Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 15:40

Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik vind het een beetje een ding. Kleding tijdens de zwangerschap. Ik begin nu in de fase te komen dat mijn broeken niet meer lekker zitten en ik wil vooral dingen die lekker zitten. Maar de echte zwangerschapskleding is me nog een brug te ver.

Maar goed, ik heb me vandaag beetje erin verdiept maar wat heb je nu echt nodig? Wat zit lekker? Waar gingen jullie goed op? Nog leuke, bijzondere merkjes?
<<

Anoniem304

Bericht 26 Sep 2019 15:43

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

De echte zwangerschapskleding zat toch het lekkerst ;)
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 26 Sep 2019 15:44

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap m'n panty

https://www.bol.com/nl/p/noppies-naadlo ... vkEALw_wcB

Één van de beste aankopen tijdens m'n zwangerschap, voor als je veel jurkjes draagt. Ik draag hem nu nog steeds over m'n panty ?.

En verder basic shirtjes met leuke blazers is heel handig. Ik was daar niet zo goed in.
Laatst gewijzigd door Joey op 26 Sep 2019 15:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Sep 2019 15:44

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik had wat broeken en lange topjes van de gewone collectie. Droeg heel veel vestjes en jasjes. Dus eigenlijk alleen wat broeken en shirts gekocht.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Sep 2019 15:44

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap m'n panty

Joey schreef:https://www.bol.com/nl/p/noppies-naadloze-zwangerschapsshorts-black-xs-s/9200000055548684/?Referrer=ADVNLGOO002039-G-72416020004-S-746538652686-9200000055548684&gclid=Cj0KCQjww7HsBRDkARIsAARsIT4n_mi17FBsZCX5A46pjtcCS1LdUQHD6ITzyYwDkAMnJnI0epa4iJAaAgvkEALw_wcB

Één van de beste aankopen tijdens m'n zwangerschap, voor als je veel jurkjes draagt. Ik draag hem nu nog steeds over m'n panty ?.


Ziet er idd uit alsof het heel prettig zit!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 26 Sep 2019 15:47

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

En k zou me er zsm overheen zetten dat je nog geen zwangerschapskleding wil. Het zit veel beter en je kunt er langer van 'genieten'.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 15:47

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Waarom zie je ook overal opeens zoveel leggings bij al die zwangerschapskleding? Wil je met een buik alleen nog maar leggings aan?

Colbertjes/ vestjes en shirtjes had ik idd ook al bedacht. Ook blousjes die gewoon opengedragen kunnen worden is een optie maar zoek dus vooral naar wat dingen die ook gewoon écht heel erg leuk zijn en niet zo standaard ofzo.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 26 Sep 2019 15:47

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb echt gewoond in twee zwangerschaps leggings met print van de Asos. Droeg ze met een lange wijde blouse of shirt. Zat zo enorm lekker, en trok het gewoon met leuke platte schoentjes aan naar mijn werk.
Smile, it's free!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 15:48

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Joey schreef:En k zou me er zsm overheen zetten dat je nog geen zwangerschapskleding wil. Het zit veel beter en je kunt er langer van 'genieten'.


Wel serieus goed argument!!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 15:48

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Lavendel schreef:Ik heb echt gewoond in twee zwangerschaps leggings met print van de Asos. Droeg ze met een lange wijde blouse of shirt. Zat zo enorm lekker, en trok het gewoon met leuke platte schoentjes aan naar mijn werk.


Doe 'ns een linkje ;-)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 15:49

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Oh nog een vraag: broeken met banden óver je buik of eronder? Ik zie ze beiden. Wat zit lekkerder?
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 26 Sep 2019 15:51

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Haha ja! Leggings wil je aan! Allday everyday! Wil ik nu trouwens ook nog en doe ik elk weekend.

Droeg verder veel wijdere (blouse) jurkjes met een panty. Had veel wijdere kleding van mezelf al die ik heel lang nog paste. En had verder een zwarte en blauwe zwangerschaps skinny, die droeg ik heel lang met mn normale blousjes en shirtjes. Richting het eind droeg ik veel Hema shirtjes en truien in een maatje groter.
Smile, it's free!
<<

Anoniem304

Bericht 26 Sep 2019 15:55

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Caro schreef:Oh nog een vraag: broeken met banden óver je buik of eronder? Ik zie ze beiden. Wat zit lekkerder?

Erover. Maar dan wel een band die groot/hoog genoeg is. Want er zijn ook genoeg met 10cm band en dat vond ik vreselijk zitten en stond ook raar toen het nog een twijfelachtige buik was bij mij.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 26 Sep 2019 15:55

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Caro schreef:
Lavendel schreef:Ik heb echt gewoond in twee zwangerschaps leggings met print van de Asos. Droeg ze met een lange wijde blouse of shirt. Zat zo enorm lekker, en trok het gewoon met leuke platte schoentjes aan naar mijn werk.


Doe 'ns een linkje ;-)


https://www.asos.com/nl/search/?_cclid= ... 10155:6400

Werkt dit zo? Zie mijne niet meer, maar ik had een leather look achtige en een tijgerprint. Zie nu ook wel een paar leuke.

En ik had qua broeken een band over de buik en de knoop eronder. Andere types niet gepast eigenlijk.
Smile, it's free!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 16:01

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Oh ja! Daar kan ik wel iets mee. Een leather achtige lijkt me ook ideaal. Heb een aantal lekkere American VIntage truien die ik nog lang door kan dragen. Die lijken me daar ook wel leuk op.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 26 Sep 2019 16:10

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb spijkerbroeken met band voor over mijn buik, een nettere broek met band, longsleeves, een rok, een paar jurkjes en panty's.
Oh en voor thuis een heerlijke sweater en joggingbroek voor tijdens het verlof en de kraamweek. Daarnaast nog een comfortabele broek, sportkleding en een pyjama. Allemaal van vorige keer nog.

Via Prénatal nog een tweetal truien besteld. Ik hoop binnenkort nog op zoek te gaan naar nog een nette broek of jurk (nodig voor werk) en een jas (deze zwangerschap helaas wel echt nodig).

Maar echt wel zwangerschapskleding, want dat zit met zo'n buik toch echt het beste.
Nu draag ik nog - zo lang het past- mijn gewone jurkjes. Broeken passen al niet meer.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Sep 2019 16:14

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb heel veel jurkjes bij ali besteld. Beetje betaalbaarder dan de mamalicious jurkjes hier.
En waar ik echt op lette was zwangerschapsshirts met mogelijkheid tot makkelijk voeden, dus een flapje oid.
En omdat ik niet 1 van de diksten ben, ook qua buik altijd bescheiden bleef deed ik shirts die je ook na de zwangerschap door kon dragen. Wel positie maar niet met dat flubber elastiek aan de zijkant. H&M shirtjes zaten bij mij bijv nooit mooi, omdat ik te weinig buik daarvoor had.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1710

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 26 Sep 2019 16:18

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ja echt zodra je zwanger bent en je buik begint te groeien draag je heel graag leggings... ook na je bevalling trouwens.
Verder droeg ik veel jurkjes (met een legging ? of panty)

Band over de buik vond ik fijner
Broeken van mamalicious vond ik fijn, maar de fijnste vond ik toch wel de goedkoopste broek die ik aangeschaft had, die van Lidl
Juli 2019
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Sep 2019 16:31

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb bijna geen leggings gedragen.
Ik heb nu ook alweer positie kleding aan, heerlijk!

Ik heb geïnvesteerd in een goede bh, en droeg bijv de extra long basics van de Hema. Ook met bolle buik waren die nog lang genoeg en dat combineerde ik met vesten en colbertjes.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 16:37

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb nu iig wat leggings gekocht via de link van Lavendel en twee spijkerbroeken. Kijken hoe dat zit. En qua shirtjes zal ik nog ene eind komen met wat ik heb, maar ik draag veel blousjes naar werk. Dus ik denk dat ik die maar open ga laten en daaronder wat basics ga doen. Broekje van Joey ga ik ook nog aanschaffen want jurkjes draag ik ook nog wel graag!
<<

Anoniem301

Bericht 26 Sep 2019 16:40

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Leuk topic en wat een leuke leggings in het linkje van Lavendel. Ik droeg ook veel leggings (nog steeds) en liever een band over de buik dan eronder.

Hoe veel weken ben je nu zwanger Caro?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 16:44

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

13 weken en een paar dagen. Dus ik hoop nog paar weken wel op dit niveau te kunnen blijven maar mijn normale spijkerbroeken zitten gewoon niet meer lekker. Kan ze wel nog aan, maar het drukt op de verkeerde plek. Dus nu switch ik al twee weken tussen wat andere kleding en dat is prima. Maar voelt beetje beperkt.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Sep 2019 16:46

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Caro, een haarelastiekje door je knoopsgat wil ook nog wel eens werken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Sep 2019 16:51

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Caro schreef:Ik heb nu iig wat leggings gekocht via de link van Lavendel en twee spijkerbroeken. Kijken hoe dat zit. En qua shirtjes zal ik nog ene eind komen met wat ik heb, maar ik draag veel blousjes naar werk. Dus ik denk dat ik die maar open ga laten en daaronder wat basics ga doen. Broekje van Joey ga ik ook nog aanschaffen want jurkjes draag ik ook nog wel graag!


Ik had ook twee van die broekjes van Noppies, dit jaar gewoon weer gedragen in de zomer. Maar ik snap alleen niet wat je hier in de winter mee moet. Dan moet je toch gewoon een positiepanty of -legging hebben?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 26 Sep 2019 16:58

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Oh leuk, ruim 13 weken alweer!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers