Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snurken

<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1611

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 29 Jan 2020 22:36

Re: Snurken

Ik heb op maat gemaakte oordopjes. Ik hoor het gesnurk dan nog wel, maar alleen op de achtergrond. Bijkomend voordeel is dat ik de kinderen niet hoor en dat hij daar dus voor uit bed gaat ?
<<

Anoniem316

Bericht 29 Jan 2020 22:51

Re: Snurken

Hier is het ook echt drama. Van de 7 nachten slapen we er misschien nog 3 samen... Ik trek het gewoon echt niet, zelfs met oordoppen in.
Zitten die op maat gemaakte oordopjes echt beter en sluiten die het geluid echt goed buiten Sublimo? Want ik heb nu wel oordopjes die het dempen maar als ik eenmaal geirriteerd ben, werkt dat ook niet meer.
<<

Anoniem279

Bericht 29 Jan 2020 22:56

Re: Snurken

Ik vind de op maat gemaakte oordoppen echt hemels Dee. Nu moet ik wel zeggen dat m’n vriend niet élke nacht snurkt, maar als hij snurkt dan slaap ik er nu gewoon dwars doorheen. Als ze stuk zouden gaan laat ik direct weer nieuwe maken. Prijzig maar voor m’n nachtrust vind ik het zeker waard.

Edit: ze filteren trouwens niet álle geluid weg, ik hoor hem zeker nog wel snurken, als ik toevallig wakker ben. Maar het dempt meer dan genoeg om in elk geval ervoor te zorgen dat ik er niet meer geïrriteerd van raak. Want geïrriteerd raken = niet in slaap kunnen vallen, en dat ik niet in slaap kan vallen vind ik dan weer de schuld van zijn gesnurk en daar raak ik dan weer nóg meer geïrriteerd van. En voila cirkel.
<<

Anoniem316

Bericht 29 Jan 2020 22:59

Re: Snurken

Waar kan je zoiets laten doen? Ik denk dat ik dit moet hebben haha.
<<

Anoniem279

Bericht 29 Jan 2020 23:00

Re: Snurken

Ik heb het bij de Specsavers laten doen. Vond het aanmeten trouwens wel onprettig maar dat ligt aan m’n eigen oren denk ik.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1611

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 29 Jan 2020 23:17

Re: Snurken

Flo schreef:Ik vind de op maat gemaakte oordoppen echt hemels Dee. Nu moet ik wel zeggen dat m’n vriend niet élke nacht snurkt, maar als hij snurkt dan slaap ik er nu gewoon dwars doorheen. Als ze stuk zouden gaan laat ik direct weer nieuwe maken. Prijzig maar voor m’n nachtrust vind ik het zeker waard.

Edit: ze filteren trouwens niet álle geluid weg, ik hoor hem zeker nog wel snurken, als ik toevallig wakker ben. Maar het dempt meer dan genoeg om in elk geval ervoor te zorgen dat ik er niet meer geïrriteerd van raak. Want geïrriteerd raken = niet in slaap kunnen vallen, en dat ik niet in slaap kan vallen vind ik dan weer de schuld van zijn gesnurk en daar raak ik dan weer nóg meer geïrriteerd van. En voila cirkel.

Exact dit. En ook ik vond het aanmeten best wel onprettig, maar niet echt pijnlijk ofzo. Ik heb ze in België laten maken aangezien ik daar woon, dus daar kan ik je verder niet bij helpen, al denk ik dat je ze bij elke gehoorwinkel kunt laten aanmeten.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 29 Jan 2020 23:49

Re: Snurken

Ik merk dat mijn UPPP-operatie flink heeft geholpen, snurk eigenlijk niet meer :) Al kan het ook nog liggen aan de 20 kilo die ik afgevallen ben, maar de combinatie doet het goed.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Jan 2020 10:26

Re: Snurken

Ik zie dat we een hoorcentrum hebben hier in het dorp. Ik ga daar maar eens even langs voor advies.
Bedankt voor de tips dames!
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 01 Feb 2020 21:30

Re: Snurken

Ik wil alleen nog wel mijn baby horen dus denk dat ik nog ff moet wachten met goede oordoppen.
Ben trouwens nu steeds zo moe dat ik wel in slaap val en de baby lijkt zijn gesnurk wel prettig te vinden. :angel:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers