Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Apple watch

<<

Anoniem313

Bericht 05 Feb 2020 18:12

Re: Apple watch

Yay, 27 days goal streak - al 27 dagen op rij al m’n ringen geclosed!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Feb 2020 12:47

Re: Apple watch

Wat goed joh! Verhoog je ook elke keer je doelen als je horloge dat voorstelt? En wat zijn je doelen?

Ik moet zeggen dat ik mijn trainingsring bijna nooit vol maak (ik sport dan ook niet), staan altijd en bewegen 9 van de 10 dagen. Mijn bewegingsdoel is staat nu al een hele tijd op 550CAL. Het motiveert me wel echt om die bewegingsring nog even vol te maken ipv op de bank neer te ploffen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 06 Feb 2020 13:24

Re: Apple watch

Mijn bewegingsring staat nu in ze zwangerschap rond de 400. Per week fluctueert het een beetje maar ik merk ook wel dat ik minder actief ben dan normaal. Dus geen wonder dat die ring dan ook naar beneden bijstelt.

Laatst stond ik ook nog s avonds even wat actief te doen om 'm toch maar vol te maken!

Iemand nog handige apps voor erop? Eigenlijk doe ik er te weinig mee wat dat betreft.
<<

Anoniem313

Bericht 06 Feb 2020 13:28

Re: Apple watch

minoessepoes schreef:Wat goed joh! Verhoog je ook elke keer je doelen als je horloge dat voorstelt? En wat zijn je doelen?

Ik moet zeggen dat ik mijn trainingsring bijna nooit vol maak (ik sport dan ook niet), staan altijd en bewegen 9 van de 10 dagen. Mijn bewegingsdoel is staat nu al een hele tijd op 550CAL. Het motiveert me wel echt om die bewegingsring nog even vol te maken ipv op de bank neer te ploffen.


Ja, hij heeft wel een paar keer iets aangepast, maar nu alweer een tijdje niet. Het motiveert wel, vind ik. Hiervoor had ik Fitbit en dat ging vooral om 10k stappen per dag. Dat haalde ik meestal wel, maar soms ook niet - dat maakte dan niet uit want m'n gemiddelde was iets van 13k per dag. Maar nu met Apple wil ik het echt elke dag halen :nerd:

Doelen bij mij zijn 670 kcal Move, 30 min Exercise en 12h Staan.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Feb 2020 15:27

Re: Apple watch

Ow dat vind ik wel echt netjes 670CAL, dat haal ik denk ik 2 a 3 dagen in de week maar. Het motiveert mij inderdaad ook echt wel om te bewegen, ik pak veel bewuster de trap op werk en het station ed en ik ga ook echt vaak nog even met de jongste lopen als ik een luie ochtend heb gehad nadat ik heb gezien hoe weinig ik nog bewogen heb.

Caro, ik vind 400 nog best netjes eerlijk gezegd zo hoog zwanger. Ik droeg de jongste altijd heel veel in de draagzak ( nog nog steeds wel) en dan gaat mijn hartslag blijkbaar verder omhoog dan wanneer ik normaal wandel ( ook wel logisch met ruim 10 kg bepakking inmiddels), echt een prima manier om straks na de bevalling dat doel weer omhoog te krijgen!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Feb 2020 22:36

Re: Apple watch

Wat knap UN!

Ik heb inmiddels ook de 5 en ben er erg blij mee. Mijn goals staan standaard op 600, 30 en 12. Dat staandoel zou ik liever vervangen zien voor bijvoorbeeld de stappen, jammer dat je dit niet kunt veranderen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Feb 2020 10:53

Re: Apple watch

Lady schreef:Wat knap UN!

Ik heb inmiddels ook de 5 en ben er erg blij mee. Mijn goals staan standaard op 600, 30 en 12. Dat staandoel zou ik liever vervangen zien voor bijvoorbeeld de stappen, jammer dat je dit niet kunt veranderen.


Caulfield ;-)

Die 30 en 12 staan bij mij ook standaard erin trouwens.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Feb 2020 13:53

Re: Apple watch

Caro schreef:
Lady schreef:Wat knap UN!

Ik heb inmiddels ook de 5 en ben er erg blij mee. Mijn goals staan standaard op 600, 30 en 12. Dat staandoel zou ik liever vervangen zien voor bijvoorbeeld de stappen, jammer dat je dit niet kunt veranderen.


Caulfield ;-)

Die 30 en 12 staan bij mij ook standaard erin trouwens.

Oh ja, haha!

Die instellingen kun je ook niet wijzigen, dat vind ik wel jammer.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem290

Bericht 09 Feb 2020 15:16

Re: Apple watch

Ik neig nu toch ook wel echt naar een Apple Watch. Ik vind ze toch ook wel heel mooi, en ze syncen zo lekker met iPhone. Alleen kun je dan geen wedstrijdjes meer doen met anderen, zoals bij fitbit. Dat is voor mij toch ook best een stok achter de deur.

Kun je met Apple Watch je telefoon thuislaten met hardlopen? Kun je er bv spotify mee luisteren en gps tracken/runkeeper ofzo erop zetten? Dat lijkt me ook echt een voordeel.

Opladen zou ik gewoon tussendoor even doen, bv tijdens tv kijken, als ik toch amper iets doe. Of op kantoor, als ik toch maar wat zit te zitten.

Mijn zus heeft een tracker met zuurstofmeting. Dat vind ik ook interessant. Kan Apple dat? Fitbit is het aan het ontwikkelen, volgens mijn andere zus.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Feb 2020 22:36

Re: Apple watch

Poppy schreef:Ik neig nu toch ook wel echt naar een Apple Watch. Ik vind ze toch ook wel heel mooi, en ze syncen zo lekker met iPhone. Alleen kun je dan geen wedstrijdjes meer doen met anderen, zoals bij fitbit. Dat is voor mij toch ook best een stok achter de deur.

Kun je met Apple Watch je telefoon thuislaten met hardlopen? Kun je er bv spotify mee luisteren en gps tracken/runkeeper ofzo erop zetten? Dat lijkt me ook echt een voordeel.

Opladen zou ik gewoon tussendoor even doen, bv tijdens tv kijken, als ik toch amper iets doe. Of op kantoor, als ik toch maar wat zit te zitten.

Mijn zus heeft een tracker met zuurstofmeting. Dat vind ik ook interessant. Kan Apple dat? Fitbit is het aan het ontwikkelen, volgens mijn andere zus.


Je kunt wel wedstrijden doen hoor! Heb het zelf nog niet gedaan maar wanneer je je ringen aantikt, kun je vrienden uitnodigen voor een uitdaging.

Verder kun je er inderdaad Spotify op zetten. Ik krijg het alleen niet afgespeeld op mijn horloge, maar misschien doe ik wat verkeerd. Runkeeper kan vast ook maar standaard zit de Nike Run Club er al op. GPS pakt hij volgens mij niet, maar hij meet wel je VO2max. En je kunt inderdaad je telefoon thuis laten wanneer je gaat sporten, ook ideaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem313

Bericht 09 Feb 2020 22:44

Re: Apple watch

Hij heeft gewoon GPS hoor! En je kunt er verschillende running apps opzetten, ik gebruik Strava en dat gaat prima.
Spotify luisteren kan ook met Bluetooth oordopjes. Het bedienen van spotify werkt heel makkelijk via de watch.
<<

Anoniem290

Bericht 09 Feb 2020 23:09

Re: Apple watch

Handig! Toch tijd voor de betaalde spotify, want anders heb ik er nog niks aan.
<<

Anoniem279

Bericht 16 Feb 2020 19:05

Re: Apple watch

Hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterij? Hier gaat hij nét geen 2 dagen mee, ik heb het idee dat het in het begin langer was en dat hij nu steeds iets sneller leeg loopt. Hij loopt trouwens ook leeg als ik hem niet draag. Vanaf halverwege de ochtend tot net af gehad en er is zo’n 15% af.
Ik had laatst alle onnodige apps die op de achtergrond draaien al uitgeschakeld maar wat kan ik nog meer doen? Ik vind het wel fijn om meldingen via whatsapp, Messenger en rtl nieuws binnen te krijgen dus daar wil ik niet aan sleutelen. Die krijg ik trouwens ook helemaal niet vaak binnen dus dat zal het probleem niet zijn. Oh en ik heb net alle wijzerplaten die ik niet gebruik verwijderd, heb er nu nog maar eentje (waren er eerst 4).
Ohja ik heb ‘m nu trouwens een jaar (de 4) dus misschien speelt dat ook wel mee? Veroudert de batterij gewoon heel snel?
<<

Anoniem313

Bericht 16 Feb 2020 20:56

Re: Apple watch

Hier een gloednieuwe 5 en hij gaat denk ik ook max 2 dagen mee - ik test dat nooit, laadt ‘m gewoon elke nacht op.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 16 Feb 2020 21:35

Re: Apple watch

Ja, dat is echt wel het nadeel van deze smartwatch. Ik heb hem ook iedere dag wel even aan de oplader.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem290

Bericht 18 Feb 2020 21:25

Re: Apple watch

Is de goudkleurige goud of roségoud? Ik draag alleen gouden sieraden en zou er dan graag een goudkleurige band aan willen, maar dat vind ik niet mooi als de rand rose is.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Feb 2020 21:48

Re: Apple watch

Hij is wel echt rosé.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem279

Bericht 18 Feb 2020 21:51

Re: Apple watch

Ik vind het een beetje het midden houden tussen rosé en echt goud. Die van mij is in elk geval geen rosé, maar ook niet echt goud.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 19 Feb 2020 00:09

Re: Apple watch

Die ik heb is wel echt rosé kleur.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Feb 2020 12:02

Re: Apple watch

JustMeDaan schreef:Die ik heb is wel echt rosé kleur.

Die van mij ook.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Feb 2020 13:14

Re: Apple watch

Er is een kleurverschil in de vier en de vijf. De vier is rosé. De vijf wordt alleen aangeboden in goud. Ik heb er zelf wel een rose band bij en vind hem tussen goud en rosé invallen. Denk dus dat de band veel verschil maakt. Maar waarom ga je niet in een winkel kijken? Is toch veel handiger?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Feb 2020 13:14

Re: Apple watch

Oh en ik heb de vijf :).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Feb 2020 18:07

Re: Apple watch

Caro schreef:Oh en ik heb de vijf :).


Ik ook :nerd:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 19 Feb 2020 18:49

Re: Apple watch

Lady schreef:
Caro schreef:Oh en ik heb de vijf :).


Ik ook :nerd:


Haha ik ook!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem313

Bericht 23 Feb 2020 15:31

Re: Apple watch

Caulfield schreef:Yay, 27 days goal streak - al 27 dagen op rij al m’n ringen geclosed!


44 dagen inmiddels en mijn Apple Watch heeft me volledig in zijn (haar?) greep. Ik kán gewoon geen dag m’n ringen niet closen want dan begin ik weer bij 0! Vandaag hang ik met een epische kater op de bank, maar ik moet en zal de perfect February halen. Dus heb ik net een wandeling van anderhalf uur gemaakt - helpt wel qua kater trouwens. En nog heb ik m’n move doel voor vandaag nog niet gehaald! Dus straks nog een rondje :nopompom:

Als het maart is ga ik het loslaten hoor want dit is gekkenwerk.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers