Fred schreef:Vergeet niet dat Jumbo al genoeg verdiend en nu een schadeclaim neer gaat leggen bij de vleesleverancier. Hoeveel dit zal zijn kunnen wij alleen maar naar gissen. Het zal veel zijn verwacht ik en dan zouden ze bij wijze van spreke dadelijk ondanks de terugroepactie en het geld dat ze hebben betaald aan de klanten nog winst maken op de schadeclaim die ze bij de vleesleverancier leggen.
Olíve schreef:Er staat waarschijnlijk iets op als: verpakt door: en daar staat dan de naam van dat bedrijf. Maar goed, van die fabriek ligt nu niks meer in de winkels, dus dat is makkelijk selecteren.
Zora schreef:Misschien vindt Jumbo het naast voor de volksgezondheid ook wel prettig bedrijfsmatig als mensen het terug brengen?
Flo schreef:Fred schreef:Vergeet niet dat Jumbo al genoeg verdiend en nu een schadeclaim neer gaat leggen bij de vleesleverancier. Hoeveel dit zal zijn kunnen wij alleen maar naar gissen. Het zal veel zijn verwacht ik en dan zouden ze bij wijze van spreke dadelijk ondanks de terugroepactie en het geld dat ze hebben betaald aan de klanten nog winst maken op de schadeclaim die ze bij de vleesleverancier leggen.
Ik had er compleet begrip voor gehad als je gezegd had: vleeswaren zijn duur en ik kan dat geld goed gebruiken. Maar dit vind ik eigenlijk vooral heel zuur en gierig overkomen.
Flo schreef:Luisa en Isles: Ik zou het zelf niet doen als ik er niet ziek van geworden ben, en ik zou er zeker niet openlijk voor uit komen dat je vindt dat de Jumbo al genoeg winst maakt, en dat de reden is waarom je terug gaat. Mijn mening nog even kort samengevat.
Salome schreef:Flo schreef:Luisa en Isles: Ik zou het zelf niet doen als ik er niet ziek van geworden ben, en ik zou er zeker niet openlijk voor uit komen dat je vindt dat de Jumbo al genoeg winst maakt, en dat de reden is waarom je terug gaat. Mijn mening nog even kort samengevat.
Als je er niet ziek van geworden bent?
Listeria kun je nog tot 90 dagen na besmetting ziek van worden.
Luisa schreef:Flo schreef:Ik had er compleet begrip voor gehad als je gezegd had: vleeswaren zijn duur en ik kan dat geld goed gebruiken. Maar dit vind ik eigenlijk vooral heel zuur en gierig overkomen.
Ja? Ik vind het dan weer raar dat het prima is om je geld terug te vragen als je niet zoveel te besteden hebt, terwijl je als je kennelijk genoeg geld hebt ( wie bepaald dit) en gewoon van je rechten gebruik wilt maken dat je dan zuur en gierig bent. Is het dan ook gierig geld terug te vragen als de ns vertraging heeft? Ook dan heb je immers al gebruik gemaakt van de dienst. Wat mij betreft is het simpel, je hebt een ondeugdelijk product gekocht, er wordt verzocht dit terug te brengen en daarvoor kan je geld terug krijgen. Dat het product dan grotendeels op is, is niet relevant. Of je van die regeling gebruik maakt moet ieder voor zich bekijken. Ik zou het dus teveel gedoe vinden, maar prima als een ander wel terug gaat. Ik zie niet in waarom dat gierig is, niemand wordt benadeeld.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers