Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koffie apparaat

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2019 18:01

Re: Koffie apparaat

die nespresso mini is echt fijn klein hebben wij ook is geen lomp groot sta in de weg
Afbeelding
<<

Anoniem269

Bericht 17 Sep 2019 19:22

Re: Koffie apparaat

Ik vind dat vrienden/familie niet zo uit de hoogte moeten doen op een senseo. Jullie drinken zelf helemaal geen koffie, dus het is al heel wat dat jullie uberhaupt een koffie apparaat hebben (speciaal voor hun).

Dat terzijde wij hebben een nespresso mini en een french press.
<<

Anoniem281

Bericht 17 Sep 2019 19:50

Re: Koffie apparaat

Wij hebben een Dolce Gusto en maken mensen er wel blij mee! En k vind zelf de warme chocolademelk eruit heel lekker. Zit aan een beker chocomelk as we speak ?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Sep 2019 19:51

Re: Koffie apparaat

Claire**** schreef:Ik vind dat vrienden/familie niet zo uit de hoogte moeten doen op een senseo. Jullie drinken zelf helemaal geen koffie, dus het is al heel wat dat jullie uberhaupt een koffie apparaat hebben (speciaal voor hun).

Dat terzijde wij hebben een nespresso mini en een french press.


Nou ik zal het nooit zeggen tegen mensen want dat is onbeleefd, maar ik vind Senseo wel echt ranzig ja. Alsof je slappe thee van koffie trekt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Sep 2019 19:54

Re: Koffie apparaat

Ik hoor nooit iets positiefs over Senseo. Behalve van m'n moeder, maar die vindt alle andere koffies VEEL te sterk.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Sep 2019 19:54

Re: Koffie apparaat

Bazinga schreef:Wij hebben een Dolce Gusto en maken mensen er wel blij mee! En k vind zelf de warme chocolademelk eruit heel lekker. Zit aan een beker chocomelk as we speak ?


Alleen daarom wil ik zo'n apparaat. Hahaha!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 17 Sep 2019 19:55

Re: Koffie apparaat

Sam schreef:
Bazinga schreef:Wij hebben een Dolce Gusto en maken mensen er wel blij mee! En k vind zelf de warme chocolademelk eruit heel lekker. Zit aan een beker chocomelk as we speak ?


Alleen daarom wil ik zo'n apparaat. Hahaha!

Heb je die met caramel Baz?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 17 Sep 2019 20:36

Re: Koffie apparaat

Nou Claire, ik heb nergens gezegd dat ze uit de hoogte doen volgens mij. Het kwam ter sprake ooit eens doordat mijn broer zo'n professioneel apparaat heeft en bij mij nooit koffie wilde. Toen ik vroeg hoe dat kwam zei hij dat hij Senseo niet echt lekker vindt. En zo ben ik eens ook bij de opa's en oma's gaan vragen. Die gaven aan dat ze het wel drinken omdat wij niks anders hebben, maar dat het ook niet heel lekker is.

En aangezien ze regelmatig hier zijn wil ik ze gewoon wel iets lekker voorschotelen. Zij kopen ook drinken wat wij lekker vinden.

En ik ga ze tzt ook vragen of ze bepaalde cupjes lekker vinden, want die koop ik dan ook voor ze.

Chocolademelk vind ik af en toe lekker, maar da's wel een goede! Nog meer wat er mee kan? Bouillon of thee?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem281

Bericht 17 Sep 2019 20:52

Re: Koffie apparaat

Savi schreef:
Sam schreef:
Alleen daarom wil ik zo'n apparaat. Hahaha!

Heb je die met caramel Baz?


Je gelooft t niet, maar ik vond die niet zo lekker! Of nouja, ik vind de gewone lekkerder.

Jip, met die van ons kan ik iig niks anders maken.. maar er zijn wel onwijs veel smaken koffie beschikbaar!
<<

Anoniem284

Bericht 17 Sep 2019 23:07

Re: Koffie apparaat

Jip schreef:
Gympie schreef:Ik zou voor nespresso gaan. Heb ik zelf ook (duh). Ik heb er eentje met een melkschuimer eraan vast zodat we makkelijk cappuccino en lattes kunnen zetten, maar je hebt ook van die kleinere voor gewoon koffie/espresso en die zijn goedkoper.


Die met melkschuimer is ruim 100 euro zag ik. Dat is me toch wat te gek!

Die van mamsie nespresso essenza mini lijkt me wel wat denk ik. Lekker klein!


Haha, ja die zijn prijzig! Wij hebben ruim 300 euro betaald voor het apparaat. Maar wij drinken het zelf ook.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 18 Sep 2019 00:23

Re: Koffie apparaat

Jip schreef:Zo maakten mijn ouders altijd koffie op de camping. Maar het is jammer wanneer de koffie zijn smaak verliest. Denk ook dat de opa's en oma's een apparaat ook wel kunnen waarderen als ze op een gegeven moment bij ons thuis komen oppassen.

Als je koffie in de vriezer bewaard, blijft de smaak goed. En het bevriest niet. Senseo pads bewaarde ik ook altijd in de vriezer.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 18 Sep 2019 09:56

Re: Koffie apparaat

Ik heb al een jaar geen koffiezetapparaat meer in huis (nu sinds 1 week wel een nespresso picolo om te testen van insiders)
Ik heb al die tijd gebruik gemaakt van oploskoffie. Nescafe en dan 1 kopje per zakje. Iedereen die bij mij kwam en gewoon verwende koffiedrinkers zijn, vinden die koffie lekker. Zelf drink ik die koffie natuurlijk ook, zo'n 2 a 3 kopjes per dag. De kans is ook groot dat ik de picolo weer terug stuur en gewoon weer lekker de oploskoffie drink.
Voordeel vind ik is dat het lang houdbaar is en je makkelijk 1 kopje kan maken met wat gekookt water en ik heb een kokend water kraan, dus dat is echt super snel.

Afbeelding
Deze zakjes.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Sep 2019 10:08

Re: Koffie apparaat

Dat vind ik heel lief van je Jip! Dat je voor opa’s en oma’s een ander apparaat wilt aanschaffen!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 02 Dec 2019 11:04

Re: Koffie apparaat

Bij de Vomar was de Nespresso Dulce Gusto Mini me in de aanbieding. Die hebben we gekocht. De koffie ruikt lekkerder, maar de smaak is gewoon. Heeft iemand tips voor cupjes?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 02 Dec 2019 20:16

Re: Koffie apparaat

Ik drink graag espresso of flat white. Ik gebruik voor allebei de ristretto ardenza en gebruik daar dan een melkopschuimer naast.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2019 20:27

Re: Koffie apparaat

Jip schreef:Bij de Vomar was de Nespresso Dulce Gusto Mini me in de aanbieding. Die hebben we gekocht. De koffie ruikt lekkerder, maar de smaak is gewoon. Heeft iemand tips voor cupjes?

De chocolademelk caramel ???
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 02 Dec 2019 21:22

Re: Koffie apparaat

Savi schreef:
Jip schreef:Bij de Vomar was de Nespresso Dulce Gusto Mini me in de aanbieding. Die hebben we gekocht. De koffie ruikt lekkerder, maar de smaak is gewoon. Heeft iemand tips voor cupjes?

De chocolademelk caramel ???


Dat klinkt als iets wat ik ook lust uit t apparaatje!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 02 Dec 2019 21:46

Re: Koffie apparaat

Er zijn ook verschillende sterktes koffies en ook verschillende (huis) merken inmiddels. Ik drink geen koffie dus ik kan daar niks over zeggen.

De latte macchiato vanille en latte macchiato caramel vind ik wel lekker. Net als de cappuccino.

Mijn vriend heeft nu de lungo cups van Douwe Egberts en die vindt hij lekkerder dan die van Dolce Gusto zelf. Mijn moeder vindt dat ook haha.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 02 Dec 2019 22:01

Re: Koffie apparaat

Ik en mijn man drinken ook geen koffie. Maar ik vind t wel leuk om lekkers te halen voor de koffiedrinkers. Zag ook dat je cups hebt die je zelf kunt vullen met koffie.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Dec 2019 22:07

Re: Koffie apparaat

De cups van Perla (Albert Heijn) zijn lekker, ik kies wel altijd de sterke espresso variant. (Nu ook in de bonus)
Sowieso gaat onze voorkeur uit naar Espresso cups, welk merk dan ook.

De cups van Cafe Royal zijn niet te drinken, die zou links laten liggen.

Verder zijn de Espresso Intenso en Lungo Intenso van Dolce Gusto goed.
En de Caramel Espresso is ook heerlijk!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers