Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rok en top voor bruiloft

<<

Anoniem290

Bericht 16 Sep 2019 13:59

Rok en top voor bruiloft

In oktober heb ik een bruiloft in het buitenland. Ik zoek daarvoor een rok en een feestelijke top. Ik heb wel al wat mooie rokken gezien, vooral het merk Bash vind ik leuk. Ik heb het liefst een rok (wn geen jurk), omdat ik die deze winter gewoon kan dragen met een trui (een trui over een jurk vind ik niet lekker zitten). Maar een top vind ik echt lastig. Het moet feestelijk zijn, het liefst mouwloos of met korte mouwen.
Iemand zin om mee te zoeken?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 16 Sep 2019 14:24

Re: Rok en top voor bruiloft

Heb je een kleur in gedachten?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem290

Bericht 16 Sep 2019 14:27

Re: Rok en top voor bruiloft

Niet echt, maar geen wit natuurlijk en qua rok lijkt mij het fijn als ik er straks een zwarte panty onder kan dragen. Qua top staan kleuren als lichtroze, donkerblauw, beige, lichtgeel me goed.
<<

Anoniem318

Bericht 16 Sep 2019 14:55

Re: Rok en top voor bruiloft

Ik vind dit een mooie outfit al heb je rood niet genoemd in je lijstje:

Afbeelding

Een rok in die stijl kun je wel op Etsy vinden, bijv: https://www.etsy.com/listing/735335067/ ... ting_top-5

Maar de top (of iets dat erop lijkt) heb ik niet gevonden.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers