Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Sep 2019 13:16

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Bij een bepaalde winkel aan Spencer.
Bij ambulance/SEH aan Lady.
Voetbal aan Ise.
Paarden aan Exo.
En bepaalde plaatsen bepaalde forumers.
En vast nog vaker. Ik ga er even over nadenken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 26 Sep 2019 13:18

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Hahaha. Ja ik heb dat ook altijd hoor. Een contact van m'n werk woont ook aan de snelweg, richting Amersfoort. En dan zit ik ook altijd zo in de auto.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Sep 2019 13:21

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Inderdaad bij J. aan Savi.
Als ik in L. kom denk ik aan Lady (kwam er heel weinig, maar ga er vanaf volgende week werken, dus ben benieuwd of ik extra vaak aan je ga denken :smile: ).
Als ik mijn roze broek in de kast zie denk ik aan Spencer (ooit van haar gekocht, helaas past hij me momenteel niet, zoals bijna al mijn broeken :nopompom: )
Bij het shirt dat ik nu draag denk ik aan June, heb ik vorig jaar van haar gekocht, maar tot nu toe weinig kunnen dragen, omdat ik vlak daarna zwanger werd.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Sep 2019 13:37

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Aan savi bij de rotonde ik denk dan elke keer zou ze hier wonen

Bij het ziekenhuis aan lady

Ajax aan radler

Bij de woonplaats van spencer denk ik aan haar. Net zoals haar werk
Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 26 Sep 2019 14:02

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Als ik in het dorp ben waar m'n ouders tot voor kort woonden denk ik aan Marin en in Groningen ook aan Zora.

Bij een witte legging denk ik aan een forummer van wie ik alleen nog haar echte naam weet.

En als ik iemand iets hoor zeggen waarvan je weet dat veel meer mensen het denken en niet hardop 'durven' te uiten, denk ik aan ChiQ (en dat bedoel ik positief).
<<

Anoniem271

Bericht 26 Sep 2019 14:44

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Savi schreef:Ik ben het Flo!

Ik was laatst in Lemmer en daar zit nu dat ene cafetaria. Ik haalde Duplo op in een woonwijk en toen ik de hoek om kwam zat dat cafetaria daar ineens! En toen dacht ik aan jou!


Toen ik nog mee ging met uitwedstrijden naar het noorden gingen we altijd in J eten bij de McDonald’s, toen moest ik ook aan jou denken!

Bij Ajax inderdaad ook aan Radler.

Toen ik nog bij de M werkte moest ik ook denken aan Spencer en aan Jet denken (ook gewerkt toch? Jet jou heb ik toen volgens mij zelfs aangesproken ?)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Sep 2019 14:50

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Harrison schreef:Laatst was ik aan het tanken en moest ik aan Bliss denken haha! Op dezelfde dag reed ik langs je woonplaats (oude huis) dus dat was toevallig.


Haha shit, ik probeerde dat akkefietje te vergeten :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Sep 2019 17:05

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Guattari schreef:Bij een witte legging denk ik aan een forummer van wie ik alleen nog haar echte naam weet.



Melis_je?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 26 Sep 2019 17:12

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Ise schreef:
Meneer de Uil schreef:
Oh wel ja? Nu ben ik wel benieuwd of dat inderdaad klopt.
Ik denk aan jou als ik wat zie of hoor van RKC.


De stad van PSV? Of in ieder geval daar in de buurt?


Ik woon er toch nog wel een stukje vandaan hoor, 20 km ongeveer.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 26 Sep 2019 17:20

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Als ik via J. naar H. rijdt, denk ik ook vaak aan jou Savi, aangezien ik dan vlak langs je huis rijdt.
Bij mooie foto's denk ik regelmatig aan Marin, en als ik met mijn vriend iets leuks doe denk ik vaak aan Bergkristal, aangezien we beide een prille liefde hebben. En als ik bolognesesaus maak voor bij de pasta, dan denk ik aan Minoessepoes. En ik heb hier nog een zelfgekalligrafeerd kaartje staan van Fiederilsje, dus als ik die zie staan dan denk ik aan haar.
<<

Anoniem271

Bericht 26 Sep 2019 18:28

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Meneer de Uil schreef:
Ise schreef:
De stad van PSV? Of in ieder geval daar in de buurt?


Ik woon er toch nog wel een stukje vandaan hoor, 20 km ongeveer.


Oh dat weet ik ook niet hoe ik daarbij kom ?
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 26 Sep 2019 19:01

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Als ik naar mijn ouders rijd (zeer regelmatig) denk ik aan Tompouce omdat ze onlangs in hetzelfde dorp is gaan wonen. Bevalt het er een beetje?

Zoals velen bij een bepaalde winkel aan Spencer, heb je er trouwens ook een keer gespot vorig jaar.

Ik denk wel eens aan Isles als ik in het centrum ben van het dorp waar jij woonde. (Of ben je er inmiddels weer naartoe verhuisd?)

Toen ik van de week met onze zoon op de SEH was heb ik wel eventjes aan Lady gedacht.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 26 Sep 2019 19:19

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Een vriendinnetje van mijn neefje heet Bliss..

Bij programma's over ziekenhuizen op tv aan Lady.

Als ik weer kleertjes krijg van een vriendin die nog veel heeft van Friendz, merk van de V&D, denk ik aan Geel omdat ik die ooit eens gespot heb in de V&D

Als de krullen van mn dochter weer eens niet willen zitten, denk ik aan UN

Mijn collega heeft hele dikke bovenbenen, als ze dan het erover heeft om er toch wat aan te gaan doen denk ik aan Lejow.
<<

Anoniem269

Bericht 26 Sep 2019 20:24

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Caulfield schreef:Oh wat grappig! Tijdens het hardlopen denk ik aan niemand. Maar afgelopen weekend kwam ik met de trein door Heemstede-Aerdenhout en toen dacht ik wel even aan Marin. En toen ik deze week begon met mijn nieuwe schema voor krachttraining dacht ik aan Harri en Claire en Lady en vroeg ik me af of zij ook zo onhandig zijn met die stang met de hip thrusts. Aan Carrie denk ik die ene keer per maand als m’n eyeliner een keer goed zit. Als ik Finley Spritz zie staan in de AH denk ik aan Isles.

Bahaha het antwoord is overduidelijk JA! Ik heb al meerdere keren gehad dat mensen (lees: krachtbundels) me te hulp kwamen schieten omdat ik er niet meer onder vandaan kwam.

Ik denk altijd aan Marin als ik door Aerdenhout of Heemstede ga of als ik zo'n statig groot huis zie.
Ik denk aan Savi als ik aanbiedingen zie met van die grootverpakkingen. 10 tandpasta met zoveel euro korting.
Als ik langs het haartheater fiets denk ik vaak aan Chiq.
<<

Anoniem307

Bericht 26 Sep 2019 21:13

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Caulfield schreef: Als ik Finley Spritz zie staan in de AH denk ik aan Isles.
Is inmiddels ingeruild voor Finley Jazzy Ginger. ? Maar teveel kcal, dus ik doe doordeweeks een Royal club Ginger Ale Lemongrass.

Ik denk eigenlijk niet aan forummers. Behalve als ik gelijk heb gehad en daar dan achter kom en de forummer bij hoog en laag bleef beweren dat het anders was. Verder niet.
<<

Anoniem313

Bericht 26 Sep 2019 21:16

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Isles schreef:
Caulfield schreef: Als ik Finley Spritz zie staan in de AH denk ik aan Isles.
Is inmiddels ingeruild voor Finley Jazzy Ginger. ? Maar teveel kcal, dus ik doe doordeweeks een Royal club Ginger Ale Lemongrass.

Ik denk eigenlijk niet aan forummers. Behalve als ik gelijk heb gehad en daar dan achter kom en de forummer bij hoog en laag bleef beweren dat het anders was. Verder niet.


Dan zal ik vanaf nu ook bij die drankjes aan jou denken, als ik ze zie. Ik ken het allemaal niet!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Sep 2019 21:42

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Guattari schreef:Als ik in het dorp ben waar m'n ouders tot voor kort woonden denk ik aan Marin en in Groningen ook aan Zora.

Bij een witte legging denk ik aan een forummer van wie ik alleen nog haar echte naam weet.

En als ik iemand iets hoor zeggen waarvan je weet dat veel meer mensen het denken en niet hardop 'durven' te uiten, denk ik aan ChiQ (en dat bedoel ik positief).


Jaa en ik denk nog vaak aan jou en je ex als ik over het D fiets ? en die heftige avond en nacht toen.

Ik denk nog vaak aan spencer bij de Mac haha en aan Lady bij ambulances.

Aan Suus bij bootcampen (niet dat ik dat zelf nog doe maar als andere mensen het doen ?).

Aan Guus als ik op Vlie ben.

Poeh echt zoveel meer nog denk ik!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem282

Bericht 26 Sep 2019 22:06

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Caro: nee, zij was het niet.

Zora: ik kwam er laatst nog en vond dat zelf best heftig. Wat een avond/nacht was dat. Ik zie je nog zo in de keuken zitten.
<<

Anoniem307

Bericht 27 Sep 2019 06:51

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Kajaka schreef:
Ik denk wel eens aan Isles als ik in het centrum ben van het dorp waar jij woonde. (Of ben je er inmiddels weer naartoe verhuisd?)


Je bedoelt Knoal? Moet bekennen dat ik er minstens één keer per week loop, meestal op zaterdag op de markt, maar qua wonen ben ik blij dat we in dezelfde gemeente zitten als jij. Alleen dan 23 km verderop. ?

Ik denk trouwens wel aan forummers waarvan ik weet dat ze dichtbij wonen. Want wat toch als we elkaar spontaan tegenkomen? ?

Edit: En dan bedoel ik dat ik nogal een zenuwpees ben en zoiets me gewoon ongemakkelijk lijkt. Want je "kent" elkaar alleen maar.
<<

Anoniem281

Bericht 27 Sep 2019 07:17

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Ik moest net aan Lejow denken, want ik schoot uit met de kaasschaaf ? gelukkig raakte ik niet gewond.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Sep 2019 07:25

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Bazinga schreef:Ik moest net aan Lejow denken, want ik schoot uit met de kaasschaaf ? gelukkig raakte ik niet gewond.

Oog ja, dat heb ik ook wel inderdaad!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Sep 2019 07:25

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Isles schreef:
Kajaka schreef:
Ik denk wel eens aan Isles als ik in het centrum ben van het dorp waar jij woonde. (Of ben je er inmiddels weer naartoe verhuisd?)


Je bedoelt Knoal? Moet bekennen dat ik er minstens één keer per week loop, meestal op zaterdag op de markt, maar qua wonen ben ik blij dat we in dezelfde gemeente zitten als jij. Alleen dan 23 km verderop. ?

Ik denk trouwens wel aan forummers waarvan ik weet dat ze dichtbij wonen. Want wat toch als we elkaar spontaan tegenkomen? ?

Edit: En dan bedoel ik dat ik nogal een zenuwpees ben en zoiets me gewoon ongemakkelijk lijkt. Want je "kent" elkaar alleen maar.

Dan kun je gewoon groeten en doorlopen toch?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Sep 2019 07:34

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Net als veel anderen denk ik aan Savi als iknaar m’n ouders in S. rijd. Ik kijk ook altijd naar je huis als we er langs rijden ?

Klinkt heel stalkerig, maar je hebt me eens laten zien waar je precies woont.

Verder kan ik me geen situaties bedenken waarin ik aan specifieke forummers denk.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 27 Sep 2019 07:46

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Aan Lady als ik haar soep maak.

Aan Sam als ik denk goh ik wil stickers of taarttoppers.

Aan. Taeda als ik in G. loop. Aan believe als ik langs haar werk loop.

Dat was het geloof ik wel.
⁠♡♡♡
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Sep 2019 07:47

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Zora schreef:
Aan Suus bij bootcampen (niet dat ik dat zelf nog doe maar als andere mensen het doen ?

Hahaha, is voor mij ook lang geleden ? misschien toch maar weer eens gaan doen over een paar maanden. Doe je mee? ?

Guattari, kom je ook uit het noorden? Dat wist ik niet eens!

En bij de kaasschaaf moet ik inderdaad ook wel eens aan Lejow denken.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers