Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afscheidscadeautje werk

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 13 Sep 2019 19:55

Afscheidscadeautje werk

Komende week is mijn laatste werkweek bij mijn huidige werkgever. Ik wil mijn collega’s graag een (nuttig) cadeautje geven en zit te denken aan bijvoorbeeld een kaartspel of kaarten met allemaal leuke vragen erop, om met elkaar in gesprek te komen. Dat is iets wat het team wel kan gebruiken. Wie weet er zoiets? Kan alleen die doosjes met opgerolde spreuken vinden, maar dat is niet precies wat ik bedoel.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 13 Sep 2019 20:20

Re: Afscheidscadeautje werk

Kletspot of openhartig hebben beide zoiets. Als je erop zoekt in Google krijg je nog wat variaties en vergelijkbare artikelen te zien.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 13 Sep 2019 21:32

Re: Afscheidscadeautje werk

Vertellis?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 14 Sep 2019 11:13

Re: Afscheidscadeautje werk

Oh ja die kletspot, dat is precies wat ik zoek! Leuk, die ga ik bestellen :-) Bedankt voor de reacties dames!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Sep 2019 11:30

Re: Afscheidscadeautje werk

Het met billen bloot spel. Staan ook verschillende vragen op waar je een goed gesprek over kan voeren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio