Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkjes

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Sep 2019 14:12

Jurkjes

Ik zoek leuke jurken voor de herfst/winter.
Nu ik zoveel ben afgevallen wil ik uit mijn comfort zone stappen en de winter jurkjes gaan dragen. Nu heb ik afgelopen week een super leuke gekocht en wil ik er graag meer. Het liefst van fijne stof (niet van dat zweetspul haha) en zowel voor leuk thuis en om mee uit te gaan. Ik heb een peren figuur.

Hebben jullie voor mij leuke tips voor een site (of winkel ;) )? Het liefst een site met kwalitatief goede producten. Wil eigenlijk van H&M enzo af.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem309

Bericht 26 Sep 2019 14:49

Re: Jurkjes

Ik vind dat ze bij lolaliza altijd erg leuke jurkjes hebben. De meeste van mijn jurken komen daar vandaan en de kwaliteit vind ik altijd erg goed.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Sep 2019 15:01

Re: Jurkjes

Ik heb een paar fijne jurken van Zilch. Maar ik weet niet of die winkel bij jou in de buurt zit. En van 4ff, online. Beide hebben mooie stoffen en fijne pasvorm. En ze blijven ook mooi.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 26 Sep 2019 17:35

Re: Jurkjes

Ik heb jurkjes van Vero Moda, Sake store en H & M. De eerste 2 blijven heel mooi, ook na vaak wassen. Die van H & M iets minder maar zit wel heerlijk.
Bij Steps en We zie ik ook vaak mooie, maar geen idee hoe die kwalitatief zijn.
<<

Anoniem331

Bericht 26 Sep 2019 18:03

Re: Jurkjes

Ik word tegenwoordig wel heel blij van de kleren van Norah. Zit die ook bij je in de buurt? Online ook fijne service.
<<

Anoniem290

Bericht 26 Sep 2019 18:33

Re: Jurkjes

Ik vind de jurkjes van Ba-sh altijd erg mooi! Zelf draag ik graag een midirok met een shirtje of trui erin.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Sep 2019 19:18

Re: Jurkjes

Leuke tips!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 27 Sep 2019 09:31

Re: Jurkjes

Popcorn schreef:Ik word tegenwoordig wel heel blij van de kleren van Norah. Zit die ook bij je in de buurt? Online ook fijne service.


Norah vind ik ook heel leuk. Maar de maten vallen daar zo verschillend, waardoor ik toch niet online bestel. Gelukkig heb ik een winkel in de buurt ☺️
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Sep 2019 10:20

Re: Jurkjes

Maddie schreef:
Popcorn schreef:Ik word tegenwoordig wel heel blij van de kleren van Norah. Zit die ook bij je in de buurt? Online ook fijne service.


Norah vind ik ook heel leuk. Maar de maten vallen daar zo verschillend, waardoor ik toch niet online bestel. Gelukkig heb ik een winkel in de buurt ☺️


Dat vind ik idd ook lastig. Dat welke maat je nodig hebt. De ene keer is dat M en de andere keer L. Heeft met pasvorm en stof te maken ook denk ik. Dat houdt me ook beetje tegen om online te shoppen merk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron