Indiase restaurants, waardoor ik genoodzaakt ben om het Italiaanse hartje in mij te volgen. Alhoewel hier in de regio maar één Italiaans restaurant zit met Italiaanse eigenaren. :palm:
<<

Anoniem313

Bericht 13 Okt 2019 11:36

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

AH ja, jammer is dat. In Stad zit wel het een en ander natuurlijk, maar dat is voor jullie misschien net wat ver om uit eten te gaan? Ik ging vroeger graag naar Da Vinci aan de Tursfingel :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Okt 2019 11:46

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Daar heeft m'n zus haar rehearsal dinner gehouden (nou ja gewoon gezellig gegeten met de familie de avond voor haar bruiloft). Was lekker inderdaad!
Heel heel vroeger vond ik Da Carlo op 't Zuiderdiep m'n favoriete restaurant. Daar heb ik zo'n echte lasagne uit de oven ontdekt en wilde ik altijd eten voor m'n verjaardag. Geen idee of die er nog zit trouwens.
Let's discover the world together.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 13 Okt 2019 11:55

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?
Ik denk soep en taarten. Die worden in ieder geval erg gewaardeerd altijd.
Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
Ik heb volgens mij niet zo'n bijzondere smaak, kan niks bedenken. In ieder geval houd ik wel erg van vis, terwijl er ook mensen zijn die daarvan walgen. Ook een vis met graat en al vind ik prima.
Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?
Een boterham met kaas. Ik lust wel kaas, maar alleen gesmolten. En rood vlees vind ik ook echt niet lekker, dus een biefstuk, filet americain ed doe je mij echt geen plezier mee.
Wat is je lievelingskaas?
Komijnenkaas vind ik dan weer wel lekker :)
Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Ik denk Italiaans. Best veel variatie mogelijk en ik lust veel Italiaans eten wel.
Welke hype ben jij zat?
Koolhydraatarm eten. Op zich niks mis mee, maar ik merk dat steeds meer mensen dit zien als soort heilig dieet en dan meteen verwachten kilo's af te vallen, terwijl ze bijv wel veel vetten blijven eten. Ik geloof meer in een uitgebalanceerd dieet/eetpatroon.
Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
Redelijk hetzelfde als nu, maar wel wat meer pakjes en zakjes. Ik denk dat ik iets meer lef heb gekregen in het koken (heeft mijn moeder totaal niet, dus heb ik ook niet van huis uit meegekregen), maar daardoor mislukt er ook weleens wat.
Wat is je lievelingsrestaurant?
Geen specifiek restaurant, maar ik kan erg genieten van een net even wat chique-er driegangenmenu. Geen sterrenkwaliteit, maar wel gewoon lekker, bediening volgens etiquetten enzo.
<<

Anoniem332

Bericht 13 Okt 2019 12:00

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?

Ik ben echt een slechte kok maar een goede eter. Dus een simpel gerecht uit het boek simpel van Ottolenghi, de bieten die je in de oven moet roosteren.


Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?

Zuurkool, witlof en oesters?

Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?

Sapjes tenzij er alcohol in zit ?

Wat is je lievelingskaas?

Alles Jaaa behalve komijnekaas. Hoe meer het stinkt en van ellende uit elkaar hoe beter!


Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?

Japans


Welke hype ben jij zat?

Soja shit, al die alternatieve voor melk. Ik heb lang als barista gewerkt. Leer gewoon koffie drinken zonder melk. In filterkoffie zitten minder vetten dan een espresso. Of drink een goede cappuccino. (Van die zeikerds waarom soja toeslag heeft en dan een appeltaart bestellen, schiet mij maar lek!)


Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?

Pasta als ik zin had. Maar meestal de prutjes van mijn roomies.

Wat is je lievelingsrestaurant?

Ik hou echt te veel van desserts, daar kijk ik altijd als eerste naar op een menukaart.
Het Aller aller lekkerste dessert heb ik bij Karel v in Utrecht
<<

Anoniem316

Bericht 13 Okt 2019 13:41

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt? Lasagne is dan denk ik toch wel mijn beste gerecht. Maar soepen vallen ook wel in de smaak.

Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
Haring met roggebrood en uitjes? :thumbup:

Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?
Stampot boerenkool of stampot andijvie. Brrrr.

Wat is je lievelingskaas?
Belegen kaas en dan als de kaas wat langer in de koelkast heeft gelegen en wat hardere zijkanten heeft. Ik vind brie ook wel heel lekker.

Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Dan ga ik toch veilig voor Italiaans

Welke hype ben jij zat?
All you can eat restaurants.

Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
Veel Knorr wereldgerechten, kipschnitzel met gebakken aardappelen en potje groenten, tosti's uit de koekepan.

Wat is je lievelingsrestaurant?
Een restaurant hier in het dorp. Ik heb het even moeten opzoeken maar het is een Frans mediteraanse keuken. Vrij aan de prijs dus dat zijn wel echte avondjes uit. Vrijdag gaan we weer :banaan:
<<

Anoniem304

Bericht 13 Okt 2019 13:54

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Caulfield schreef:Leuk om te lezen!

Highway, mag ik jouw recept voor gumbo? En Niekske, hoe maak jij die bloemkoolshoarma?

Isles, leuk dat jij ook van Indiaas houdt. Ik ben binnenkort in jouw regio, welk Indiaas restaurant raad je aan?

Jamuna in Leeuwarden is heerlijk, maar te ver uit de richting denk ik?
<<

Anoniem313

Bericht 13 Okt 2019 13:59

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Leeuwarden is voor mij idd te ver uit de route als ik in het Noorden ben, maar dat ziet er idd goed uit! Paneer Jalfrezi, heerlijk.
Gelukkig ga ik binnenkort voor werk naar London, kan ik ff naar mijn favoriete Indiase restaurant.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Okt 2019 14:01

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Ik ben geen foodie, maar vind lekker eten wel lekker (goh). ?

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?Lasagne met tonijn (recept Lekker en Simpel). Die valt tot nu toe bij iedereen in de smaak.
Ik zie mensen ook taart noemen. Mijn baksels vallen altijd goed in de smaak, maar doe het echt te weinig.
Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
Sushi. Of nouja, in mijn omgeving zijn veel 'wat de boer niet kent dat eet ie niet' types en dan is rauwe vis natuurlijk een no go. Krijg ze ook niet aan het verstand dat het heus niet alleen (rauwe) vis is.
Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden? Tomatensoep gruwel ik echt van. Ik hou sowieso niet echt van soep en veel mensen wel geloof ik.
Wat is je lievelingskaas?
Gewoon plakjes jong belegen. Ik hou niet zo van kaas.
Oh wel van Brie. Brie dan dus!
Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Alles uit de Aziatische hoek van de wereld. Mag dat ook?
Welke hype ben jij zat? Vegan, alles moet tegenwoordig ook vegan zijn. En 'gezonde' taart met kokosbloesemsuiker en geplette dadels enzo.
Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
Ik heb nooit alleen gewoond, maar vooral vaak pasta. Vind ik nog steeds lekker.
Wat is je lievelingsrestaurant?
Ik eet het liefste sushi en dan bij Sin Jah in Leeuwarden of Yugo in Sneek.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Okt 2019 14:12

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Verder ben ik net als Elliot van het boeren pummel koken.
En ook een wereldgerecht en aardappelschijfjes uit een zakje komt hier gewoon op tafel.
<<

Anoniem307

Bericht 13 Okt 2019 16:25

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Is dat ook in Groningen, Marin? Ik ken hem niet. Ik was acht jaar geleden van Rossini. Daar combineerden ze Sucuk met gorgonzola op een pizza. Echt te lekker. Als we nu pizza eten dan gaan we naar S. Het blijft ons lievelingsrestaurant en we eten ook nog eens tegen inkoopsprijs. Een voordeel dat mijn man overal vrienden heeft.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Okt 2019 16:54

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Caulfield schreef:Lekker kletsen over eten met de forumfoodies, ja toch!

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?

Ik denk pasta's.

Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?

Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?

Magnetronmaaltijden.

Wat is je lievelingskaas?

Momenteel de jonge 50+ kaas van Maaslander, maar ik hou ook van oude brokkelkaas, en gormas, en Port Salut, en Parmezaanse kaas en grana pardano voor over de pasta.

Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?

Dat is wel heel moeilijk. Ik denk dan toch Indonesisch.

Welke hype ben jij zat?

Koolhydraatarm dieet.

Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?

Spaghetti met saus uit die flessen van Grand'Italia en Kip Tandoori van Knorr. Ik kan me niet heel veel meer gerechten herinneren die ik klaarmaakte, waarschijnlijk kookte ik maar eens per week of zo, op andere dagen huisgenoten, of ik at op de universiteit/de studentenvereniging/de pizzeria.

Wat is je lievelingsrestaurant?


Indrapura in Driebergen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Okt 2019 17:02

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Ja in de stad op 't Zuiderdiep. Heb 't even opgezocht, hij zit er nog. Geen bijzonder restaurant hoor, gewoon goede herinneringen aan, eerste echte uiteten vroeger. Net als 't News Cafe, daar leerde ik spareribs en butter chicken eten als kind.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Okt 2019 17:44

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?Mijn geroosterde aardappels uit de oven, daar krijg ik de meeste complimenten over!
Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?Fruit in warm eten. Pizza Hawaï, ananas in een Aziatisch gerecht, pruimen/abrikoos in de tajine. Ja ik hou er van.
Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden? Dat heb ik niet geloof ik. Ik lust vrijwel alles.
Wat is je lievelingskaas?
Zachte kazen met een rode korst, die zo lekker uitlopen. Ik hou ook van blauwe kaas. Ik heb niet echt een favoriet, ik hou er van om op te bouwen bij een kaasplank en na het eerste rondje doe ik alles door elkaar. Wel graag in combi met een lekkere chutney.
Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Ik ga valsspelen, ik kies ook Aziatisch. Heel flauw maar dan heb ik Japans, Indonesisch, chinees en Indiaas in 1 klap en dat komt me goed uit want ik kan niet kiezen.
Welke hype ben jij zat? Ik ben niks zat, heb geen last van hypes. Hoewel ik foodtruckfestivals wel een beetje passé vind. Maar als ik niks anders te doen heb en er is er eentje gaande in de buurt dan ga ik toch wel.
Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
Wereldgerechten! Of ik kocht zo’n flesje woksaus en ik gooide heel veel groenten in de wok, met dat spul, en dan miehoen erbij. Hmm, ik denk dat ik dat nog steeds lekker vind. Ook maakte ik simpele pasta’s met ansjovis, knoflook en veel groenten.
Wat is je lievelingsrestaurant?Mmmmm, dat is restaurant BAK.
#teammaple🍁
<<

Anoniem281

Bericht 13 Okt 2019 18:02

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?
- ik kan goed vlees bereiden, denk ik. Verder weet ik niet ik een compleet gerecht heb als succes. M'n biefstukken en gevulde varkenshaasjes worden wel vaak gewaardeerd!

Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
- ehm.. broccoli op m'n pizza is het 'vreemdst'.

Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?
- gebakken banaan.

Wat is je lievelingskaas?

- brie.

Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
- ik denk de Franse keuken.

Welke hype ben jij zat?
- niks, ik mis hypes zelfs vaak ?

Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
- niet echt anders dan nu. Ik kook al met regelmaat sinds m'n tiende en vanaf m'n 15e kookte ik 4 dagen ik de week. Genoeg geleerd.

Wat is je lievelingsrestaurant?
- Restaurant de Open Keuken, hier vlakbij. Onwijs lekker eten, casual sfeertje maar niet het gevoel dat je in een eethuis zit ofzo. Als ik daar heen ga, heb ik wel het gevoel dat ik echt op een uitje ben zegmaar.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Okt 2019 22:08

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Caulfield schreef:Lekker kletsen over eten met de forumfoodies, ja toch!
Ja toch! Leuk topic en leuk al die antwoorden!

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?
Stoofvlees, lasagne en goulash.

Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
Zure haring, tomatencremesoep van Honig.

Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?
Koffie, avocado, witlof, erwtensoep, honing

Wat is je lievelingskaas?
Jong belegen, oude kaas, Ryperkrite

Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Moeilijk! Ik denk toch Indiaas dan. En anders Italiaans.

Welke hype ben jij zat?
Chocolade met allemaal gekke toevoegingen. En overnight oats en al het andere met havermout.

Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
Veel meer met Honig. Dat gebruik ik eigenlijk niet meer, behalve dan de tomatencremesoep :smile: . Ik gebruik nog wel pakjes maar veel minder dan vroeger.

Wat is je lievelingsrestaurant?
Lastige vraag. Ik heb niet echt een favoriet restaurant. Er zijn verschillende leuke en lekkere restaurant hier in de stad.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 13 Okt 2019 22:19

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?
Pasta blauwe kaas denk ik.

Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?
Kei harde uitgebakken speklappen..jum!

Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?
Erwtensoep, warme ananas en ik hou niet zo van aardbeien

Wat is je lievelingskaas?
Blauwe kaas en brie

Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?
Italiaans denk ik

Welke hype ben jij zat?
Ik mis hypes op foodgebied geloof ik.

Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?
Best wel gevarieerd eigenlijk, maar veel meer pakjes en zakjes dan nu.

Wat is je lievelingsrestaurant?
Phoe lastig, ik heb niet echt een favoriet, maar een erg lekker restaurant hier in de buurt vind ik SOMM.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Okt 2019 22:40

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt?

Boerenkoolquiche, daar begint mijn vriend niet eens aan. Is ook het eerste wat ik voor hem gekookt heb.


Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden?

Koriander

Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden?

Kaas die niet gesmolten is en rauwe tomaten

Wat is je lievelingskaas?

Zie vorige vraag, ik lust alleen gesmolten kaas.

Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan?

Aziatisch

Welke hype ben jij zat?

Oeh lastige, ik ben het denk ik vooral zat dat mensen continu commentaar hebben op wat je eet. En ik ben weightwatchers een beetje zat maar dat is niet echt een hype te noemen natuurlijk.

Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde?

Niet heel veel anders dan nu. Goede basic ingrediënten en dan zelf recepten zoeken. Het moest vooral gezond zijn.

Wat is je lievelingsrestaurant?

Bij broeders
2015 💙
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 13 Okt 2019 23:33

Re: Vertel het met eten - een vragenlijst

Caulfield schreef:Lekker kletsen over eten met de forumfoodies, ja toch!

Wat is het gerecht dat jij het beste klaarmaakt? ovenschotels zoals quiches, Mexicaanse schotels, gehaktschotel en lasagne
Wat vind jij lekker terwijl de meeste mensen het vies vinden? geen idee
Wat vind jij vies terwijl de meeste mensen het lekker vinden? gekookte aardappels en speklappen
Wat is je lievelingskaas? geitenkaas
Als je nog maar 1 cuisine mag eten de rest van je leven, welke wordt het dan? spaans
Welke hype ben jij zat?
Hoe kookte je toen je net op jezelf woonde? Ik kan me het serieus niet meer herinneren, is ook alweer 16 jaar terug. Inmiddels is het vast gezonder en verser en ook met minder slechte toevoegingen/pakjes
Wat is je lievelingsrestaurant?
Grieks restaurant hier in de buurt met heerlijke mezes (tapas)
Laatst gewijzigd door Pure* op 13 Okt 2019 23:54, in totaal 2 keer gewijzigd.
Juli 2015
Maart 2017
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers