Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Make up remover

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 12 Sep 2019 12:15

Re: Make up remover

Herkenbaar Exo, ik gebruik niet eens dagcrème. Terwijl ik het allemaal wel heel interessant vind. Ik vergeet het gewoon door de drukte van de dag ofzo.
Misschien als ik straks hopelijk weer werk heb gaan investeren in echt goede huidverzorging en het gewoon echt in mijn dagroutine inplannen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem273

Bericht 14 Sep 2019 10:41

Re: Make up remover

Harrison schreef:Deze is het!
https://www.paulaschoice.nl/nl/resist-a ... 0&top=1112

Ben er heel tevreden mee, mooi mat en niet vettig gezicht krijg ik er van.


Heb er net een set besteld, er is dit weekend 15% korting. En Harri, heb jouw naam genoemd bij ‘getipt door een vriendin?’ en toen kreeg ik nog eens €7,50 korting op het totaalbedrag. Misschien krijg jij er ook melding van/korting door :)

Ben benieuwd!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Sep 2019 11:35

Re: Make up remover

Feline, als je voor de moisturizer voor droge huid gaat dan kan ik ‘m van je overkopen als het niks voor je is.
#teammaple🍁
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 14 Sep 2019 11:44

Re: Make up remover

Oh wat lief! Ik zou inderdaad die voor de droge huid nemen dan dus dat komt mooi uit. Ga even kijken of ik het deze maand red qua budget en anders wordt het volgende maand :)
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 16 Sep 2019 10:31

Re: Make up remover

Aziraphale schreef:
Harrison schreef:Deze is het!
https://www.paulaschoice.nl/nl/resist-a ... 0&top=1112

Ben er heel tevreden mee, mooi mat en niet vettig gezicht krijg ik er van.


Heb er net een set besteld, er is dit weekend 15% korting. En Harri, heb jouw naam genoemd bij ‘getipt door een vriendin?’ en toen kreeg ik nog eens €7,50 korting op het totaalbedrag. Misschien krijg jij er ook melding van/korting door :)

Ben benieuwd!

Oh wat relax! Leuk, ben benieuwd wat je er van vindt.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 22 Sep 2019 17:41

Re: Make up remover

Body shop heeft 3 halen 2 betalen momenteel.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem290

Bericht 23 Sep 2019 20:32

Re: Make up remover

Ik heb voor mijn oogmake-up altijd van die dunne wattenschijfjes met lotion van kruidvat. Voor mijn gezicht heb ik iets van la Roche Posay (het enige merk wat mijn huid verdraagt). Een tijdje geleden was ik het tijdens een weekendje weg vergeten en heb ik mijn make-up eraf gehaald met Zwitsal babyshampoo. Dat ging verrassend goed, alles eraf (niet waterproof). Tegenwoordig pak ik vaker babyshampoo.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers