Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Collega altijd te laat

<<

Anoniem304

Bericht 10 Okt 2019 23:07

Re: Collega altijd te laat

Jawel. Ik ben schijnbaar niet duidelijk genoeg in mijn verwoording om een topic te openen.
Dus dan maar even niet.
Misschien waait m'n kutdag dan sneller over en maak ik me er morgen niet meer druk om.
In mijn hoofd is de situatie heel duidelijk, maar zo op papier niet blijkbaar.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Okt 2019 06:55

Re: Collega altijd te laat

Je schetst de situatie wel helder en duidelijk hoor. Er wordt alleen kritisch gereageerd op je post, als je dat niet fijn vindt kan ik me voorstellen dat je beter niet te vaak een topic wil openen. Anderzijds zijn kritische reacties vaak ook heel waardevol. Jammer dat je een rotdag hebt gehad, hopelijk wordt deze dag beter. ?
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2019 07:56

Re: Collega altijd te laat

Ik heb geen moeite met kritische reacties, maar wel als er vragen gesteld worden waardoor duidelijk wordt dat de OP maar half gelezen is of er allemaal redenen verzonnen worden waarom hij te laat is of dat hij bijv. thuis vast wel wat doet, terwijl ik letterlijk zeg dat hij het niet inhaalt.

De vraag was of je er iets van zou zeggen tegen de directie. Niet 'welke redenen kan je verzinnen dat m'n collega laat is'. En schijnbaar is het dan dus niet duidelijk. Of er wordt niet gelezen.
<<

Anoniem279

Bericht 11 Okt 2019 08:00

Re: Collega altijd te laat

Oh maar Savi, dat zou ik ook zo kunnen doen en ik zou er dan helemaal niet bij stil staan dat het als vervelend ervaren wordt. Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt, zo gaat dat in een ‘echt’ gesprek toch ook vaak? Als ik zo’n reactie had getikt dan zou ik het prima accepteren als je zei: dank je voor je bijdrage maar dat is niet wat ik bedoel. En dan terug naar de strekking van je topic. Zou ik in ieder geval helemaal niet erg vinden, ik denk anderen vast ook niet.
<<

Anoniem331

Bericht 11 Okt 2019 08:01

Re: Collega altijd te laat

Ik heb een collega die er bijzonder veel kantjes vanaf loopt. Heb nooit gedacht er iets van te zeggen en nu denk ik waarom niet? Ik doe ook mijn best, heb er vaak werk van dat zij wat laat liggen en toch zeggen we er allemaal niks van. Maar uiteindelijk mag je hier toch gewoon wat van zeggen, tegen de persoon zelf of inderdaad dan tegen je leidinggevende.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2019 08:07

Re: Collega altijd te laat

Flo schreef:Oh maar Savi, dat zou ik ook zo kunnen doen en ik zou er dan helemaal niet bij stil staan dat het als vervelend ervaren wordt. Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt, zo gaat dat in een ‘echt’ gesprek toch ook vaak? Als ik zo’n reactie had getikt dan zou ik het prima accepteren als je zei: dank je voor je bijdrage maar dat is niet wat ik bedoel. En dan terug naar de strekking van je topic. Zou ik in ieder geval helemaal niet erg vinden, ik denk anderen vast ook niet.

Ja en ik ga het dan dus zitten uitleggen en dan komen er alleen maar weer meer vragen. En dan denk ik dus; schijnbaar ben ik niet duidelijk.

En nee in een echt gesprek heb ik dat nooit eigenlijk, geloof ik. Maar dan heb ik ook niet zo'n lang verhaal als nu in de OP stond. Ik probeer juist zoveel mogelijk feiten neer te zetten, maar misschien doet me dat dan de das om en komen daardoor juist vragen.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2019 08:10

Re: Collega altijd te laat

En reacties als ouderwets en zo zou ik niet willen werken ook. Fijn, good for you.
Er is helemaal niks ouderwets bij ons, maar ik zit dat wel weer tig reacties uit te leggen.
Want ik vind het vervelend als mensen dat dan denken en dan wil ik dat ophelderen. Juist omdat m'n baas zo chill is (soms te).
Maar goed. Nu begin ik alweer.
<<

Anoniem279

Bericht 11 Okt 2019 08:20

Re: Collega altijd te laat

Savi schreef:
Flo schreef:Oh maar Savi, dat zou ik ook zo kunnen doen en ik zou er dan helemaal niet bij stil staan dat het als vervelend ervaren wordt. Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt, zo gaat dat in een ‘echt’ gesprek toch ook vaak? Als ik zo’n reactie had getikt dan zou ik het prima accepteren als je zei: dank je voor je bijdrage maar dat is niet wat ik bedoel. En dan terug naar de strekking van je topic. Zou ik in ieder geval helemaal niet erg vinden, ik denk anderen vast ook niet.

Ja en ik ga het dan dus zitten uitleggen en dan komen er alleen maar weer meer vragen. En dan denk ik dus; schijnbaar ben ik niet duidelijk.

En nee in een echt gesprek heb ik dat nooit eigenlijk, geloof ik. Maar dan heb ik ook niet zo'n lang verhaal als nu in de OP stond. Ik probeer juist zoveel mogelijk feiten neer te zetten, maar misschien doet me dat dan de das om en komen daardoor juist vragen.

Haha maar bij Fred deed je het wel, da’s eigenlijk exact de reactie die ik bedoelde ?
Los daarvan, ik vond je wel heel duidelijk hoor. Ik weet alleen niet meer precies hoe het zat, maar ergens begon je zelf geloof ik over smetvrees en ik denk dat mensen daar gewoon met de beste bedoelingen op in wilden haken.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2019 08:23

Re: Collega altijd te laat

Dat is zo. Maar Fred geeft helemaal geen reactie behalve z'n eigen ervaring met ouderwetse werkplekken dus dat voegt echt helemaal niets toe.

Anderen stellen vragen of haken ergens op in en dan wil ik dat graag uitleggen/duidelijk hebben. Terwijl het ook niet van toepassing is, maar ik vind het ook niet netjes om niet op reacties te reageren.
<<

ChiQ

Bericht 11 Okt 2019 08:37

Re: Collega altijd te laat

Je zit misschien niet lekker in je vel door je rotdag, maar ik zie niet echt wat er nou wordt gezegd wat zo erg is, los van mijn opmerking maar ik ben vaak wel wat harder dan de rest, maar ik zie jou regelmatig reageren. Daarmee wil ik zeggen: de een komt laat binnen en de ander zit op internet. Die 5 minuutjes moet je elkaar kunnen gunnen. Snap je?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Okt 2019 08:55

Re: Collega altijd te laat

Savi dit is natuurlijk wel een beetje hoe 't forum werkt. Mensen geven reacties vanuit hun eigen kader en daar moet je dan maar beetje uit filteren wat nuttig is voor jezelf. Dat is altijd zo, maakt jouw topic niet zo anders dan anders. Jij opent blijkbaar niet zoveel topics (best knap om dan zoveel posts te hebben haha, was me eigenlijk nooit opgevallen dat je nooit topics opent) maar ik wel super vaak en joh, vaak genoeg heb ik ook niet iets aan elke reactie. Dat kan ook helemaal niet. Betekent niet dat die reacties stom zijn, maar je kunt nou eenmaal niet aan alles wat hebben. Aan jou als TO de taak om een beetje te filteren waar je wat mee kan. Volgens mij waren daar ook genoeg reacties op waar je wel wat mee kon.

En balen van je rot dag. Hopelijk is het vandaag beter. En is je collega op tijd of zegt je baas iets tegen hem.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 11 Okt 2019 09:34

Re: Collega altijd te laat

Nu wel een inhoudelijke reactie. Vroeger 15 jaar bij mijn eerste werkgever was ik ook zo als jij Savi. Op iedereen letten en dat de baas met gelijke maten meet bij alle collega's. Als ik maar het gevoel had dat ik op een of andere manier werd benadeeld of een collega werd voorgetrokken (wat hier eigenlijk wel het geval is, want waarom mag hij dagelijks minder werken en wordt er niets van gezegd?) dan irriteerde ik mij daar aan en soms uitte ik mijn onvrede dan.

Naarmate ik ouder werd en dus meer ervaring op de werkvloer heb, heb ik die gedachten gelukkig los kunnen laten en dat geeft zoveel innerlijke rust. Je bent op je werk dan namelijk niet bezig met allemaal randzaken (collega's controlleren en geïrriteerd raken als ze bijv worden voorgetrokken).

Ik ben ook anders tegen werk aan gaan kijken waardoor ik deze mindset heb kunnen ontwikkelen en mij dus niet meer irriteer aan zulke zaken. Ik zie een bedrijf waar ik voor werk niet meer als mijn kindje waardoor ik anders betrokken ben dan dat ik dat eerst was. Hierdoor irriteer ik mij niet meer over zulke zaken.

Wel zit ik op een positie waarbij ik alles financieel zie binnen een bedrijf, dus ook het salaris van andere collega's. Als ik dan bijv bonussen voorbij zie komen waar ik mijn vraagtekens bij zet kan ik mij daar ook over iriteren, maar ik denk als jij in mijn positie zou zitten je dat dan wellicht nog meer zou doen dan. Ik zeg dat hooguit tegen mijn leidinggevende dat zoiets opvalt of dat bijv de externe krachten wel heel veel in rekening brengen, dus ik twijfel eraan of ze wel eerlijk factureren. Het is zijn taak of hij daar iets mee gaat doen. Zo niet, mij maakt het niet uit. Het hoort bij mijn takenpakket om opvallende zaken in de financiële administratie te benoemen, dus dan valt de irritatie die ik hierover een beetje heb niet eens op.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2019 09:40

Re: Collega altijd te laat

ChiQ schreef:Je zit misschien niet lekker in je vel door je rotdag, maar ik zie niet echt wat er nou wordt gezegd wat zo erg is, los van mijn opmerking maar ik ben vaak wel wat harder dan de rest, maar ik zie jou regelmatig reageren. Daarmee wil ik zeggen: de een komt laat binnen en de ander zit op internet. Die 5 minuutjes moet je elkaar kunnen gunnen. Snap je?

Ja, zo gaat het dus alleen niet. En het zijn ook geen 5 minuten.

En nu ben ik er wel klaar mee. Ik zit sowieso idd niet lekker in mijn vel dat klopt, daardoor zal ik me ook meer ergeren dan normaal. Maar dan ben ik misschien ook wel eerlijker.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 11 Okt 2019 09:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2019 09:45

Re: Collega altijd te laat

Marin schreef:Savi dit is natuurlijk wel een beetje hoe 't forum werkt. Mensen geven reacties vanuit hun eigen kader en daar moet je dan maar beetje uit filteren wat nuttig is voor jezelf. Dat is altijd zo, maakt jouw topic niet zo anders dan anders. Jij opent blijkbaar niet zoveel topics (best knap om dan zoveel posts te hebben haha, was me eigenlijk nooit opgevallen dat je nooit topics opent) maar ik wel super vaak en joh, vaak genoeg heb ik ook niet iets aan elke reactie. Dat kan ook helemaal niet. Betekent niet dat die reacties stom zijn, maar je kunt nou eenmaal niet aan alles wat hebben. Aan jou als TO de taak om een beetje te filteren waar je wat mee kan. Volgens mij waren daar ook genoeg reacties op waar je wel wat mee kon.

En balen van je rot dag. Hopelijk is het vandaag beter. En is je collega op tijd of zegt je baas iets tegen hem.

Maar die reacties zijn toch ook nuttig? De reacties waarom iemand het wel of niet zou zeggen zijn toch ook prima?

Ik vind het gewoon strontvervelend dat er excuses en 'smoesjes' voor collega verzonnen worden en dingen gevraagd wat gewoon in de OP stond. En ik weet uit andere topics dat men het irritant vind als reacties over geslagen worden. Dus dan reageer ik er toch maar weer op en vervolgens gaat het over ouderwets bedrijf en 'daar zou ik niet willen werken'. Daar heb ik gewoon helemaal niks aan en dat vind ik irritant ja.

En daarom open ik dus nooit soortgelijke topics. Het is in m'n hoofd overduidelijk en een kant en klaar pakketje en hier komt er altijd 50 tinten grijs tussen. Niet meer doen dus.

En ik ben vandaag niet aan het werk, collega was uiteraard niet op tijd en ik ben zit me alweer te verantwoorden dus nee niet echt een top dag alweer.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Okt 2019 09:48

Re: Collega altijd te laat

Savi schreef:
Ik vind het gewoon strontvervelend dat er excuses en 'smoesjes' voor collega verzonnen worden en dingen gevraagd wat gewoon in de OP stond. En ik weet uit andere topics dat men het irritant vind als reacties over geslagen worden. Dus dan reageer ik er toch maar weer op en vervolgens gaat het over ouderwets bedrijf en 'daar zou ik niet willen werken'. Daar heb ik gewoon helemaal niks aan en dat vind ik irritant ja.


Wat ik met mijn reactie wilde zeggen is dat dit gewoon heel veel gebeurt op het forum. Ik open dus ook veel topics en geef ook vaak heel veel details om veel vragen weg te nemen, maar dat roept dus juist ook vaak veel vragen op. Soms vind ik dat ook vervelend ja. Maar het hoort er wel bij. Als je antwoord wilt op een topic als dit ga je gewoon die 50 tinten antwoorden krijgen omdat iedereen anders is en iedereen pikt er weer wat anders uit. Als je dat vervelend vindt, moet je het inderdaad niet meer openen, of gewoon accepteren dat je dus filtert waar je wel wat aan hebt.

Laat het je dag iig niet verpesten, dat is zonde.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2019 09:52

Re: Collega altijd te laat

Ja dat blijkt inderdaad. En dat is vaak te reden waarom ik weer spijt heb van een topic als ik wel eens een dergelijk topic geopend heb. Niet meer doen dus, want ik heb mezelf er alleen maar mee.
<<

ChiQ

Bericht 11 Okt 2019 09:58

Re: Collega altijd te laat

Savi schreef:Ja dat blijkt inderdaad. En dat is vaak te reden waarom ik weer spijt heb van een topic als ik wel eens een dergelijk topic geopend heb. Niet meer doen dus, want ik heb mezelf er alleen maar mee.


Meestal is iedereen het hartstikke met jou eens. Ik vond het heel apart te lezen dat jij met dit topic komt, omdat je mi altijd wel begripvol bent.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Okt 2019 10:28

Re: Collega altijd te laat

ChiQ schreef:
Savi schreef:Ja dat blijkt inderdaad. En dat is vaak te reden waarom ik weer spijt heb van een topic als ik wel eens een dergelijk topic geopend heb. Niet meer doen dus, want ik heb mezelf er alleen maar mee.


Meestal is iedereen het hartstikke met jou eens. Ik vond het heel apart te lezen dat jij met dit topic komt, omdat je mi altijd wel begripvol bent.

Ja dat ben ik over het algemeen ook wel, maar ik ben ook wel strikt als het om regels gaat. Daarin ben ik dan ook best zwart-wit. En ik heb ook helemaal geen moeite met elkaar wat gunnen, maar het is geven en nemen en mensen worden er zuur van als je alleen maar neemt.

Volgens mij was het Caro die terecht opmerkte dat er dan vaak meer irritaties spelen. En we hadden ooit wel functioneringsgesprekken en daar kon je zelf dan ook even vertellen hoe je je voelde en waar je tegen aanliep. Dat was best fijn, misschien moeten we het weer introduceren.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Okt 2019 14:23

Re: Collega altijd te laat

Ik zou wel tegen de directie zeggen als er meer dingen spelen, te laat, werk niet af, nooit een extra poot willen uitsteken e.d. Dat kun je toch ook gewoon vertellen als zijnde last van de werkhouding van collega’s.

Zou jij het fijn vinden als deze persoon hierop aangesproken zou worden? Of zou jij deze persoon liever niet meer als collega hebben?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 11 Okt 2019 18:45

Re: Collega altijd te laat

Ik ben ook altijd van de regels dus ik snap je helemaal Savi. Maar het afgelopen jaar heb ik geprobeerd me niet meer druk te maken om wat collega's wel of niet doen, en ik moet zeggen dat het me een heleboel energie heeft gescheeld. Dit soort mensen loopt vanzelf een keer tegen de lamp en dan komen ze er wel achter.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 11 Okt 2019 18:58

Re: Collega altijd te laat

Maar dat is ook schijt irritant als je een collega heb die standaard te laat komt, zijn werk niet goed doet en dan vooral die tijd gewoon niet inhaalt. Hoe lastig is om je verloren minuten in te halen? Want als je alles bij elkaar optelt en uitkerend wil je niet weten op hoeveel uur hij dan werkt en betaald krijgt terwijl hij niet eens werkt.
Als hij alles goed zou doen zou ik denken laat het gaan maar dit zou gewoon bespreekbaar moeten zijn.

En ik denk uiteindelijk dat ik het toch wel ergens gemeld zou hebben. Ook al zou het de baas zijn.
<<

Anoniem269

Bericht 14 Okt 2019 12:33

Re: Collega altijd te laat

Savi schreef:
ChiQ schreef:
Meestal is iedereen het hartstikke met jou eens. Ik vond het heel apart te lezen dat jij met dit topic komt, omdat je mi altijd wel begripvol bent.

Ja dat ben ik over het algemeen ook wel, maar ik ben ook wel strikt als het om regels gaat. Daarin ben ik dan ook best zwart-wit. En ik heb ook helemaal geen moeite met elkaar wat gunnen, maar het is geven en nemen en mensen worden er zuur van als je alleen maar neemt.

Volgens mij was het Caro die terecht opmerkte dat er dan vaak meer irritaties spelen. En we hadden ooit wel functioneringsgesprekken en daar kon je zelf dan ook even vertellen hoe je je voelde en waar je tegen aanliep. Dat was best fijn, misschien moeten we het weer introduceren.

Ik denk dat als je iets uit dit topic kunt halen het hierboven dikgedrukte is. Je ergert je namelijk niet aan deze persoon omdat hij/zij wat later is en bijtijds weggaat, je ergert je waarschijnlijk omdat hij/zij voor de rest ook de kantjes er vanaf loopt. Of omdat je het oneerlijk vindt dat er niet gezien wordt hoeveel inzet jij/je andere collega's tonen vergeleken met deze persoon. Dat is eigenlijk een indirecte ergernis over hoe er leiding wordt gegeven in het bedrijf. Iets wat je normaal gesproken kwijt zou kunnen in een functioneringsgesprek.

Als deze persoon een uitblinker op de werkvloer was geweest met een gezellige babbel had je je namelijk niet gestoord aan het feit dat hij/zij wat de werktijden wat ruimer neemt.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Okt 2019 13:01

Re: Collega altijd te laat

Lot schreef:Ik zou wel tegen de directie zeggen als er meer dingen spelen, te laat, werk niet af, nooit een extra poot willen uitsteken e.d. Dat kun je toch ook gewoon vertellen als zijnde last van de werkhouding van collega’s.

Zou jij het fijn vinden als deze persoon hierop aangesproken zou worden? Of zou jij deze persoon liever niet meer als collega hebben?

Het voelt dan eigenlijk als roddelen/klikken en dat vind ik lastig. Het is niet dat ik er qua werk veel last van heb. Ik heb hem niet nodig om mijn werk te doen, maar ik vind het gewoon vervelend dat we niet allemaal met de neus dezelfde kant op staan. Iedereen zet zich gelijk in, behalve hij. En hij is eigenlijk overbodig. Of nouja, een goed iemand kan doen wat hij doet in een paar uurtjes per week, dus er zit ook nog een flinke besparing in. Alleen is het lastig om mensen te vinden en volgens mij durft de directie niemand te ontslaan ofzo.

En daarin merkt Claire met de sterretjes in haar laatste post terecht op dat het ook ergens een ergernis is over het leiding geven. Eens in de zoveel tijd dan krijgt collega van de directie een opmerking dat het onzin is om direct om 13:00 weg te gaan met pauze en dat er ook wat collegialiteit gewenst wordt (het eerste half uur pauze is eigenlijk op kosten van de baas) door in de kantine te komen, maar er zijn geen consequenties. Dus dan zit hij weer 1 of 2x in de kantine en daarna is hij weer stipt om 13:00 de deur uit.
En dan wel jammeren dattie buiten het team valt. Ja gek he, je bent er nooit.

En zoals vanochtend, dan vind ik het gewoon ook echt oneerlijk. Ik zet netjes in de agenda dat ik later ben en neem een kwartier vrije tijd op om de poes naar de dierenarts te brengen en hij komt na mij het kantoor binnen lopen. :palm:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Okt 2019 14:11

Re: Collega altijd te laat

@ Savi, er is overal zoveel oneerlijkheid op de werkvloer. Probeer je daar niet druk meer om te maken dat werkt voor jezelf een stuk prettiger.

Overigens ik neem aan dat jij een kantoorbaan hebt en achter de pc zit en je collega niet. Jou collega kan wellicht niet internetten onder werktijd wat jij wellicht wel doet (gezien de tijdstippen dat je hier post op het het forum). Is het niet zo dat jij wellicht een kwartier of meer per dag prive internet? Daar zegt jou collega die te laat komt toch ook niets over terwijl als hij dit zou weten zich er wellicht ook aan irriteert. Echter hij kan het niet weten omdat hij dit niet kan zien vanuit zijn werkplaats. Enige verschil is dat zijn te laat komen wel zichtbaar is ten opzichte van jouw geïnternet. Je moet je trouwens niet aangevallen voelen, want de helft van werkend Nederland internet privé onder werktijd. Het is meer om een vergelijking te maken.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Okt 2019 14:20

Re: Collega altijd te laat

Fred schreef:
Overigens ik neem aan dat jij een kantoorbaan hebt en achter de pc zit en je collega niet. Jou collega kan wellicht niet internetten onder werktijd wat jij wellicht wel doet (gezien de tijdstippen dat je hier post op het het forum). Is het niet zo dat jij wellicht een kwartier of meer per dag prive internet? Daar zegt jou collega die te laat komt toch ook niets over terwijl als hij dit zou weten zich er wellicht ook aan irriteert. Echter hij kan het niet weten omdat hij dit niet kan zien vanuit zijn werkplaats. Enige verschil is dat zijn te laat komen wel zichtbaar is ten opzichte van jouw geïnternet. Je moet je trouwens niet aangevallen voelen, want de helft van werkend Nederland internet privé onder werktijd. Het is meer om een vergelijking te maken.

Hoe denk je dat hij YouTube en series kijkt onder werktijd? Op de TV in de kantine?
Hij werkt ook gewoon op de PC dus.

Ik heb op je andere vragen al op geantwoord op de vorige pagina, bijna helemaal onder aan.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron