Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 39; plannen?

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 22 Sep 2019 20:20

Week 39; plannen?

Helaas zit het weekend er alweer (bijna) op.. wat zijn jullie plannen aankomende week?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem313

Bericht 22 Sep 2019 20:27

Re: Week 39; plannen?

Ugh.
Maandag: werken, maar het lijkt erop dat de oudste weer ziek is en ik dus vanalles moet gaan omgooien en op andere momenten moet gaan opvangen. En sporten zal ik ook af moeten zeggen.
Dinsdag: werken. ‘S avonds dozen inpakken.
Woensdag: werk inhalen en sporten en iets met de kinderen en naar de voetbaltraining.
Donderdag: werken en dozen inpakken.
Vrijdag: suprise, werken. ‘s Avonds alleen thuis met wijn op de bank.
Zaterdag: voetbal, sporten, klussen, ‘s avonds date night.
Zondag: sporten en klussen.

Niet echt heel spannend dus en ik ben vooral moe en zie er tegenop.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Sep 2019 20:33

Re: Week 39; plannen?

Zo, ik hoop met name dat ik morgen nog kan praten joh. M'n stem gaat in een rap tempo weg van verkoudheid. Niet snot verkouden maar echt m'n stem. En ben zo moe van dit weekend dus we gaan straks na 't eten echt direct naar bed.

Morgen dus hopelijk rustig aan doen als zoontje naar psz is. Ik moet nog wat studeren en misschien duik ik nog m'n bed in als ik me echt beroerder voel. Morgenavond hebben we weer wijncursus.

Dinsdag consultatiebureau voor zoontje. Zomaar, geen prik ofzo maar even controle.

Woensdag geen bijzonderheden

Donderdag geen bijzonderheden

Vrijdag: Kapper haar verven. 's avonds Amsterdam Wine Festival in de Westergasfabriek.

Zaterdag: Overdag is er een open dag van de brandweer in ons dorp. Misschien wel leuk met zoontje.
S avonds een borrel met de dames van de Ronde Tafel.

Zondag: M'n man is vrijwilliger bij een hardloopwedstrijd in de stad. Misschien gaan wij ook wel even naar de stad? Geen idee nog.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem307

Bericht 22 Sep 2019 20:36

Re: Week 39; plannen?

Morgen: sollicitatiegesprek in Zwolle.
Dinsdag: Gesprek leidinggevenden organisatie over tuchtklacht medewerkers v/d organisatie in Zwolle.
Woensdag: Dozen uitpakken.
Donderdag: Naast werken geen specifieke zaken.
Vrijdag: idem.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Sep 2019 20:51

Re: Week 39; plannen?

Maandag naar mijn oma. Moet even voor haar naar de dierenarts. Boodschappen halen en in de avond sporten

Dinsdag werken

Woensdag werken en in de middag laatste stukje van de marathon lopen

Donderdag werken

Vrijdag werken en daarna naar het ziekenhuis

Zaterdag eerst sporten met mijn man. Dan auto leeghalen en om 2 uur onze nieuwe auto ophalen dan gaan we naar schoonouders de auto showen

Zondag vast even touren met nieuwe auto
Afbeelding
<<

Anoniem271

Bericht 22 Sep 2019 20:53

Re: Week 39; plannen?

Morgen voor de eerste keer werken bij mijn nieuwe werk. Vind het best spannend of zo, maar komt vast goed! Morgen na het werk even naar de woonboulevard hier om een bank te bestellen.

Dinsdag vrij. In de middag even naar mijn oude werk om afscheid te nemen van de kinderen.

Woensdag ochtend werken. In de middag en avond nog geen plannen.

Donderdag en vrijdag werken. In de avonden misschien vast wat spullen inpakken/weggooien.

Zaterdag verf voor het nieuwe huis en alles wat daarbij hoort kopen. En boodschappen doen en in de avond samen op de bank met wat lekkers denk ik.

Zondag naar een voetbalwedstrijd, verder nog geen plannen.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Sep 2019 20:54

Re: Week 39; plannen?

Het klinkt heel spannend Isles maar ik snap niet wat je op dinsdag gaat doen? Is dat hetzelfde bedrijf als waar je gaat solliciteren? En hoezo moet jij dan met de leidinggevenden aldaar over een tuchtklacht praten?

Sarah wat leuk, laatste stukje marathon - welke?

Leuk Marin, dat je zo met wijn bezig bent.

Succes Ise met je nieuwe baan! Supergoed.
<<

Anoniem291

Bericht 22 Sep 2019 20:55

Re: Week 39; plannen?

Maandag: zoon naar de Peutergroep, ik werk s morgens thuis. Als ik morgen nog steeds zo’n last van Mn buik heb bel ik misschien even de verloskundige voor extra check. S middags iets met zoon en s avonds ouderbijeenkomst van de Peutergroep.

Dinsdag: werken van 08:30 tot 17:30, zoon halen snel eten want s avonds informatie avond op de toekomstige basisschool.

Woensdag: moet nog kleding hebben voor zoon dus even naar de stad en moet nog eea regelen.

Donderdag: zoon naar opa en oma brengen en werken van 09:00 tot 22:00

Vrijdag: werken van 09:30 tot 18:00 en s avonds plof ik neer.
<<

Anoniem317

Bericht 22 Sep 2019 20:56

Re: Week 39; plannen?

Ma: vrij. We hebben een afspraak bij de verloskundige, moet de kinkhoestvaccinatie halen, stofzuigen, boodschappen doen en naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis.
Di: werken en naar de kapper.
Wo: werken.
Do: werken en sporten.
Vr: werken.
Za/zo: huishouden, klussen, boodschappen en vrienden/familie.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Sep 2019 21:01

Re: Week 39; plannen?

Morgen: Dochter is naar de opvang, ik ga chillen en huishouden doen. 's Avonds sporten.

Dinsdag: Eerste dag naar vakantie weer werken. Tussendoor nog een extra echo.

Woensdag en donderdag: Vrij, nog geen plannen.

Vrijdag: Dochter hele dag naar de opvang, ik een late dienst.

Zaterdag en zondag heb ik een korte ochtend dienst. Verder nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 22 Sep 2019 21:02

Re: Week 39; plannen?

Alweer een nieuwe week. Weekend is alweer voorbij helaas.

Maandag; werken, alleen eten met dochter en ' s avonds komt moeders logeren.
Dinsdag; werken, oma oppasdag en eten met moeders. 'S avonds vergadering OC van het kdv.
Woensdag; naar dansles met dochter, verjaardag van mijn broertje.
Donderdag; werken en vergadering.
Vrijdag; CT scan van mijn nieren en oppassen op nichtje.
Zaterdag; naar Artis en einde van de middag schoonmaken in het nieuwe huis van mijn schoonzus en zwager.
Zondag; niks
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 22 Sep 2019 21:03

Re: Week 39; plannen?

Mijn laatste week verlof?.

Maandag: s’morgens met de jongste naar het consultatiebureau
Dinsdag: niks gepland en houd ik ook lekker zo! Oudste 2 zijn naar de opvang en school/bso, dus nog even genieten van de jongste alleen.
Woensdag: in de ochtend naar babymassage en verder ook niks, nog zo’n rustdagje☺️.
Donderdag: s’middags gesprekje met de nieuwe logopediste op de school van de oudste.
Vrijdag: in de middag gaat de jongste proefdraaien op de opvang, spannend!
Zaterdag: vertrekken man, jongste zoon en ik vroeg naar Berlijn.
Zondag: man loopt de marathon in Berlijn, hem aanmoedigen dus, als ik hem überhaupt voorbij ga zien komen?.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Sep 2019 21:10

Re: Week 39; plannen?

Maandag: normaal ben ik vrij maar het is heel druk op mn werk, dus ik heb wat omgegooid en ga morgen werken. Mijn ouders passen op onze bende.
Dinsdag: werken
Woensdag: werken, ‘s avonds oppassen bij vrienden (doen we eens per twee weken om en om, zodat we dus een keer per maand samen uit eten of naar de film kunnen ?)
Donderdag: vrij, ipv morgen. De kinderen zijn naar de opvang. Ik kan rustig mijn koffer pakken en nog wat laatste inkopen doen want..
Vrijdag: vliegen naar NYC! In mijn eentje. Ik denk dat ik het best even moeilijk vind om weg te gaan, ik ga de kinderen echt zo missen. Maar ik heb ook zooo ruimte en avontuur nodig. Kan niet wachten!
Zaterdag: New York
Zondag: New York

Fijne week allemaal!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem271

Bericht 22 Sep 2019 21:15

Re: Week 39; plannen?

Oooh Teun wat super gaaf, ook dat je alleen gaat! Ik heb dat 2x gedaan en heb echt allebei de keren een fantastische tijd gehad. Alvast heel veel plezier!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Sep 2019 21:16

Re: Week 39; plannen?

Zo ontzettend veel plezier Teun!
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2019 21:31

Re: Week 39; plannen?

Oh heerlijk Teun, veel plezier!

Ik zie op tegen deze week. Ik ga op kamp met m’n brugklas.

Maandag: werken. Op kamp met 27 eersteklassers. We gaan veel fietsen en activiteiten doen.
Dinsdag: werken: kamp
Woensdag: werken: kamp

Donderdag: werken, gewoon lesgeven weer en oudergesprekken voeren, pffff.
Vrijdag: lezen in groep 3 en 4. Savonds ga ik borrelen met vrienden.
Zaterdag: ben alleen met m’n zoons. Misschien zwemmen ofzo. Of een indoor speelsituatie.
Zondag: rembrandtparkfestival, daar wil ik met m’n zoons nog even heen.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2019 21:43

Re: Week 39; plannen?

Hey Isles, je werkt! Wat doe je!
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Sep 2019 21:52

Re: Week 39; plannen?

Jaaa veel plezier Teun! Ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben!

Morgen ben ik jarig! Totaal geen feestelijk gevoel zo midden in de verhuizing, maar het is niet anders. In elk geval begin ik m'n verjaardag bij Van der Valk, daar zit ik momenteel te chillen in bad. Lekker ontbijten en daarna nog wat uurtjes klussen. Daarna N ophalen en nog even een relaxed avondje thuis. Ik hoop morgen ook de aflosnota van de notaris te krijgen en nieuws over m'n waarschijnlijk nieuwe baan.
Dinsdag: werken
Woensdag: werken, we hebben studiedag met lezingen en een workshop. Geen bal zin in, maar goed.
Donderdag: laatste werkdag!
Vrijdag: als een malle dozen inpakken
Zaterdag: verhuizen! Aansluitend is er een straatborrel waar we even langs willen.
Zondag: naar het oude huis om schoon te maken en verder rotzooi opruimen in het nieuwe huis.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem284

Bericht 22 Sep 2019 21:56

Re: Week 39; plannen?

Veel plezier, Teun! Lijkt me ook leuk een keer helemaal alleen weg.

Fijne verjaardag, Bliss ?. Klinkt best leuk je verjaardag beginnen in een hotel!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Sep 2019 21:58

Re: Week 39; plannen?

Ise, veel succes met je nieuwe baan. Spannend! Ik sta er volgende week ook zo voor. Gedeelde smart, halve smart ?.

Caulfield, ik denk dat Isles doelt op een klacht die ze hebben ingediend mbt de organisaties die betrokken zijn bij de hulp voor haar bonuskind. Dat ze een gesprek hebben me leidinggevenden nav die klacht. Maar dat is een gokje. Jij veel succes met je week, klinkt druk en pittig.

Marin, beterschap!

Teun, wat ontzettend gaaf dat je naar New York gaat! En wat een goed idee van die oppas. Dat ga ik ook met onze bevriende buren bespreken!

Ik heb een fijne week voor de boeg. Ik ben de hele week vrij, in between jobs ?. Heb ik ook wel even nodig want ik voel best gek en ontheemd nu ik niet meer op de SEH werk.

Maandag: Vrij. Lekker een ochtenden samen met de jongste. We gaan even naar een vriendin en haar zoontje. We hebben veel overeenkomsten (allebei recent een ouder verloren, allebei moeder en stiefmoeder) dus het is erg fijn om af en toe even bij te praten.

Dinsdag: Vroeg in de ochtend sporten met mijn trainer. Daarna Samen met mijn man een nachtje naar een hotel. Chillen, borrelen, eten, sporten en slapen. Heerlijk, we kijken enorm naar uit! ♥️ Nog even qualitytime voordat ik met mijn opleiding start.

Woensdag: Hotel en ‘s middags tien minuten gesprek van D.

Donderdag en vrijdag: Behalve sporten nog geen plannen.

Zaterdag: Met nog twee vriendinnen naar een vriendin Haarlem. Bijkletsen, eten en borrelen ♥️

Zondag: Haarlem en weer huiswaarts.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem284

Bericht 22 Sep 2019 22:00

Re: Week 39; plannen?

We zijn terug van vakantie en hebben nog een week vrij thuis. Naast lekker relaxen, hebben we nog wel een beetje een planning:

- Maandag: naar de tandarts, jippie!
- Dinsdag: training met onze hond en ‘s avonds wil ik sporten.
- Woensdag: ik heb een afspraak bij de reumatoloog.
- Donderdag: nog geen plannen, maar denk dat we uit lunchen of eten gaan.
- Vrijdag: ‘s avonds uit eten met vriendinnen.
- Het weekend: nog geen plannen.
<<

Anoniem281

Bericht 22 Sep 2019 22:05

Re: Week 39; plannen?

Maandag werken en eten bij m'n schoonouders, omdat man en ik allebei laat zijn.
Dinsdag werken.
Woensdag vrij, logopedie met zoon in de ochtend en beetje bij m'n moeder chillen daarna. Savonds ga ik zwemmen.
Donderdag werken.
Vrijdag werken.
Zaterdag werk ik vanuit huis.
Zondag een kinderverjaardag, duurt gelukkig niet lang...

Niet echt een leuke week, eigenlijk. Maar goed, gaat ook wel weer voorbij.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Sep 2019 22:24

Re: Week 39; plannen?

Kajaka wat leuk, Berlijn. Geniet van je laatste weekje verlof!

Teun, zo gaaf! Heel veel plezier!

UN, sterkte op kamp!

Hier geen spannende week.

Maandag: zoontje overdag naar oma, ik thuis met de meiden. Tot 14.00 uur is mijn man ook thuis, want hij heeft avonddienst. Mijn moeder komt eten en even helpen met het avondspitsuur, dat is echt wel handig. Heb het de afgelopen twee dagen alleen gedaan maar die huiluurtjes vallen precies samen met D’s bedtijd dus òf ik breng hem naar bed terwijl er twee baby’s liggen te krijsen, òf ik neem ze mee naar boven en D. gaat compleet overprikkeld naar bed met allemaal gedoe (mopperende baby’s door zijn verhaaltje enzo). Allebei niet echt handig.

Dinsdag: D. naar de opvang en ik overdag thuis met man en baby’s. Man heeft weer avonddienst dus mama komt weer eten. D. logeert bij mijn schoonmoeder.

Woensdag: Dagje alleen met de meiden. In de middag komen mijn collega’s op verlate kraamvisite.

Donderdag: naar het consultatiebureau voor de eerste prikken van de dames. Man moet werken maar godzijdank wil mijn zus even met me mee. Weet anders niet goed hoe ik het moet doen met twee baby’s. ‘s Avonds komen m’n oom en tante op kraamvisite.

Vrijdag: iedereen is vrij dus we zijn compleet met ons gezin. Ik vermoed dat de meisjes zich niet topfit voelen door de prikjes (D. kreeg altijd koorts dus ik vrees het ergste), maar als ze een beetje ok zijn wil ik wel wat leuks gaan doen met z’n allen.

Het weekend gaan we een last minute huisje boeken en spullen inpakken zodat we maandag kunnen vertrekken voor een paar dagen weg. :)

♥♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 22 Sep 2019 23:44

Re: Week 39; plannen?

Yoehoe, heel veel zin in deze week. Morgen en dinsdag nog werken en dan heerlijk 2 weken vakantie! Zó ontzettend aan toe. Woensdag en donderdag wat kleine dingen gepland, lunch met een vriendin, pedicure, massage, hondje wegbrengen en ziekenbezoek bij een vriend. En dan vrijdag heerlijk naar Spanje ?
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 23 Sep 2019 07:12

Re: Week 39; plannen?

Straks werken en daarna bij mn ouders eten.
Morgenochtend komt mijn tante op de koffie, smiddags kind naar psz en dan kan ik f verder met mijn keuken kasten uitmesten. Savonds naar de kapper.
Woensdag komt de tweeling van vrienden even spelen. Verder geen plannen
Donderdag werken en in de avond een proefles zumba met de buurvrouw.
Vrijdag ochtend kind naar psz, ga ik schoonmaken thuis. Smiddags nog geen plannen.
Zaterdag werken
Zondag even naar een rommelmarkt verderop en smiddags naar de stad voor leuke warmere jurkjes voor dochter.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom