Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen! :)

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 20 Sep 2019 09:53

Re: Weekendplannen! :)

Leuk Olifant, veel plezier in Firenze!
Succes met je sollicitatie, Bliss.

Vrijdag: ik ben vrij! Hang nu nog even op de bank, maar dadelijk ga ik boodschappen doen, naar de markt en het huis opruimen. Vanavond gaat mijn oudste nog sporten en daarna heb ik niet veel plannen meer, ik heb al heel de week barstende hoofdpijn dus ik ga vroeg slapen denk ik.
Zaterdag: In de ochtend gaat mijn jongste sporten. 'S middags hebben we met vrienden en kinderen afgesproken bij iemand thuis. 'S avonds heb ik een feest van mijn werk.
Zondag: weinig plannen. 'S middags gaat mijn oudste voor de eerste keer naar de Chiro (jeugdbeweging). Kijken of hij dat wat vindt.
2012 & 2016
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 20 Sep 2019 11:19

Re: Weekendplannen! :)

Vrijdag: zojuist boodschappen gedaan, vanmiddag wat rommelen in huis, na het avond eten naar de opticien om een nieuwe bril voor zoon uit te zoeken.
Zaterdag: ochtend naar mijn ouders, middag cadeautjes kopen voor 2 nichtjes.
Zondag: in de ochtend misschien met de fiets naar schoonouders, middag verjaardag van nichtje.
De avonden nog geen plannen maar wie weet veranderd dit nog.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem300

Bericht 20 Sep 2019 14:17

Re: Weekendplannen! :)

Feline schreef:Goh Newby.. ik scande je bericht even snel en las 'morgen ga ik met een oud client van mij vrijwilliger naar bed'.. gelukkig stond er iets anders haha.

Lekker veel wijn Marin! Veel plezier!



Hahah gelukkig wel ja, dat ga ik nooit doen inderdaad (ook niet betaald)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Sep 2019 14:48

Re: Weekendplannen! :)

Vanavond ga ik mijn nieuwe Apple Watch halen! dat is op zich geen avondactiviteit maar verdient wel een vermelding :-D.

Morgenochtend ga ik starten met Mom in Balance. Daarna gaan we met de kids naar een appelplukdag> Het wordt zo'n lekker weer dat ik daar wel zin in heb. Lekker kneuterig.
Zondag ga ik even uitslapen, en in de middag gaan we sowieso F1 kijken. Wat we tussendoor gaan doen weet ik nog niet. 's avonds koffertje pakken want maandag vlieg ik naar Engeland voor werk voor een paar dagen.
<<

Anoniem282

Bericht 20 Sep 2019 18:24

Re: Weekendplannen! :)

Heel veel plezier, Olifant! Geweldige en relaxte stad!

Vandaag had ik al weekend en heb ik niet veel gedaan. Moest vanmiddag naar de fysio en vnvd relaxen met Netflix, wijntje en eten bestellen.
Za: overdag wat voor werk doen en later in de middag borrelen en eten met een vriendin.
Zo: uitslapen, lekker buiten zitten met een boek en misschien komt m'n zus nog even langs.
<<

Anoniem317

Bericht 21 Sep 2019 19:18

Re: Weekendplannen! :)

Gister: gewerkt en een ijsje gegeten met een collega.
Vandaag: naar de kapper geweest, boodschappen gedaan, huishouden gedaan en we hebben visite gehad.
Morgen: misschien naar een markt en verder lekker thuis.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Sep 2019 19:51

Re: Weekendplannen! :)

Gister geshopt met dochter en 's middags cakejes gebakken en buiten gwspeeld.
Vandaag naar de open dag van de NS geweest op het NS terrein hier. Was erg leuk en veel te doen en te zien. Vanmiddag thuis geweest en speelde mijn dochter met haar vriendje hier binnen en buiten.
Morgen boodschappen doen en een verjaardag.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 21 Sep 2019 23:10

Re: Weekendplannen! :)

GeKKiE schreef:Gister geshopt met dochter en 's middags cakejes gebakken en buiten gwspeeld.
Vandaag naar de open dag van de NS geweest op het NS terrein hier. Was erg leuk en veel te doen en te zien. Vanmiddag thuis geweest en speelde mijn dochter met haar vriendje hier binnen en buiten.
Morgen boodschappen doen en een verjaardag.


Leuk! Mijn man is ook met T. geweest (en nog een bunch vrienden met kids). T. heeft het superleuk gehad.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 28 Sep 2019 09:08

Re: Weekendplannen! :)

Vrijdag: dochter naar mijn vader brengen, dan zelf naar de zonnebank. Om 12 uur de oudste van school halen, alle was doen, zwemles, boodschappen, enz. Vrijdag is heen-en-weer-rijdag.
Zaterdag: alle droge was opvouwen, opruimen, dochter naar streetdance brengen en halen, werkmails beantwoorden en toetsen nakijken. 's Avonds naar een trancefeest in een beachclub, afsluitertje seizoen!
Zondag: uitbrakken, familiebezoek, enz.
04-2014
10-2015
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Sep 2019 09:23

Re: Weekendplannen! :)

Ik ben dit weekend WEER alleen met m’n zoons (m’n man werkt al weken non-stop, ik word er knetter van, wil ook eens wat tijd voor mezelf maar het zit er niet in).

We gaan straks met de metro naar de bios, de nieuwe thomasfilm. Dat vinden ze allebei leuk dus dat is fijn.
Vanmiddag wil ik naar een expo van een vriendin. Dus dan moeten m’n zoons maar gewoon mee. Je kunt er ook taart eten dus als ze zich gedragen kunnen we dat ook nog doen.

Vanavond ga ik bij iemand uit m’n band langs om een stukje setlist aan te vullen, we gaan even eea uitproberen.

Morgen wilde ik naar het rembrandtparkfestival maar dat is afgelast vanwege slecht weer. Dan ga ik denk ik maar zwemmen met m’n zoons.
Smiddags breng ik m’n oudste naar m’n broertje, die hebben een gamemiddag afgesproken.

Nou lekker kind-weekend zo. Zucht.
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 28 Sep 2019 09:26

Re: Weekendplannen! :)

Vreselijk dit weer!
Wij zouden vandaag naar Artis met dochter en een vriendje/buurjongetje. Hebben we maar afgelast en nu mag ze straks muffins komen maken bij hem.
Om 16 uur gaat dochter naar opa en oma en gaan wij aan de schoonmaak in het nieuwe huis van schoonzus en zwager.
Morgenochtend gaan we op de koffie in Amsterdam bij een oudtante en verder niks.
Dochter en ik zijn beide verkouden en ik heb overal spierpijn, dus lekker rustig aan.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 28 Sep 2019 10:03

Re: Weekendplannen! :)

Aah wat vervelend dat je man zo veel aan het werk is UN.

Ik zit nu bij het zwembad. De oudste heeft zwemles. Voor de rest van het weekend hebben we nog niet echt plannen. Ik hoop dat er weer een stuk verder kunnen met de verbouwing van de slaapkamer.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Sep 2019 10:17

Re: Weekendplannen! :)

Wij gaan vandaag verhuizen! Zit nu even te chillen, want de verhuizers zijn bezig en ik loop anders alleen maar in de weg. Zal zo blij zijn als we over zijn!
Moeten morgen nog terug om schoon te maken en onze N op te halen bij m'n schoonouders, ze is twee nachtjes logeren.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Sep 2019 10:40

Re: Weekendplannen! :)

Succes vandaag Bliss!

Gisteravond hadden wij een wijn festival in Amsterdam.

Vanochtend was m'n man boksen en ik en zoontje boodschappen doen voor de lunch. Nu gaan we naar de open dag van de brandweer en daarna komen m'n schoonouders lunchen. Ik had 't nog niet eerder genoemd hier maar m'n schoonmoeder heeft onlangs een hartaanval gehad terwijl ze op vakantie waren en nu zijn ze gelukkig thuis en dus gaan we ze eens even pamperen.
Vanavond heb ik nog een borrel met de dames van de Ronde Tafel van m'n man.

Morgen moet m'n man wat vrijwilligerswerk doen bij een Kids Run en 's avonds drinken we een fles brunello en moeten we wijn huiswerk maken.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Sep 2019 11:05

Re: Weekendplannen! :)

Wat leuk Marin, borrel je dan met mijn schoonzusje?

Ik ga vanmiddag richting Haarlem, eten en borrelen met vriendinnen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Sep 2019 11:17

Re: Weekendplannen! :)

Nee je broer is gestopt met de RT vorig jaar jammer genoeg!

Veel plezier hier!
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Sep 2019 11:21

Re: Weekendplannen! :)

UN, als je volgend weekend weer alleen met je kids bent.. Het is het weekend van de wetenschap en dus heel veel gratis leuke dingen! Nemo is bijvoorbeeld ook vrij toegankelijk! Hou je ze wel even mee bezig ;)

Ik werk vandaag en ben van plan morgen hele dag in m'n pyjama op de bank films te liggen kijken. Hoop eigenlijk dat het weer nog een beetje omslaat en ik nog even stukje kan gaan rijden want ik ben extreem slecht in binnen zitten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Sep 2019 12:11

Re: Weekendplannen! :)

succes met verhuizen bliss
heftig zeg marin van je schoonmoeder en dat op vakantie

Vandaag we hebben vanochtend onze nieuwe auto opgehaald. Gaan zo even wat rond rijden met de auto. Is gelukkig hier droog. Einde van de middag komen schoonouders langs .

Zondag gezien de weersvoorspellingen gok ik lekker binnen zitten. Er is ook racen op dat wil mijn man zien

fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 28 Sep 2019 12:56

Re: Weekendplannen! :)

Ik breng mijn weekend door in bed, want ik ben geveld door buikgriep. Heeft dochter meegenomen van kdv...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Sep 2019 13:09

Re: Weekendplannen! :)

Oh balen zeg Amandine. Beterschap.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Sep 2019 13:25

Re: Weekendplannen! :)

Marin schreef:Nee je broer is gestopt met de RT vorig jaar jammer genoeg!

Veel plezier hier!

Zo hoor je nog eens wat :smile:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem269

Bericht 28 Sep 2019 13:29

Re: Weekendplannen! :)

Beterschap Amandine!

Ons weekend bestaat vooral uit opruimen en het leeghalen van de benedenverdieping. Vandaag hoop ik al een hoop ingepakt te hebben. De muren worden glad gemaakt en geschilderd, we krijgen nieuwe binnendeuren + kozijnen, het plafond wordt geschilderd, nieuwe vensterbanken en er wordt wat electriciteit verlegd. Dus alles moet leeg en daar zijn we zondag nog wel even mee bezig. Tussendoor ga ik nog even op verjaardag samen met de jongste.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Sep 2019 13:30

Re: Weekendplannen! :)

Ik had gisteravond een late dienst.

Vanmorgen heb ik een ochtend dienst gewerkt. Als het zonnetje blijft schijnen wil ik straks even korfbal kijken bij mijn zusje. Vanavond lekker samen op de bank met mijn man.

Morgenvroeg heb ik wederom een ochtend dienst en volgens mij hebben we de rest van de dag nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem271

Bericht 28 Sep 2019 17:12

Re: Weekendplannen! :)

Gisteravond heb ik heel de avond Vis a Vis gekeken. Vond het bijna jammer dat ik naar bed ging.

Vandaag hebben we boodschappen gedaan, hebben een rondje meubelboulevard gedaan en meubels besteld en nu zit ik lekker te niksen. Zo eten en vanavond lekker relaxen.

Morgen vroeg in de middag naar de voetbal en verder lekker thuis. Lekker op de bank genieten van de herfst ?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Sep 2019 17:38

Re: Weekendplannen! :)

Thanks voor de tip Feline!
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers