Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen (16-22 september)

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Sep 2019 18:14

Re: Weekplannen (16-22 september)

Vandaag: fysio, wat boodschappen en een hoop was weggewerkt.
Dinsdag: werken.
Woensdag: auto even naar de garage en de jongste heeft een studiedag dan gaan we denk ik naar de bios.
Donderdag: werken.
Vrijdag: De jongste wordt 10! ?
Zaterdag: naar de voetbal met beide jongens.
Zondag: vieren we de verjaardag van de jongste voor familie.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Sep 2019 18:28

Re: Weekplannen (16-22 september)

Gefeliciteerd vast thunder!

Ma: werken
Di: werken, als het lukt want ik loop vreselijk krom met rugpijn in m’n si-gewricht
Wo: sollicitatiegesprek en daarna werken. Savonds komen m’n schoonouders want die passen donderdag op
Do: werken
Vr: lezen in groep 3/4
Za: alleen met m’n zoons
Zo: alleen met m’n zoons

Ik ga maar eens even kijken of ik dit weekend iets leuks met ze kan gaan doen, het is een drukke week zo. Misschien ga ik bij m’n ouders langs.
#teammaple🍁
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 16 Sep 2019 18:54

Re: Weekplannen (16-22 september)

Vandaag hele dag gewerkt. Nu snel pizza in de oven, kinderen op bed en ik op de bank.
Dinsdag vrij, huishouden doen, naar de bibliotheek. s middags zwemles met de oudste.
Woensdag werken + vergadering
Donderdag hele dag werken
Vrijdag, vrij, huishouden, boodschappen doen.
Zaterdag cursus werken met baby's.
Zondag geen plannen. Aan het einde van de dag dochter naar mijn ouders brengen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2019 19:05

Re: Weekplannen (16-22 september)

maandag, was een rare dag ivm plotseling overlijden van mijn opa. Hele dag bij oma en familie geweest. Gaan er zo weer heen opa word zo naar de aula gebracht

Dinsdag moet ik halve dag werken

Woensdag werken en in de middag deel marathon lopen

Donderdag hele dag werken

vrijdag vrij

Zaterdag is de uitvaart van mijn opa

Zondag geen idee

Het word een rare week deze week zal veel bij mijn oma zijn

fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 16 Sep 2019 22:01

Re: Weekplannen (16-22 september)

Wat spannend dat je aan het solliciteren bent UN. Voor wat voor functie? Succes!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 16 Sep 2019 22:01

Re: Weekplannen (16-22 september)

sarah1985 schreef:maandag, was een rare dag ivm plotseling overlijden van mijn opa. Hele dag bij oma en familie geweest. Gaan er zo weer heen opa word zo naar de aula gebracht

Dinsdag moet ik halve dag werken

Woensdag werken en in de middag deel marathon lopen

Donderdag hele dag werken

vrijdag vrij

Zaterdag is de uitvaart van mijn opa

Zondag geen idee

Het word een rare week deze week zal veel bij mijn oma zijn

fijne week allemaal

Gecondoleerd Sarah.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 17 Sep 2019 13:05

Re: Weekplannen (16-22 september)

Gecondoleerd Sarah!

Wij hebben vakantie en verblijven van maandag t/m maandag op een Landal park in Zeeland.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Sep 2019 13:56

Re: Weekplannen (16-22 september)

Gecondoleerd Sarah, dat zijn altijd van die gekke dagen inderdaad. Hoop dat jullie een mooi afscheid van haar zullen hebben.

Marin, hoe was de wijncursus? Kan me niet voorstellen dat jij onvoldoende kennis zou hebben.

Bliss, succes met klussen enzo. fijn vooruitzicht om aankomend weekend in van der Valk te zitten in ieder geval!

Gisteren en vandaag was ik vrij. Vanochtend even koffie gedronken met een vriendin in de stad en daarna even gesport.
Rest van de dag weinig plannen, behalve voor de kids zorgen.

Woensdag: Mijn een na laatste werkdag in het ziekenhuis.

Donderdag: Mijn allerlaatste werkdag op de SEH en in het ziekenhuis. Een heel gek en ook wel beetje moeilijk idee. Er zullen wel wat tranen vloeien die dag. Gelukkig ga ik ‘s avonds lekker uit eten met twee goede vriendinnen.

Vrijdag: Personal training, logopedie met D en wat boodschappen halen en dan in de middag naar Landal, voor een weekendje met mijn schoonfamilie.

Zaterdag/zondag: Landal en ergens daar even hardlopen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Sep 2019 18:18

Re: Weekplannen (16-22 september)

Spannend lady! Ik zag al zo’n leuke foto van jou met je zoons op je werk :)
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Sep 2019 18:56

Re: Weekplannen (16-22 september)

Lady schreef:

Marin, hoe was de wijncursus? Kan me niet voorstellen dat jij onvoldoende kennis zou hebben.



Super leuk maar ook super intensief! We raasden echt door de stof heen maar gelukkig wist ik het meeste dit keer idd al wel. Het proeven was wel echt bizar, hele proef notities schrijven (en ik proef heel slecht, ik haal er altijd maar een paar aroma's uit áls me dat al lukt) maar ook proeven met wat er gebeurt met de wijn als je zout of citroensap op je tong doet. Heel interessant. Maar ook veel werk, komende week 30 pagina's lezen als huiswerk!

Heel veel succes op je laatste dag donderdag! Dat zal wel emotioneel worden maar dat is ook een mooi teken dat je daar gewaardeerd werd. Maar nu op naar het nieuwe avontuur. Vind 't nog steeds reuze stoer van je!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem307

Bericht 17 Sep 2019 20:49

Re: Weekplannen (16-22 september)

Maandag - Spullen in juiste verhuisdozen stoppen. Administratieve rompslomp regelen.
Dinsdag - Administratieve rompslomp, bij de huisarts pijnstillers halen en te horen krijgen dat ik weer uitgenodigd ben voor een sollicitatiegesprek.
Woensdag - Eerst naar de huisarts om 08.40u. Het huis van boven naar beneden opruimen, in dozen stoppen, opstapelen, opbergen.
Donderdag - Tien uur inspectie huis, meterstanden opnemen, samen naar de notaris, tekenen en sleutels in ontvangst nemen. Man mag vanaf twaalf uur zijn tattoo laten coveren. Ik denk dat we chinees eten. Dan komt zijn collega met de bus, dozen naar nieuw huis brengen, wasmachine, droger etc. daar brengen en daar slapen.
Vrijdag - Zorgen dat het huis schoon en leeg wordt opgeleverd. Sleutels en parkpassen inleveren bij de receptie. En dan snel naar het nieuwe huis waar het nieuwe bed wordt geleverd. Dozen uitpakken etc.
Zaterdag - Man gaat met collega aan de klus buitenshuis, ik ga het huis inruimen. Even naar de markt.
Zondag - Rust, hoop ik.
<<

Anoniem269

Bericht 17 Sep 2019 22:12

Re: Weekplannen (16-22 september)

Gecondoleerd Sarah en Lady veel succes donderdag!

Ma : werken, naar de autogarage geweest
Di : boodschappen, jongste zoon naar logopedie, met kat naar de dierenarts geweest en mijn halve woonkamer verbouwd want er kwam iemand een van onze banken halen die te koop stond.
Wo : mijn buffetkast uitruimen want die moet leeg zijn volgende week. Er staat veel Blond servies in dus dat moet goed verpakt worden in dozen. Dan ga ik nog lunchen met man en ‘s middags moet ik met de jongste naar zwemles.
Do : werken + boodschappen doen + huishouden
Vr : afspraak voor mezelf, daarna verder met huishouden, en later in de ochtend komen ze mijn eettafel set ophalen. ‘S middags mogen beide kinderen afspreken na school.
Za : ‘s ochtends naar de markt en ‘s middags de bovenverdieping samen met mijn moeder opruimen en schoonmaken.
Zo : ‘s ochtends woonkamer deels opruimen en ‘s middags even helemaal niks.

Ze beginnen hier 1 oktober met de benedenverdieping opknappen vandaar dat we veel moeten opruimen. En we krijgen ook een aantal nieuwe meubelstukken dus vandaar dat er wat oude meubels weggaan deze week.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Sep 2019 16:49

Re: Weekplannen (16-22 september)

De week is al half voorbij, maar ach ?
Maandag - gewerkt, 's avonds niets bijzonders
Dinsdag - thuis met zoontje, we hebben gewandeld, naar wat winkels geweest en tijdens zijn slaapjes heb ik wat werk gedaan, 's avonds ballet
Woensdag - ik heb thuis gewerkt, en vanmiddag zijn we met zijn drietjes even naar de kinderboerderij gefietst, vanavond ballet
Donderdag - werken en 's avonds ben ik alleen met zoontje dus dan ga ik lekker op de bank liggen met wat lekkers denk ik
Vrijdag - ik ben thuis met zoontje, geen idee wat we gaan doen nog, 's avonds ook nog geen plannen
Zaterdag - op visite bij Zonnetje en haar zoontje
Zondag - komt een collega van mijn man met haar zoontje op visite
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron