Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek

<<

Saar

Noob

Berichten: 87

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:42

Bericht 22 Sep 2019 08:28

Ik zoek

Ik heb geen idee of jullie hier behoefte aan hebben, maar ik ben regelmatig op zoek naar make-up/kleding. En aangezien de (betrouwbare) blogs over make up steeds minder worden, is dit misschien wel handig.

Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar:
- Een perzik kleurige lippenstift welke niet bleek maakt en welke lang blijft zitten. Ik had er 1 van Catrice, maar deze is uit het assortiment.
- Een mooie bruine/neutrale oogschaduw welke goed blijft zitten.
- Een nieuwe mascara welke veel lengte&volume geeft.
<<

Anoniem290

Bericht 23 Sep 2019 19:33

Re: Ik zoek

Ik vind Le Volume van Chanel heel fijn, maar ik heb ook vaak Lash Princess van essence en daarover dan de knalroze van essence (i love volume ofzo heet die). Geeft mij ook veel volume.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 27 Sep 2019 08:59

Re: Ik zoek

Voor oogschaduw ben ik fan van de Naked palettes van Urban Decay. De Naked en Naked2 zijn met een bruine tint. The naked basic is een mini palette met matte bruintinten.

Qua mascara, ik kocht altijd die van Guerlain of Chanel, maar ben nu al tijden tevreden met een hele goedkope van Catrice. Zo’n paarsige van de Glam & Doll lijn met rubber borsteltje.
Smile, it's free!
<<

Anoniem316

Bericht 27 Sep 2019 09:30

Re: Ik zoek

Voor mascara kan ik ook de Lash Princess van Essence aanraden. In mijn geval wel de zalmkleurige. Klontert niet.
<<

Anoniem298

Bericht 06 Nov 2019 23:56

Re: Ik zoek

Ik ben op zoek naar goede panty’s. Ik had altijd hele fijne van de Wehkamp, maar die zitten nu heel raar en onprettig. Welke panty zit echt fijn en is ook nog een beetje betaalbaar? Liefst 40 den en mag ook wel een beetje shaping zijn.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Nov 2019 06:28

Re: Ik zoek

Ik vind de panty’s van hema heel fijn!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 07 Nov 2019 06:59

Re: Ik zoek

Jet schreef:Ik ben op zoek naar goede panty’s. Ik had altijd hele fijne van de Wehkamp, maar die zitten nu heel raar en onprettig. Welke panty zit echt fijn en is ook nog een beetje betaalbaar? Liefst 40 den en mag ook wel een beetje shaping zijn.


Wolford en dan wel in de sale kopen. Of via veepee eens in de zoveel tijd zijn ze daar.
2015 💙
<<

Anoniem308

Bericht 12 Nov 2019 21:28

Re: Ik zoek

Ik zoek jurkjes, soepel vallend, niet te kort (ik ben bijna 1.80). Waar je met een zwangere buik ook in kan maar ook erna nog. Alleen dan geen strakke jurkjes want ik hou nog een rolletje over?. Met printje vind ik leuk. Iemand toevallig een leuk idee?
<<

Anoniem308

Bericht 12 Nov 2019 21:29

Re: Ik zoek

Jet schreef:Ik ben op zoek naar goede panty’s. Ik had altijd hele fijne van de Wehkamp, maar die zitten nu heel raar en onprettig. Welke panty zit echt fijn en is ook nog een beetje betaalbaar? Liefst 40 den en mag ook wel een beetje shaping zijn.

Toevallig zag ik bij een wibra shoplog van jelnl daar de opaque panty van 2.99 langskomen. Wellicht een idee?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Nov 2019 08:03

Re: Ik zoek

AMM, voor jurkjes slaag ik vaak bij Zilch of 4FF. Allebei vaak kleurrijk of met een mooie print. Ze hebben bij mij een hele fijne lengte en blijven ook goed na een aantal keer wassen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Nov 2019 20:38

Re: Ik zoek

Teun schreef:AMM, voor jurkjes slaag ik vaak bij Zilch of 4FF. Allebei vaak kleurrijk of met een mooie print. Ze hebben bij mij een hele fijne lengte en blijven ook goed na een aantal keer wassen.


4FF heeft 22 november sample sale in Eindhoven. Just so you know ;-)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers