Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 05 Okt 2019 16:40

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

Even een hele domme vraag, maar de vleeswaren die vers in de winkel zijn gesneden, daar is niets mis mee toch?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Okt 2019 17:14

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

Mijn vorige reactie heb ik snel geschreven want ik stond op het punt om te vertrekken. Dan lees ik het niet na en ontstaan fouten ivm auto correct.

Inmiddels ben ik bij de Jumbo geweest en ik kreeg helemaal niks terug. Het waren blijkbaar verpakkingen uit een niet besmette serie. Merkwaardig vond ik het wel want de vleeswaren stonden wel op de lijst.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 05 Okt 2019 17:15

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

en ondertussen weten we wel allemaal dat ej aan de diarree bent :P
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 05 Okt 2019 17:35

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

Even anoniem.. Ik maak me echt zorgen vanwege deze terugroepactie; ik ben superpril zwanger, en we hebben een paar dagen geleden kipfilet van de jumbo gegeten. Hebben hem goed doorbakken maar ik heb ze zelf gesneden dus ook met mijn handen aan het vlees gezeten. Verpakking weggegooid, dus kan ook niet checken of het uit deze serie is.
Ik ben nu ik zwanger ben ook echt niet meer rationeel ofzo, maak me echt overal zorgen over, zeker als ik dit soort dingen lees. Iemand geruststellende woorden?
<<

Anoniem279

Bericht 05 Okt 2019 17:37

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

Biechtje, ik snap je zorgen, maar het gaat toch om de vleeswaren (wat je op brood doet) en niet om het vlees? Het vlees komt van een totaal andere leverancier volgens mij.
<<

Anoniem271

Bericht 05 Okt 2019 17:38

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

Voor zover ik begrijp gaat het alleen over voorverpakte vleeswaren.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Okt 2019 17:42

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

Het gaat idd om vleeswaren Biechtje.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 05 Okt 2019 17:44

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

Erg bedankt voor de snelle antwoorden. Het was mij niet helemaal duidelijk adhv die lijst, omdat er o.a. ook over kipfilet en gehakt gesproken werd. Te snel gelezen en ook op een andere site dan die Marin hier gelinkt had. Thanks allemaal, ik ben weer gerustgesteld :)
Laatst gewijzigd door Biechtje op 05 Okt 2019 17:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem271

Bericht 05 Okt 2019 17:46

Re: Terugroepactie Vleeswaren Jumbo

Gelukkig maar. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers