Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiepark met 12-persoonshuisje

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2019 21:41

Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Wij gaan ieder jaar met m’n ouders, zus+gezin en m’n broertje een weekendje weg naar een vakantiepark. De afgelopen 3 jaar zaten we in een park in Hoenderloo in een heel fijn 12-persoonshuisje. Huis is echt perfect: grote woonkamer, grote eettafel waar iedereen aan past en voldoende slaapkamers en badkamers.
Het enige nadeel van dit park is dat het zwembad vrij klein, simpel en verouderd is. En we hebben 2 jongens van 7 en 2 jongens van 4 (en nog net 3) bij ons, die enorm van zwemmen houden.

Weet iemand een leuk park in Nederland (liever geen uithoek ivm reistijd) met een groot huis (2 huisjes naast elkaar vinden we niet fijn, dan zit je met stoelen te slepen als je bij elkaar wilt zitten) en een leuk zwembad?

Mochten we niets vinden dan wordt ‘t toch gewoon Hoenderloo en dan zoeken we er een leuk zwembad bij in de buurt, voor een eenmalig bezoek.
#teammaple🍁
<<

Anoniem281

Bericht 22 Sep 2019 21:49

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Hof van Saksen?

https://www.hofvansaksen.nl/resort/acco ... ilter:e30=

Leuk zwembad en genoeg te doen voor kinderen! Zwembad vonden wij volwassenen trouwens ook heel gaaf door de glijbanen.
<<

Anoniem307

Bericht 22 Sep 2019 21:57

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Emslanderpark is bezig met een twaalf persoons huis. Maar dat is ook gelijk het einde van de wereld. ? Heeft cp geen huisjes voor groepen?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Sep 2019 22:01

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Landal Twenhaarsveld in Holten. Volgens mij hebben zij ook 12 persoonsaccomodaties. Je zit vlak naast de Sallandse Heuvelrug / Holterberg. Het is daar zó mooi :love: We hebben er net dit weekend doorgebracht.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 22 Sep 2019 22:08

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Ik weet niet wat er tegenwoordig bij belvilla te vinden is, maar daar hebben ze meestal wel grotere huizen tussenstaan.
En bij een aantal parken van center parcs hebben ze ook grotere huizen, of gekoppelde huizen die door middel van een schuifwand te verdelen zijn (of 1 groot huis van is te maken).

Oooh, nog 1; de Efteling? Bosrijk en dat andere park hebben ook groepsaccomodaties
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Sep 2019 22:13

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Lady schreef:Landal Twenhaarsveld in Holten. Volgens mij hebben zij ook 12 persoonsaccomodaties. Je zit vlak naast de Sallandse Heuvelrug / Holterberg. Het is daar zó mooi :love: We hebben er net dit weekend doorgebracht.


Dacht ik ook. Zwembad is niet zoveel bijzonders in mijn ogen. Niet superklein maar snel druk en vol.
08/2018
05/2021
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2019 22:14

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Oh bedankt jongens, ik ga het uitzoeken! Top!
#teammaple🍁
<<

Anoniem328

Bericht 22 Sep 2019 22:20

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Moet het perse op een park zijn?

Wij gaan in oktober naar de Veluwe en zitten daar in een 12 persoonshuis. Genoeg te doen daar. Maar snap ook dat een park zo z'n voordelen heeft!

Landal in Holten is inderdaad mooi. Ik woon in Holten en we fietsen geregeld naar de speeltuin op het park met de kinderen.

Het zwembad is inderdaad klein. Er zitten hier wel hele leuke zwembaden in de omgeving.

Even off topic:
Lady wat leuk zeg. Wij waren er toevallig vanmorgen nog maar toen waren jullie denk ik al weg. Nog leuke dingen gedaan hier in de omgeving?
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 23 Sep 2019 06:29

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Bazinga schreef:Hof van Saksen?

https://www.hofvansaksen.nl/resort/acco ... ilter:e30=

Leuk zwembad en genoeg te doen voor kinderen! Zwembad vonden wij volwassenen trouwens ook heel gaaf door de glijbanen.

Wel een beetje een uithoek, maar dit zou ik ook adviseren.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Sep 2019 07:19

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

En zoek anders op een Molecaten park, die bieden ook veel moois.

Olijfje, gisterochtend waren wij er zeker nog. Als je een hoogblonde kleuter met korte broek en gele regenlaarsjes hebt zien lopen, dat was de mijne ?. Wat wonen jullie in een prachtige omgeving zeg!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem313

Bericht 23 Sep 2019 08:18

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Beetje raar om hier mee te gaan zoeken wellicht maar ok :smile:
Ik zag bij Center Parcs Port Zélande, die hebben een 12p cottage en volgens mij veel zwemspul. Ouddorp is wel leuk. Maar ik vind onze oude stek ook heel prima.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Sep 2019 08:30

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Oké dit voldoet eigenlijk helemaal niet aan jullie eisen, maar ik ga 'm toch zeggen.
Ligt in een uithoek (Twente) en heeft geen zwembad en is ook geen vakantiepark.
Maar het heeft wel toffe tenten, een boerderij, comfortabele kamers binnen, een grote gemeenschappelijke ruimte waar je 's avonds heerlijk kunt dineren, er is een kok die mooie maaltijden met lokale ingrediënten maakt.
Wij zijn er met een groep met pakweg tien gezinnen geweest en was een groot succes. Heb 'm voor mezelf opgeslagen voor als wij weer eens een familiedag nodig hebben. Ik vond 't met name zo fijn dat 't voor zowel kinderen als volwassen echt dik in orde was.
Er is ook nog een sterrenwacht in de buurt waar je met de kinderen op excursie kan.

https://www.bossem.nl
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Sep 2019 08:35

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Klinkt leuk Marin. Helaas houden mijn kinderen niet van mooie maaltijden met lokale ingrediënten, en wel van zwemmen. Maar misschien heeft iemand anders er iets aan!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Sep 2019 08:45

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Ik bedoelde dat natuurlijk meer voor als de kids op bed liggen maar zonder zwembad is zwemmen wel een stuk lastiger ja.
Let's discover the world together.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 23 Sep 2019 09:28

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

(Noord) Limburg is vast ook een uithoek voor je, maar De Leistert, Résidence Klein Vink in Arcen of Landal domein de Schatberg. Dit zijn alle 3 luxe vakantieparken met een leuk zwembad en van alles te doen in de omgeving.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem313

Bericht 23 Sep 2019 10:33

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Marin schreef:Ik bedoelde dat natuurlijk meer voor als de kids op bed liggen maar zonder zwembad is zwemmen wel een stuk lastiger ja.


Gezellig met zn allen eten is juist belangrijk voor ons dus daarmee wachten we niet tot ze op bed liggen - die gasten vinden dat juist prachtig, met zn allen aan tafel. En de volwassenen ook.
Maar voor een ander vast een leuke optie!
<<

Anoniem277

Bericht 23 Sep 2019 12:24

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

De leistert in roggel. Goed zwembad, ook grotere huisjes, leuke omgeving en veel te doen op het park.
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 23 Sep 2019 13:39

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

De Leistert of Landal Miggelenberg.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 23 Sep 2019 13:45

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

De leistert maar ook zeker hof van Saksen ♥️
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 23 Sep 2019 13:48

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Wij zaten laatst in een 12 persoonshuisje (2 geschakelde woningen van 6 personen) op Ackersate van Ardoer camping in Voorthuizen. Onze kids vonden het zwembad erg leuk met twee grote glijbanen. Verder een mooi/net park.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 23 Sep 2019 16:25

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

MissEnergy schreef:
Lady schreef:Landal Twenhaarsveld in Holten. Volgens mij hebben zij ook 12 persoonsaccomodaties. Je zit vlak naast de Sallandse Heuvelrug / Holterberg. Het is daar zó mooi :love: We hebben er net dit weekend doorgebracht.


Dacht ik ook. Zwembad is niet zoveel bijzonders in mijn ogen. Niet superklein maar snel druk en vol.


Dan was je vlakbij, Lady
Deze tip wilde ik ook geven, zwembad is niet heel groot, maar de omgeving is prachtig!
M’n familie zat daar vlak na de geboorte van dochter en vonden het een erg mooi park
Volgens mij hebben ze alleen geen 12 persoonshuisjes, alleen groter.
Laatst gewijzigd door Radler op 23 Sep 2019 19:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2019
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 23 Sep 2019 18:23

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Als je een beetje budget hebt: Safari Resort Beekse Bergen. Leuke huisjes, van verschillende formaten, dus volgens mij ook wel 12-persoons. Je kijkt zo uit op de dieren en heeft een zwembad en speeltuin. En op loopafstand kan je het safaripark bezoeken natuurlijk.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Sep 2019 19:58

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Ik dacht nog even aan deze locatie: https://kastanjefabriek.nl/rooms/appartement/
Ook geen zwembad, maar voor slechts 10 personen. Eventueel wel hotelkamers in zelfde pand erbij, maar dat is net niet een heel huis.
08/2018
05/2021
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 23 Sep 2019 20:01

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Caulfield schreef:Beetje raar om hier mee te gaan zoeken wellicht maar ok :smile:
Ik zag bij Center Parcs Port Zélande, die hebben een 12p cottage en volgens mij veel zwemspul. Ouddorp is wel leuk. Maar ik vind onze oude stek ook heel prima.


Wij gaan hier inderdaad altijd heen met vrienden, die hebben kids van 7/9 en 12 en liggen de hele dag in het zwembad. Onze oudste gaat ook al van de wildwaterbaan dus zo wild is het ook weer niet. Je loopt snel naar het strand om even uit te waaien.

En Hof van Saksen is dus ook wel echt geweldig maar wel een stuk duurder.
⁠♡♡♡
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Sep 2019 07:07

Re: Vakantiepark met 12-persoonshuisje

Er zitten een paar leuke opties tussen jongens, bedankt!
Het zwembad is dus wel echt een vereiste, misschien had ik dat niet duidelijk gezegd. Maar ik waardeer het heel erg dat er meegedacht is!

Ik stuur een paar opties door naar m’n moeder.
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers