Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Anoniem317

Bericht 13 Sep 2019 18:59

Re: Weekendplannen!

*dubbel*
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 13 Sep 2019 19:12

Re: Weekendplannen!

Ik had vandaag al weekend. Ik was vandaag thuus met zoontje. Vanmorgen was het prutweer dus zijn we binnen gebleven, toen zoontje op bed lad wat was en strijk weggewerkt. Na de lunch zijn we gaan wandelen, glas naar de glasbak gebracht, pakketje verstuurd, boodschapjes gehaald en via de speeltuin weer terug. Ik zit nu even rustig op de bank terwijl zoontje lekker speelt. Verder niks bijzonders vanavond.
Morgen nog niet echt plannen. Er moeten boodschappen gedaan worden en er moet wat in het huishouden gebeuren. Verder willen we met zijn drietjes wat leuks doen maar we hebben nog niet besloten wat. Ik denk ergens lunchen en lekker wandelen of zo.
Zondag naar een kinderverjaardag. Totaal geen zin in, dus ik denk dat we gewoon maar heel kort blijven en daarna wat leuks gaan doen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 15 Sep 2019 11:20

Re: Weekendplannen!

Leuke plannen allemaal!

Mijn weekend begint vandaag, lekker 3 dagen vrij! Vanmorgen lekker uitgeslapen, en vriend had een ontbijtje gemaakt. Straks familiedag, heerlijk weer daarvoor. Morgen niet zoveel plannen, wat huishouden en boodschappen doen, ‘s avonds gaan vriend en ik uit eten. Dinsdag nog geen plannen!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: GeKKiE