Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 11 Okt 2019 17:35

Re: Weekend!

Marin schreef:Ik wil ook naar die bokbierdag! Klinkt idd leuk en lekker!


Zondag is er in Haarlem ook bokbierdag met een bokbiertocht in het centrum.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Okt 2019 17:41

Re: Weekend!

Ik was vandaag al vrij. Maar heb geen weekendgevoel.

Vanmorgen gelezen in groep 3&4. Daarna naar de stoffenwinkel en de kringloop geweest met m’n jongste.
Boodschappen gedaan. Oudste opgehaald en eenmaal thuis direct weggebracht naar een speeldate. Die net weer opgehaald, heb ze eten gegeven en dan breng ik ‘m naar scouting. Om 20.30 haal ik m weer op.

Dit allemaal mét peuter en op de fiets en het regende DE HELE TIJD.
Ik schop ze om 21.00 direct hun bed in en dan ga ik ketchupchips eten.

Zaterdag: ik ga met iemand naar de kraamsituatie van Geel in Rdam. Daarna ga ik naar m’n zuster en daar slaap ik ook.

Zondag: in de ochtend bijtijds weer naar huis. Smiddags gaan we naar een expo in Beverwijk van een bevriende tekenaar/boekenschrijfster.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 11 Okt 2019 17:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Okt 2019 17:45

Re: Weekend!

Ik was vanmiddag al vrij, even gewinkeld met mijn moeder. Ga zo samen met mijn man naar een concert van Tim Akkerman.

Zaterdag geen idee nog man moet klussen bij mijn ouders

Zondag met mijn ouders naar een kerkdienst vrienden van hun zijn bij die kerk 25 jaar koster zijn wij voor uitgenodigd. In de middag geen idee hoop op mooi weer
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Okt 2019 17:48

Re: Weekend!

UN, je hebt de echte naam van Carrie gebruikt! Haha ik moest wel lachen om 'kraamsituatie'.
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Okt 2019 17:55

Re: Weekend!

Bliss schreef:UN, je hebt de echte naam van Carrie gebruikt! Haha ik moest wel lachen om 'kraamsituatie'.


Ja ik ook haha.

Ik ga morgenochtend eerst bootcampen en daarna ga we met E naar Sesamstraat in het theater, ben benieuwd wat ze er van vind.
Zondag ga ik denk ik nog een stuk hardlopen want ik heb me vandaag ingeschreven voor de 10km op 27/10 hier in het dorp ?

Verder zal het allemaal niet zo heel spannend zijn, dit is het laatste weekend van onze 2wk vakantie dus eigenlijk alles wat er moest gebeuren is gedaan. Miss ga ik nog m'n kledingkast uitmesten maar dan moet ik eerst vuilniszakken halen.
30-04-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Okt 2019 17:56

Re: Weekend!

Aaaaah thanks voor de tip!
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Okt 2019 18:02

Re: Weekend!

GeKKiE schreef:
Marin schreef:Ik wil ook naar die bokbierdag! Klinkt idd leuk en lekker!


Zondag is er in Haarlem ook bokbierdag met een bokbiertocht in het centrum.



Ennnn intussen komen m'n schoonouders al langs. Jammer, net te laat dit gelezen haha
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Okt 2019 18:03

Re: Weekend!

"iemand" :lol:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem336

Bericht 11 Okt 2019 18:37

Re: Weekend!

Myloon schreef:Nee ik woon pas sinds Februari hier en die speelgoedbeurs is 1 x per jaar.
Dus er nog niet eerder geweest. Een moeder van school die er vrijwilliger is was er wel enthousiast over.

Kledingbeurs is 2x per jaar dus wordt nu mijn tweede keer.


ik ga altijd naar die in Lxxsten. 2 wkn geleden ook nog. Het is inderdaad een gegraai op de vrijdagavond.
De kleding ligt ook door elkaar, jongens en meiden. Vreselijk onhandig!

Hopelijk vind je nog iets leuks voor de jongens!
<<

Anoniem317

Bericht 11 Okt 2019 19:28

Re: Weekend!

Zaterdag: wordt onze nieuwe kledingkast bezorgd. Als hij op tijd is, zet mijn vriend hem in elkaar en kan ik hem schoonmaken en inrichten. Verder nog wat dingen in het huishouden en boodschappen doen.
Zondag: wat kleine dingetjes in huis doen en verder nog geen plannen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Okt 2019 19:33

Re: Weekend!

Vanavond doe ik niet zoveel meer...heb net de kinderen in bed gelegd, vriend is tennissen, dus ben er klaar mee voor vandaag.
Morgen vieren mijn schoonouders hun 40 jarige huwelijk dus daar hebben we feest van. Ik kom wat later als L wakker is uit zijn middagslaap en stiekem vind ik dat toch zooo vervelend.
Zondagochtend gaan we taarten bakken en dan in de middag vieren we de verjaardag van L.

Een lekker vol (feest)weekend dus.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Geel

Bericht 11 Okt 2019 20:27

Re: Weekend!

Bliss schreef:UN, je hebt de echte naam van Carrie gebruikt! Haha ik moest wel lachen om 'kraamsituatie'.
Ik zie het zo voor me als dat ik in een groot kraambed in de zaal lig, hoog op klossen, en dat iedereen dan op audiëntie komt.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 11 Okt 2019 21:25

Re: Weekend!

Haha! Ja ik ook.
<<

Kira

Bericht 11 Okt 2019 22:52

Re: Weekend!

Ja heerlijk weekend en ik heb een weekje vrij dus dubbel zo leuk!
Ik had vanmiddag om 13.30 weekend maar dat wist ik niet want moet normaal repetitie geven in de avond maar hoorde een uur van tevoren dat die geannuleerd was. Mijn vriend is komen eten en we konden dus uiteindelijk rustig aan doen.
Heb lekker uitgebreid gedouched, zoon is gaan sporten en ik heb film gekeken.
Morgen houden zoon en ik een Walking Dead marathon en ondertussen doe ik wat in huis. In de avond gaan we naar m'n schoonouders.
Zondag hebben we repetitie en zoon heeft basketball wedstrijd in de middag.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 12 Okt 2019 00:14

Re: Weekend!

Vandaag ben ik eerst snel op babybezoek geweest bij een vriendin die gisteren is bevallen. Daarna gewerkt van 11u30 tot 21u.

Morgen gaat mijn dochter turnen en doe ik ondertussen boodschappen. Savonds ga ik met vriendinnen uit eten en nadien nog borrelen.

Zondag gaat mijn oudste in de namiddag naar de Chiro en mijn man kijkt naar een kwalificatiewedstrijd voetbal voor het EK. Ik heb nog geen idee wat ik ga doen.
2012 & 2016
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Okt 2019 08:00

Re: Weekend!

Vandaag;
Ik ga zo de logeerspullen met de en voor de kinderen inpakken.
Dan gaan we optijd naar Breda en lunchen bij schoonouders. Vanmiddag gaan we met zijn 4-en naar de film, Trouble.

Morgen: uitslapen hoop ik en ‘s middags verjaardag van ons nichtje.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 12 Okt 2019 08:10

Re: Weekend!

Ik werk het hele weekend.
Vandaag zal wel een pittig dagje worden, door spokende zoon vannacht maar 3 uurtjes geslapen en vanavond zitten we helemaal vol gereserveerd op het werk en sta ik alleen in de keuken met twee Syrische vrouwen zonder iets van koksopleiding en een nieuwe kok op zijn eerste werkdag.
10.04.17
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron