Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 26 Sep 2019 16:59

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik droeg ook bijna geen leggings, en ik had zelfs gewone leggings die ik prima aankon in mijn zwangerschap.

Verder had ik 4 verschillendr broeken die ik deagen kon. Een paar positieshirtjes, maar ik heb ook veel iets langere singlets (hempjes) die ik ook prima aankon. Ook gewone vesten heb ik veel gebruikt.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 26 Sep 2019 17:02

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Bliss schreef:
Caro schreef:Ik heb nu iig wat leggings gekocht via de link van Lavendel en twee spijkerbroeken. Kijken hoe dat zit. En qua shirtjes zal ik nog ene eind komen met wat ik heb, maar ik draag veel blousjes naar werk. Dus ik denk dat ik die maar open ga laten en daaronder wat basics ga doen. Broekje van Joey ga ik ook nog aanschaffen want jurkjes draag ik ook nog wel graag!


Ik had ook twee van die broekjes van Noppies, dit jaar gewoon weer gedragen in de zomer. Maar ik snap alleen niet wat je hier in de winter mee moet. Dan moet je toch gewoon een positiepanty of -legging hebben?

En dan het broekje erover ?
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 26 Sep 2019 17:07

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik had 2 broeken van h&m, en 2 positieshirtjes.
Verder droeg ik gewoon tops en normale vesten eroverheen, ging prima.
Rond de feestdagen 2 jurkjes nog aangeschaft, maar dat was t wel een beetje denk ik.

Mijn tip; koop je broeken bij de h&m, prima kwaliteit en zitten lekker. Ik vond positiekleding van Prenatal van ontzettend slechte kwaliteit.

Edit; en ik had 2 sweatpants van de h&m, die raad ik ook écht aan! Zoooo heerlijk voor ‘s avonds op de bank, en voor op het aller-allerlaatst als het je niet meer boeit hoe je erbij loopt hahaha!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Sep 2019 17:18

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb nauwelijks leggings aan gehad.
De positiebroek die ik had was net een band over de buik, zat heel lekker!

Zeeman basic shirts zijn wat langer en kunnen over een buik heen. En kun je combineren met een vest. Lange vesten zijn ook fijn straks in de winter.

Welke maat heb je, ik heb nog twee leuke vesten. (En ook nog broeken).
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Sep 2019 17:26

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Leggings vond ik ook hemels en ik had 2 jurkjes, zwart en grijs (zie mijn verkoop topic :^^: ) die op heel veel manieren te combineren waren. Bij de eerste zwangerschap heb ik veel gewone shirts door kunnen dragen, maar bij de tweede waren die toch echt te kort op een gegeven moment. Sommige zwangerschapsshirts trouwens ook...

Die Noppies broekjes had ik ook, maar ik vind het inderdaad wel een zomer item. Wel ongeveer het beste item dat ik gekocht heb qua zwangerschapskleding. In de winter had ik gewoon een legging en dan hoefde dat broekje niet.

Qua broeken vond ik de band over de buik ook fijner, ik had een pantalon achtige broek die van joggingstof gemaakt was. Zag er netjes uit en zat geweldig!
december 2016
juli 2019
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Sep 2019 17:56

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb een aantal dingen via zalando gekocht en combineer dat met mijn eigen vestjes en colbertje nu het wat kouder wordt. Met name gewoon een stapel basic shirts met een leuk printje, 2 Broeken, een sportlegging die echt heerlijk zit en voor als ik thuis ben 2 joggingbroeken die er best netjes uit zien dus waar ik mij best mee op het schoolplein durf te vertonen.
En zwangerschapsondergoed kan ik echt niet zonder, zit zoveel beter.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Sep 2019 22:06

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik had een paar broeken van de H&M (3 spijkerbroeken en 1 andere, en 1 korte broek) en 3 positieshirtjes. Verder gewone shirts in een maat groter met gewoon mijn eigen vesten en jasjes erover. Dat droeg ik ook gewoon naar het werk. Ook droeg ik gewoon mijn eigen blouses naar het werk, die pasten tot het einde gewoon.
Leggings heb ik nooit gedragen, die draag ik normaal ook niet dus hoefde ik toen ook niet. Wilde me echt niet ineens heel anders gaan kleden of zo.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 27 Sep 2019 02:55

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb heel veel van die strakke basic stretch jurkjes gedragen. Zie ze nu ook weer veel voorbij komen als soort gebreide jurkjes. Leuk met een panty er onder. Verder had ik 2 broeken, een wijdere broek en paar shirts aan geschaft.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Sep 2019 06:46

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik droeg toen ik wat verder was het allerliefst een fantastische trui/jurk van Mamalicious. Wat een fijn ding. Hoodie en alles. Daaronder een legging van Love2wait (en elke dag weer irriteren aan die achterlijke naam haha). En ohja, een stevige halterbeha/sportbeha van de noppies zonder beugels enzo. Heerlijk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Sep 2019 06:48

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Asos heeft ook veel leuke dingen idd!! Veel geklede topjes die net wat mooier zitten dan gewone kleding enzo. Ik heb daar ook een hele mooie pantalon toen gekocht die ik tot aan baby droeg. Echt fijn!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Sep 2019 07:28

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Een lekker vest, dat je over een (lang) shirt kunt dragen.

Een goede positiepanty, die je helemaal over je buik kunt trekken.

Een paar fijne positiebroeken/jeans. H&M was hierbij veruit favoriet, ook qua prijs.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 27 Sep 2019 07:48

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik had een hele fijne bh juist wel met beugels van Noppies. Zou ze zo weer kopen alleen dan wat kleiner nu ik niet zwanger ben haha.

Verder idd een legging. Al is het maar voor 's avonds op de bank!
⁠♡♡♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Sep 2019 07:52

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik ging m'n eerste zwangerschapsbroek dragen met 14 weken. Ik vind 't dus echt niet gek als je intussen wat zou kopen en zou gaan dragen! Het zat bij mij ook gewoon echt niet zo lekker meer en wat een verademing toen ik zo'n zwangerschapsbroek droeg met hoge band. Zeker in de winter haha.

Ik droeg heel veel lange shirtjes en dan een lang vest erop. Ik had natuurlijk min of meer 't zelfde seizoen als het verloop van jouw zwangerschap, dus frivole zomerse zwangerschapsjurkjes met een dikke buik waren er niet bij. Maar dus lekker comfy vesten en shirtjes.

Leggings heb ik nooit gedragen. Op 't allerlaatst wel een mega oncharmante joggingbroek van m'n man (ja in zijn maat ?).

Ik vond de kleding van Mamalicious en Noppies fijn en Motherhood Maternity (Amerikaans merk maar daar gekocht). Een volgende keer zou ik wat meer van Seraphine willen kopen, mooi merk maar wel prijziger. Die jurkjes zijn ook fijn (die had ik vorige keer wel maar draag ik ook gewoon).
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Sep 2019 10:09

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Seraphine heeft idd veel mooie dingen. Sommige vind ik echt de moeite waard maar wacht nog even tot ik wat meer weet wat ik écht fijn vind dadelijk om te dragen.

Heb vandaag de elastiek truc bij mijn spijkerbroek geprobeerd. Werkt vooralsnog goed :-D.

@Zora: die naam van Love2Wait idd! Niet te doen.

Ik had al een superfijn vest gekocht van American Vintage. Dus die ga ik waarschijnlijk ook echt wel dragen tot in den treuren maar afwisseling is ook wel fijn ;-). Wil wel nog mezelf zijn qua kleding en niet opeens heel anders me gaan kleden. Lastig zo'n zwangerschap ;-)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Sep 2019 21:23

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Ik heb veel van seraphine gekocht. Echt ideaal en mooi en niet te duur. Overigens heb ik nog wel een kortingscode mocht je willen.

Verder zeker een goede positiebroek en een mooi blouse/Top. Dat heb ik enorm veel aangehad de laatste maanden. Overigens ook jurkjes, en kon ik veel van mijn wijde tops nog wel aan. Maar die broek heb ik echt versleten!
<<

Anoniem284

Bericht 27 Sep 2019 23:57

Re: Onmisbare kleding tijdens zwangerschap

Jaaaa, ik ging voor binnenshuis enorm goed op deze pyjama/chill broek van prenatal: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-ma ... 34#start=1

Ik draag ze nog steeds ?.

Voor de eerste periode dat mijn buik groeide, gebruikte ik knoopverlengers bij mijn gewone broeken en dan een langer shirt eroverheen. Mijn schoonmoeder had die knoopverlengers gekocht, ik weet niet waar vandaan.

Ik had positiebroeken van H&M, maar die hebben nooit echt lekker gezeten. Ook zwangerschapsleggings zaten niet lekker. Eigenlijk zat niks echt lekker. Thuis ging gelijk zo’n pyjamabroek van de prenatal aan, een verademing.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers