Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Parfumado

<<

Anoniem290

Bericht 15 Dec 2019 23:28

Re: Parfumado

Feline schreef:Oh thanks!! Ga ik doen! En jij dan die baccarat want dat is ook een unisex geur (al vind ik ‘m onwijs vrouwelijk) met amber, jasmijn en cederhout! Alleen dus veel te duur ?


Ga ik snel eens testen, ik sla hem op!
Voor dit seizoen vind ik Coco noir ook altijd wel weer lekker en Chanel no 19 poudre. Ook maar weer eens uit de kast halen!
<<

Anoniem267

Bericht 16 Dec 2019 00:21

Re: Parfumado

Ik ben echt helemaal gek op dolce en gabanna the only one

:smile: :smile: :smile: :smile:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Dec 2019 08:48

Re: Parfumado

Feline schreef:https://www.beautylab.nl/molecule-01-parfum-van-escentric-molecules-zo-maak-je-hem-zelf/

En als ik hem op heb zeggen mensen ‘hee, je hebt molecule 01 op’ dus blijkbaar lijkt ie er echt op :)


Tof! Dat ga ik snel eens proberen!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem301

Bericht 16 Dec 2019 10:18

Re: Parfumado

Caulfield schreef:Oh ik ben dol op Molecule01! Als ik had geweten dat je ‘m te koop had, had ik ‘m graag van je overgenomen Carrie!
Ik heb de website bekeken maar vind het ook te duur voor wat je krijgt. Trouwens, bij Skins kun je ook goed proefjes bestellen van geuren, zij hebben goeie parfums, beetje niche.

Ja, jammer!

Ik heb Skins ook ontdekt, echt leuk al die nichegeuren!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 16 Dec 2019 10:23

Re: Parfumado

Skins is inderdaad leuk maar ik moest wel m'n gezicht in de plooi houden toen ze me vertelde dat het luchtje €380 kost. Jammer dat het allemaal zo intens duur is. Zit naast m'n kantoor dus had bedacht om gewoon elke ochtend daar binnen te lopen om een luchtje op te spuiten ;)
<<

Anoniem301

Bericht 16 Dec 2019 10:24

Re: Parfumado

Feline schreef:Skins is inderdaad leuk maar ik moest wel m'n gezicht in de plooi houden toen ze me vertelde dat het luchtje €380 kost. Jammer dat het allemaal zo intens duur is. Zit naast m'n kantoor dus had bedacht om gewoon elke ochtend daar binnen te lopen om een luchtje op te spuiten ;)

Och jeetje, 380, nee dat ga ik er niet aan uitgeven. Gelukkig zijn niet alle geuren daar zó stervensduur.
<<

Anoniem267

Bericht 16 Dec 2019 20:58

Re: Parfumado

Hayari goldy vind ik echt heel erg lekker ook !
<<

Anoniem267

Bericht 19 Dec 2019 16:33

Re: Parfumado

Het is nog maar even 2,99 euro voor 1x daarna is hij weer 7,50 euro voor de eerste.

y3VKM7Qkv

Voor 80% korting op je eerste parfum !!
Nu tijdelijk voor 2,99 + gratis blauw zilveren travelcase :-)

Na de 1ste keer makkelijk op te zeggen.
Laatst gewijzigd door Anoniem267 op 19 Dec 2019 16:37, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem267

Bericht 19 Dec 2019 16:35

Re: Parfumado

Ik heb nu desadence van marc jacobs in mijn lijstje gezet.

Kent iemand deze geur ?
<<

Anoniem290

Bericht 20 Dec 2019 13:56

Re: Parfumado

Ik heb decadence wel eens getest, maar op mij ruikt hij niet lekker. Helaas ruikt er echt veel op mij niet lekker. Zou dat door de zuurgraad van je huid komen ofzo?
Ik had deze maand Chloe besteld, maar nou kreeg ik vandaag bericht dat die uit het assortiment is. Ik kreeg als excuus een extra geurtje deze maand. Het heet "SG79/STHLM No. 17". Ik heb hem opgedaan maar ik ben er nog niet over uit of ik hem lekker vind. Komt toch ook weer die wrange wc-verfrisser geur naar boven, wat bij mij bij bijna elke geur gebeurt. Ik heb Chloe gewijzigd in The Only One van D&G (The One vind ik dus wel lekker, weet iemand of the only one erop lijkt?). Of iemand misschien een ander alternatief?
Welke ik wel lekker vind op mezelf:
- Armani Si
- Chloe Nomade
- CHanel Coco Noir
- Chanel Nr 19 poudre
- Prada Infusion d'iris
- D&G The One

MIsschien ook een idee om hier te ruilen met elkaar? Ik moet even kijken welke ik heb staan, maar ik weet uit mijn hoofd dat ik Illicit heb staan en die niet lekker vind.
<<

ChiQ

Bericht 20 Dec 2019 22:27

Re: Parfumado

Ik gebruik al een tijd van maison Francis Kurkdjian Oud Satin mood. Ik krijg zoveel complimenten..
<<

Anoniem267

Bericht 21 Dec 2019 00:01

Re: Parfumado

Poppy schreef:Ik heb decadence wel eens getest, maar op mij ruikt hij niet lekker. Helaas ruikt er echt veel op mij niet lekker. Zou dat door de zuurgraad van je huid komen ofzo?
Ik had deze maand Chloe besteld, maar nou kreeg ik vandaag bericht dat die uit het assortiment is. Ik kreeg als excuus een extra geurtje deze maand. Het heet "SG79/STHLM No. 17". Ik heb hem opgedaan maar ik ben er nog niet over uit of ik hem lekker vind. Komt toch ook weer die wrange wc-verfrisser geur naar boven, wat bij mij bij bijna elke geur gebeurt. Ik heb Chloe gewijzigd in The Only One van D&G (The One vind ik dus wel lekker, weet iemand of the only one erop lijkt?). Of iemand misschien een ander alternatief?
Welke ik wel lekker vind op mezelf:
- Armani Si
- Chloe Nomade
- CHanel Coco Noir
- Chanel Nr 19 poudre
- Prada Infusion d'iris
- D&G The One

MIsschien ook een idee om hier te ruilen met elkaar? Ik moet even kijken welke ik heb staan, maar ik weet uit mijn hoofd dat ik Illicit heb staan en die niet lekker vind.


The only one vind ik wat weg hebben van flowerbomb alleen wat meer karamel achtiger.
Zeker een dikke aanrader ! Mijn favoriet !
<<

Anoniem267

Bericht 25 Dec 2019 15:12

Re: Parfumado

Iemand van jullie de nieuwe alien al geprobeerd, de rode ?
<<

Anoniem267

Bericht 27 Dec 2019 15:25

Re: Parfumado

Iemand nog een tip voor een subtiele maar toch 1 die blijft hangen clean musk geur ????

Meestal blijven ze niet hangen bij mij namelijk.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Dec 2019 15:38

Re: Parfumado

Heb je elke week nieuwe ofzo? Of wil je dit topic steeds uppen?
<<

Anoniem301

Bericht 27 Dec 2019 15:43

Re: Parfumado

Het was eerst nog wel leuk maar het komt nogal spammerig over zo.
<<

Anoniem267

Bericht 27 Dec 2019 15:51

Re: Parfumado

Nee vind het leuk over parfum te praten echt hoor en ik koop inderdaad veel nieuwe momenteel.

Het is mijn hobby zeg maar.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Dec 2019 16:44

Re: Parfumado

Ah, maar dit topic gaat over Parfumado en niet parfum in het algemeen. Ik raak ervan in de war haha.
<<

Anoniem279

Bericht 27 Dec 2019 18:24

Re: Parfumado

Hebben ze zoiets eigenlijk ook voor mannen?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Dec 2019 18:27

Re: Parfumado

Ja, ze hebben ook mannen geurtjes. Ik heb deze maand wat voor m’n man besteld.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem290

Bericht 20 Jan 2020 14:26

Re: Parfumado

Kan ik iemand blij maken met een buisje My Burberry? Ik vind hem echt niet lekker. Stuur hem gratis naar je op. Stuur me maar een pb als je interesse hebt.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 20 Feb 2020 09:44

Re: Parfumado

Iemand nog een tip voor een lekker luchtje? Nav dit topic heb ik een tijdje terug een abonnement genomen en ben even aan het kijken wat ik nu voor komende maanden wil proberen.

Wat ik al heb gehad:
Juliette has a gun - Mad madame (heel sterk en vind het een oude vrouwenparfum, geen succes)
Narciso Rodriguez - Narciso poudrée (vond ik wel ok, maar niet persé voor herhaling vatbaar, vind 'm wat sterk)
Molecule 02 (die maak ik altijd zelf dus wilde even vergelijken, vind deze altijd heerlijk)
Thierry Mugler - Alien (erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar)

En nu zoek ik nieuwe inspiratie. Ik dacht te weten wat ik lekker vind maar dat blijkt tegen te vallen en op basis van een beschrijving wat uitzoeken is nog best lastig. Maar ook leuk want ik hoop op deze manier wel wat parfums te vinden die ik vaker ga gebruiken. Jullie nog lekkere parfums gehad via parfumado de laatste tijd?
<<

Anoniem283

Bericht 09 Jun 2020 13:32

Re: Parfumado

Hoi Hippie,
Had je nog iets geprobeerd over wat ik via de pm stuurde als tips? Ben nieuwsgierig :) :)

Heb je misschien nog tips voor mij om te proberen? Ben een beetje door mijn inspiratie heen en heb een bijna lege kalender nu.

(Ik geef ook veel geurtjes af die me dan toch niet bevallen)
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 09 Jun 2020 17:36

Re: Parfumado

Ja, ik heb het luchtje van D&G dat je tipte besteld, vond hem lekker!

Welke ik ook erg lekker vind is Incense / Bergamot van Layers. Heb deze maand een ander parfum daarvan besteld, ben benieuwd of die ook zo lekker ruikt. Jammer dat de full size parfums daarvan trouwens wel heel duur zijn.
<<

Anoniem283

Bericht 09 Jun 2020 18:12

Re: Parfumado

daar zit citrus in zie ik daar wordt ik altijd wat onpasselijk van.
Heel vreemd want vind het dan in de eerste instantie wel lekker.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers