Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn hier zzp'ers?

<<

Anoniem269

Bericht 12 Sep 2019 18:05

Re: Zijn hier zzp'ers?

Ja ik moet 't eigenlijk ook gewoon maar eens gaan afsluiten.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 12 Sep 2019 19:50

Re: Zijn hier zzp'ers?

Nou ik zat op 150/200 euro per maand toen, tel daarbij de belastingafgifte en pensioenopbouw bij op en ik werk meer dan fulltime voor minder dan minimumloon.
En ja vanaf januari verhoog ik mijn uurtarief en heb ik aanpassingen in contracten gemaakt, maar dan nog ben ik afhankelijk van vraag, wat nou niet eenmaal altijd passend is in mijn aanbod. En mijn tolerantielevel, elke dag omkomen in het werk trek ik niet, dan heb ik snel een aov nodig haha.
<<

Anoniem269

Bericht 12 Sep 2019 21:06

Re: Zijn hier zzp'ers?

Wat voor werk doe je? Val je in een hoge risicogroep of hoe kom je aan zo'n hoog bedrag?
Als je onder minimumloon verdient hoef je toch ook geen belasting af te dragen?
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 20 Sep 2019 15:22

Re: Zijn hier zzp'ers?

Ik ben gastouder. Mijn vakgebied stond niet bij de keuzes, dus heb er 1 gekozen die zo dicht mogelijk in de buurt kwam.
Ik verdien nu niet onder minimum, maar als ik belasting af moet dragen over een paar jaar en pensioen moet sparen + een aov dan zit ik wel onder minimum
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 23 Sep 2019 18:30

Re: Zijn hier zzp'ers?

Claire**** schreef:Waarom kun je je bedrijf opdoeken als je je moet verzekeren?

Sorry dat ik nu pas reageer, had je reactie niet gezien. Omdat ik al een wajong uitkering ontvang waardoor het écht onbetaalbaar is en het al eigenlijk bijna onmogelijk is om een aov te krijgen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers