Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toetjes

<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 23 Sep 2019 16:01

Toetjes

Voor de buurt bbq verzorg ik de toetjes. Het moeten veel toetjes zijn er komen 50 volwassenen en 15 kids. En een beetje makkelijk.
Zelf dacht ik aan bakken ijs met slagroom. Of kan dit leuker zonder veel werk?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 23 Sep 2019 16:35

Re: Toetjes

Rocky road maken en serveren met een bolletje ijs, of grote ovenschalen vol met brownie, dat in kleine stukjes snijden en ook weer serveren met een bolletje ijs?

En misschien voor de kinderen iets van een buffetje maken zodat ze hun eigen ijsje kunnen versieren, kartonnen bakjes, ijs met een schep er bij en dan spikkels, nougatine, smarties, wafeltje, slagroom, vers fruit ed. in allerlei bakjes met lepeltjes er bij zodat ze dat er zelf op kunnen scheppen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Sep 2019 22:06

Re: Toetjes

Voor rocky road voor zoveel mensen heb je wel aardig wat chocola nodig!

Ik zou denk ik merengues maken of kopen. Smashen, in bakjes, fruit erop en room. Yum! Voor de kids evt hetzelfde en dan met wat zelf te kiezen toppings ofzo :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 23 Sep 2019 22:12

Re: Toetjes

Je kunt ook kiezen voor (zelfgebakken) cake om te versieren. Voor de volwassenen zou ik dan kiezen voor stukjes taart/cake.

Is er misschien een lekker streekproduct als toetje?
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 27 Sep 2019 13:48

Re: Toetjes

Dankjulliewel.
Het wordt van alles wat. Buffet met brownies, ijstaart en 1 buurvrouw ging cakes of taarten bakken.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers