Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 23 Sep 2019 00:09

Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

We hebben onlangs gehoord dat we volgend jaar een trouwerij in het buitenland hebben. En neef van mijn vriend gaat trouwen. Ik heb de neef nog nooit gezien, maar zijn familie is best leuk verder dus het lijkt me een leuk tripje. Mijn vriend gaat er echter vanuit dat het de bedoeling is zonder kind (dan 15 maanden) te komen, terwijl ik er tel over nadacht dat dat een optie is. Heb hem al voorzichtig verteld dat het voor mij geen optie is om 3 hele dagen zonder kind 800km verderop te zitten.
Zou jij met partner, zonder kind, naar een trouwerij in het buitenland gaan? Waarom wel of niet?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 23 Sep 2019 00:20

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ja, ik denk het wel. Miss niet persee voor een trouwerij van iemand die ik niet ken maar 3dgn weg zonder kind is heerlijk.
30-04-2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 23 Sep 2019 00:43

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Haha oh ja, van die 3 dagen zit je er dus 2 hele dagen in de auto hè?.
<<

Pinky

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 22 Jan 2019 17:37

Bericht 23 Sep 2019 00:49

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ja, ik denk dat mijn zoon meer plezier heeft waar hij dan zou verblijven dan de hele trip in de auto. Maar ik zou het sowieso wel doen. Ongeacht de dagen in de auto.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 23 Sep 2019 04:01

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ja ik zou gaan en ik zou een vliegticket boeken ?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 23 Sep 2019 04:06

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ja dat zou ik doen. Twee hele dagen in de auto met kind lijkt me vreselijk, dan zou ik de reis al over vier dagen verdelen. En een paar dagen weg zonder kind is soms best lekker. En als ik naar mijn dochter met 15 maanden kijk, die sliep toen nog 2 keer per dag en liep nog net niet, geen idee wat ik dan met haar een hele dag op een bruiloft zou moeten, lijkt me echt niet handig.

Maar of het wij dit zouden doen staat toch compleet los van wat jij wil? Iedere moeder staat er anders in. En het duurt nog wel een tijd, dus wellicht sta jij er tegen die tijd ook anders in dan nu.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem277

Bericht 23 Sep 2019 05:29

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ik zou het niet doen. Ik vind dat hij daar te jong voor is. 3 dagen zijn in zijn beleving erg lang, je kan hem dat ook niet uitleggen.
Daarnaast is het een neef van jouw man die jij nog nooit gezien hebt. Ja daar doe ik dan nog minder moeite voor. Ik zou tegen man zeggen dat hij alleen kan gaan.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Sep 2019 06:53

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Voor mij zou het ervan af hangen wie oppast en of die het zelf fantastisch zouden vinden of ook wel zwaar. Ik vind 15 mnd wel jong maar als het je leuk lijkt en je hebt een enthousiaste oppas is het wel heeeeerlijk luxe. 2 dagen in de auto met mijn vriend zonder kinderen lijkt me sowieso al heerlijk haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 23 Sep 2019 07:04

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ja wat Zora zegt. En of ik er zelf zin in zou hebben - wordt het een spetterend feest of een saai schoonfamilie-gebeuren. In dat laatste geval zou ik mijn vriend alleen laten gaan.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 23 Sep 2019 07:34

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ik vind zelf 3 dagen zonder kind te lang. 1 nachtje logeren vind ik wel lekker soms maar dan wil ik haar weer lekker om me heen hebben.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Sep 2019 07:48

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ik zou wel gaan, afhankelijk van de oppas.
En als het even kan een vliegticket boeken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Sep 2019 07:52

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Zora schreef:Voor mij zou het ervan af hangen wie oppast en of die het zelf fantastisch zouden vinden of ook wel zwaar. Ik vind 15 mnd wel jong maar als het je leuk lijkt en je hebt een enthousiaste oppas is het wel heeeeerlijk luxe. 2 dagen in de auto met mijn vriend zonder kinderen lijkt me sowieso al heerlijk haha!

Oh ja heerlijk. Wij houden ook van rijden.
Wij zouden ook gaan als mijn ouders op zouden willen passen.
2016
<<

Anoniem300

Bericht 23 Sep 2019 08:15

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ik zou niet gaan. Maar meer om de reden dat als er iets met een van de kinderen gebeurd ik dan niet zomaar thuis ben.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 23 Sep 2019 08:24

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ja ik zou wel gaan als ik daar zelf denk plezier aan te beleven en ik een goede betrouwbare oppas had wat in ons geval eigenlijk alleen maar mijn ouders zouden zijn. En dan moet die oppas het leuk vinden om te doen.

Maar persoonlijk zou ik niet blij worden van 2 dagen in de auto en 1 dag op bestemming en dan naar een bruiloft gaan van iemand die ik niet ken. Dus ik denk dat ik de moeite er niet voor zou doen, ik zou lekker bij mijn kindje thuis blijven en man met het vliegtuig sturen of met een familielid mee laten rijden en dan later een keer oppas regelen en met zijn tweeën een weekendje weg gaan.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Sep 2019 08:24

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ja wat Zora en Caulfield zeggen. Maar als er ook oppas is geregeld waar ik me fijn bij voel enzo zou ik misschien zelfs ook kijken of ik er één of twee nachtjes aan kan plakken zodat de tijd in de auto en de bestemming beter verdeeld is en we er een mini vakantie van zouden maken.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Sep 2019 08:50

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ik zou dat wel doen, afhankelijk van wie er gaat trouwen dan. Als het een bruiloft is waar ik graag bij wil zijn zou ik het zeker doen. Maar ik heb ook twee opa’s en oma’s in de buurt waar D. graag komt en sowieso al regelmatig logeert.
En inderdaad, twee dagen zonder kinderen met man alleen in de auto lijkt me zo gezellig!

♥♥
<<

Anoniem269

Bericht 23 Sep 2019 08:55

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ik zou kijken of ik een fijne oppas kan vinden en vervolgens een vlucht boeken. Zodat je ook nog echt van de bestemming kan genieten.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 23 Sep 2019 09:24

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Ligt ook aan je kind denk ik.
Met 15 maanden kon mijn dochter nog niet uit logeren, daar was ze echt niet aan toe nog. Denk dat mijn zoontje daar makkelijker in zal zijn, zoals ik het nu inschat.

Zon end rijden voor 1 dag zou ik sowieso matig vinden. Wij hebben een keer een bruiloft gehad in zuid Duitsland. Toen hebben we er een lang weekend van gemaakt en m’n ouders meegenomen. Hadden we lekker mini vakantietje en zij hebben de dag Vd bruiloft overdag opgepast (en snachts waren wij er dus gewoon :)).
<<

Anoniem304

Bericht 23 Sep 2019 09:28

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Elliot schreef:Ik zou dat wel doen, afhankelijk van wie er gaat trouwen dan. Als het een bruiloft is waar ik graag bij wil zijn zou ik het zeker doen. Maar ik heb ook twee opa’s en oma’s in de buurt waar D. graag komt en sowieso al regelmatig logeert.
En inderdaad, twee dagen zonder kinderen met man alleen in de auto lijkt me zo gezellig!

Ja dit!

En als er iets met dochter gebeurd, nemen we wel het vliegtuig. Zo'n auto komt ook wel weer terug.
<<

Anoniem298

Bericht 23 Sep 2019 10:09

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Nu zou ik dat wel doen, gezien de leeftijd van mijn kinderen. Of ik het ook zou doen als ze anderhalf jaar waren, ik denk het niet. Overigens zou ik het nu wel doen zoals Marin zegt: een paar dagen eraan vastplakken en er een mini-vakantie van maken. De kinderen kunnen altijd bij opa en oma terecht en ze zijn daar graag, dus daar maak ik me dan geen seconde zorgen over.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 23 Sep 2019 10:48

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Niekske schreef:Ja dat zou ik doen. Twee hele dagen in de auto met kind lijkt me vreselijk, dan zou ik de reis al over vier dagen verdelen. En een paar dagen weg zonder kind is soms best lekker. En als ik naar mijn dochter met 15 maanden kijk, die sliep toen nog 2 keer per dag en liep nog net niet, geen idee wat ik dan met haar een hele dag op een bruiloft zou moeten, lijkt me echt niet handig.

Maar of het wij dit zouden doen staat toch compleet los van wat jij wil? Iedere moeder staat er anders in. En het duurt nog wel een tijd, dus wellicht sta jij er tegen die tijd ook anders in dan nu.

Klopt hoor, wat anderen zouden doen heeft geen invloed op mijn beslissing. Ik was gewoon nieuwsgierig!

Vliegtuig heeft weinig meerwaarde vind ik, dan ben je denk ik ongeveer even veel reistijd kwijt. Je bent niet sneller terug ofzo. En we zouden dan idd niet heen en weer rijden, maar een vakantie er aan vast plakken met dochter. En dan lijkt het me een heel leuk tripje. Ik vind alleen met vriend in de auto ook heerlijk! Maar zonder kind zouden we toch niet samen in de auto zitten, de hele familie gaat die kant op. Wat ik een hele dag met een kind op een bruiloft moet vraag ik me ook af ?. Vanuit mijn familie ben ik gewend dat kinderen erbij horen en ook overal bij horen te zijn. Vanuit dat kader kwam het dus ook niet bij me op dat ze naar familie niet mee zou kunnen. Maar natuurlijk is niet iedereen zo en een bruiloft is wel echt anders met kinderen.
Ik vind het dus ook niet raar als dit bruidspaar ze er niet bij wil hebben. Maar er zijn voor mij geen voordelen om zonder haar te gaan. We hebben overigens geen idee wat ze willen hoor, wachten nog wel even op de echte uitnodiging.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 23 Sep 2019 10:57

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Wij hebben dit ook gehad. In Italië. Kinderen waren wel iets ouder. Maar wij zijn gegaan zonder de kinderen. Waren 3 dagen. Zijn alleen gaan vliegen ipv met de auto.
Kinderen waren in goede handen en zouden er daar niks aan gehad hebben. Ook wij zouden er niks aan gehad hebben als de kinderen mee waren.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 23 Sep 2019 10:59

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Mits mijn kind goed slaapt bij anderen zou ik het doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 23 Sep 2019 11:41

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Nee ik zou dat niet doen. Als ik kijk naar mijn kinderen vind ik 15 maanden persoonlijk veel te jong om 3 dagen (en vooral 2 nachten) zonder papa en mama te zijn.

Jongste is 3 en heeft nog nooit ergens zonder mij geslapen en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.

Maar dat is heel persoonlijk en afhankelijk van het kind en de situatie op dat moment.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Sep 2019 12:23

Re: Zou jij gaan? (Trouwerij buitenland zonder kind)

Fiwen schreef:Nee ik zou dat niet doen. Als ik kijk naar mijn kinderen vind ik 15 maanden persoonlijk veel te jong om 3 dagen (en vooral 2 nachten) zonder papa en mama te zijn.

Jongste is 3 en heeft nog nooit ergens zonder mij geslapen en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.

Maar dat is heel persoonlijk en afhankelijk van het kind en de situatie op dat moment.


Kijk en daarom kun je eigenlijk weinig met de mening van anderen.
T is ook 3 en slaapt maandag op dinsdag altijd bij schoonouders. Zij passen de dag erna op.
Dit gaat dikke prima en hij vindt het super leuk!
Als ik hem op een ochtend zou moeten brengen en hij er dan 2 ipv 1 nachtje zou slapen zou dat voor hem geen verschil maken. Hij zou ons niet eens missen want opa en oma doen altijd leuke dingen :smile:
2016
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers