Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe laat eten jullie?

Hoe laat eten jullie?

Voor 17.00
0
Geen stemmen
17.00
7
6%
17.30
40
32%
18.00
40
32%
18.30
19
15%
19.00
12
10%
19.30
5
4%
20.00
2
2%
20.30
0
Geen stemmen
Na 20.30
1
1%
 
Aantal stemmen : 126
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 16 Sep 2019 17:08

Re: Hoe laat eten jullie?

Savi schreef:
Minx schreef:Over die werktijden is dat niet heel erg ouderwets gedacht? Bij ons op kantoor beginnen de eerste mensen ook echt om 7 uur al. Over werktijden wordt echt totaal niet moeilijk gedaan als je je uren maar maakt. Er is zelfs een tijdje geweest dat er op 1 afdeling iemand van 8-14:30 werkte en haar collega van 10:30-17:00 zo was er de hele dag iemand en zij wisselenden elkaar dan af. En volgens mij gebeurt dat echt zoveel vaker tegenwoordig. Mijn vriend begint dus om 6:00 met werken en is echt niet altijd de eerste die op kantoor aanwezig is. Die tijd gebruikt hij voor administratieve dingen en tussen 8 en 14 heeft hij dan klantcontact op de dagen dat hij vroeg thuis moet zijn.

Volgens mij is dat op het merendeel van de kantoren nog niet zo hoor. Ik ken iig niemand met een kantoorbaan bij wie het zo flexibel is.

Ik begin zelf wel regelmatig om 7:45 of 8:00, maar dan ga ik niet eerder weg. Dan schrijf ik liever extra uren.


Ik heb eigenlijk nooit anders gezien. In mijn branche (techniek) is het heel normaal. Het enige wat ze vragen is aanwezig te zijn bij meetings tussen 09.00 en 15.30. Als je die niet hebt zal het iedereen een worst zijn wanneer je begint of stopt, zolang je je uren maar maakt. Officieel gezien is het vaak wel beginnen tussen 7 en 9, maar niemand maakt er een punt van als iemand daar standaard van afwijkt, mits het gebouw open is.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 16 Sep 2019 17:27

Re: Hoe laat eten jullie?

Ja heerlijk is dat Harrison! Ik zou ook echt nooit meer anders willen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 16 Sep 2019 17:42

Re: Hoe laat eten jullie?

Savi schreef:Volgens mij is dat op het merendeel van de kantoren nog niet zo hoor. Ik ken iig niemand met een kantoorbaan bij wie het zo flexibel is.

Ik begin zelf wel regelmatig om 7:45 of 8:00, maar dan ga ik niet eerder weg. Dan schrijf ik liever extra uren.

Ik mag mijn werk helemaal zelf indelen, maar ik kan in principe geen overuren schrijven. Ik werk output gestuurd. Dus dat is dan de andere kant van die flexibiliteit bij veel mensen denk ik.

Ik werk nu ook in twee provincies aan de andere kant van het land. Het is prima dat ik gewoon werk in de trein en ik ben dus ook niet van 9 tot 17 aanwezig, want dat is niet nodig om mijn werk af te hebben en om mijn werk-privébalans te behouden. Ik doe dit nu pas een maand en ben graag nog veel aanwezig, maar op termijn ga ik denk ik ook wel een dag thuis aan het werk. Die vrijheid is fijn, maar dan is het dus ook geen uurtje factuurtje (heb ik er overigens heel graag voor over).

Wij eten altijd op een verschillend tijdstip. Ik heb nu meestal om 16.15 of 16.45 de trein terug en mijn man kookt dan vaak. Dan kunnen we meteen eten als ik thuis ben rond 18.30 of 19.00. Als ik in mijn eigen stad werk of in een stad op de helft, dan eten we ook weleens om 18 uur en als ik wat later de trein heb om 19.30.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers