Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar heb/ben jij afgelopen week...

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Sep 2019 08:53

Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?

...blij om geweest?

...verdrietig om geweest?

...trots op geweest?
Laatst gewijzigd door Burn op 08 Sep 2019 22:55, in totaal 2 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Sep 2019 09:04

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Genoten: Het tennissen en dan vooral het ontspannen tennissen ondanks dat het wedstrijden waren. Zo fijn om met tennis bezig te zijn en niet met allerlei randzaken.
Blij: dat de commissie mijn recepten voor de daghappen niet hebben gebruikt. De afgelopen 2 jaar was ik daar verantwoordelijk voor en door wat wrijvingen met een andere commissiegenoot ben ik uit de commissie gestapt. Beetje eergevoel waar ik dus blij van werd.
Verdrietig: Kan mij niet echt bedenken verdrietig te zijn geweest.
Trots: dat ik eindelijk een keer voor de ogen van mijn vriend een wedstrijd heb gewonnen. Hij heeft mij het afgelopen half jaar alleen maar zien verliezen en deze week gewoon 3x zien winnen :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 08 Sep 2019 09:23

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Het meest van genoten?
Van afgelopen vrijdag een lekker rustig dagje thuis met alleen mijn jongste dochter. Heerlijk samen wat aangerommeld en verder niets bijzonders gedaan. Ik werk op dit moment 4 dagen ipv 3 dagen en dan is een dagje thuis wel heel lekker.

blij om geweest?
Dat het certificaat van mijn opleiding eindelijk ontvangen heb!

verdrietig om geweest?
Om de driftbuien van mijn jongste dochter. Woensdagmiddag had ze er extreem veel voor haar doen en dat was vreselijk slopend voor ons allemaal.

trots op geweest?
Op mijn oudste dochter omdat ze de 2KM van de family run gerend heeft.
<<

Anoniem300

Bericht 08 Sep 2019 09:35

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Het meest van genoten?
Van mijn dochter die zo'n zin had om met haar vriendinnen op kamp te gaan en daar de voorbereidingen al vroeg voor wilde maken.

blij om geweest?
Dat we eindelijk de datum weten wanneer we de sleutel van ons nieuw bouw huis krijgen.

verdrietig om geweest?
Mijn zoon die weer eens om onverklaarbare reden koorts had.

trots op geweest?
Op de 2 oudste die het ontzettend goed doen op school
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2019 09:58

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten? Van mijn run op de hei, die nog net voor het donker kon en waarbij ik gewoon echt lekker liep. Maar ook van de oudste dochter, die leert schrijven en daar heel trots op is. En van de jongste, die zichzelf aan het 'voorlezen' is. Heerlijk!

...blij om geweest? Mijn vrije dagen op woensdag en donderdag.

...verdrietig om geweest? Om wat dingen op het werk. Zoveel kinderen met problemen en achterstanden, zoveel handen te kort ?

...trots op geweest? Op mijn kinderen en hun ontwikkeling.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43710

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Sep 2019 09:59

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
Het Riesling / Duitse Wijn event waar we voor uitgenodigd waren in de Arena. Was heel tof om een keer mee te maken. Heb wel 55 wijnen geproefd (en toen was ik oververzadigd), wel alles uitgespuugd natuurlijk anders was het niet te doen. Heel leuk om ook samen met m'n man te doen.

...blij om geweest?
Kraambezoek bij nieuwe vrienden was heel erg leuk

...verdrietig om geweest?
Ik ben deze week niet verdrietig geweest geloof ik! Het was een vrij goede week zonder al te veel frustraties en ging lekker vlot

...trots op geweest?
Op m'n zoontje die voor het eerst ook een vierde ochtend naar de peuterspeelzaal ging en dat heel goed ging en de juf ging knuffelen.

Oh en op mezelf omdat het hardlopen wel weer lekker ging!
Let's discover the world together.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 08 Sep 2019 10:17

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Burn schreef:...Het meest van genoten?

Van onze vakantie in Oostenrijk. Was super ontspannen en goed weer, en hadden een fantastische locatie.

...blij om geweest?
Dat mijn 3 jarige de autorit van 11.5 uur super lief is geweest, en niet 1x heeft gezeurd of gehuild

...verdrietig om geweest?
Over het nieuws dat een vriendin ongeneeslijk ziek is

...trots op geweest?
Hmm.. misschien had hier beter het stuk over het auto rijden vanaf vakantie moeten staan. En dan ben ik blij geweest om de leuke dingen die ik voor 3x niks op de rommelmarkt hev gescoord (rolschaatsen, verkleed kleding en hello Kitty schaatsen)
<<

Anoniem316

Bericht 08 Sep 2019 11:03

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
De leuke uitspraken van L. Er komen steeds grappigere bij. Verder dat ze het zo naar haar zin heeft in deze buurt met alle kindjes. En dat de buren ook allemaal zo gek zijn met haar. Ik was haar op gegeven moment kwijt, zat ze een paar huizen verderop. Ik geneerde me al maar de buurvrouw zo; Nee hoor, geen probleem. Ze is zo gezellig! Dan kan ik daar wel echt van genieten.
En van muziek, daar geniet ik altijd van.

...blij om geweest?
Heel iets kleins, maar een aankoop bij de Action haha.

...verdrietig om geweest?
Gisteravond nog.. Om hoe dit hele jaar tot nu toe gaat. Niet zwanger kunnen worden, burn-out, wel zwanger geworden maar een miskraam en dan nu weer de hele poppekast in. En ook omdat ik er gewoon zo van baal dat mijn herstel voor mijn gevoel zo lang duurt en ik om het minste (voor mijn gevoel) wordt terug gevloten door mijn lichaam en geest. Ik wil gewoon weer normaal zijn.

...trots op geweest?
Dubbel tov bovenstaande misschien maar trots op waar ik helemaal vandaan kom. Ik ben zo diep gegaan maar het wordt echt met hele kleine stapjes beter.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Sep 2019 11:05

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

..Het meest van genoten? Van het mooie feest gister avond met optreden van the young bench (band uit het dorp) en Vangrail


...blij om geweest?
Dat de jongste het zo leuk vind op de peuter

...verdrietig om geweest? Als ik de gastouder haar zus en broer en vader zie (net hun moeder/vrouw verloren hebben )

...trots op geweest? Dat de oudste eindelijk op de wc poept!
2014 2016
<<

Anoniem281

Bericht 08 Sep 2019 12:36

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
- vakantiedagen aan het strand en m'n mannen zien genieten.
...blij om geweest?
- het geluk dat ik voel, de afgelopen dagen.
...verdrietig om geweest?
- het gemis van m'n vader en het stukje angst dat ik voel. Vorig jaar ging m'n vader snel achteruit, tijdens m'n vakantie en op de dag dat we terug waren, overleed hij. Nu heb ik zo'n paranoïde gevoel dat er weer iets erg gaat gebeuren. En ik mis het om een souvenir voor m uit te gaan zoeken. Mss doe ik het alsnog wel en leg ik het bij z'n graf.
...trots op geweest?
- Tobias z'n zelfvertrouwen! Hij is zo dapper in de zee en in t zwembad! Normaal gesproken is t een beetje een kneus namelijk, die niks durft enzo, dus dit is echt een big deal!
<<

Anoniem271

Bericht 08 Sep 2019 12:54

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
De avonden met mijn vriend. Sinds tijden weer écht fijne avonden samen gehad, zonder dat mijn gedachten steeds afdwalen naar negatieve dingen. Erg fijn!

...blij om geweest?
Dat onze hypotheek helemaal rond is. Was toch best spannend, maar nu is het echt aftellen tot we de sleutel krijgen.

...verdrietig om geweest?
Écht verdrietig ben ik afgelopen week nergens over geweest. Wel ‘veel’ gehuild, maar was meer van frustratie en uiteindelijk van opluchting.

...trots op geweest?
Dat ik een voor mij hele moeilijke beslissing heb gemaakt op werkgebied. Nu ik die keus heb gemaakt lijkt het alsof er een last van mijn schouders is en geniet ik sinds maanden weer écht van mijn weekend.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 08 Sep 2019 13:57

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
Kleine A die veel op me ligt.

...blij om geweest?
Dat ik 2 gezonde dochters heb mogen krijgen.

...verdrietig om geweest?
Soms zo geleefd worden door mensen terwijl ik zo moe ben.

...trots op geweest?
Bij J lukte de borstvoeding niet, A is al bijna terug op haar geboortegewicht met mijn voeding.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 08 Sep 2019 16:27

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...blij om geweest?
Dat school weer begon en mijn zoon het weer goed oppakt.

...verdrietig om geweest?
Dat ik een enorme terugval heb van mijn ziekte. Bah, veel last en daardoor voel ik me slap en verdrietig.

...trots op geweest?
Op mijn zoon die ik door mijn ziekte minder aandacht kan geven dan ik wil.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4380

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Sep 2019 16:38

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...het meest van genoten? Een onverwacht etentje na werktijd. Heerlijk dat dat gewoon kan.

...blij om geweest? Dat de kat van een vriendin weer terecht is.

...verdrietig om geweest? Dat een andere vriendin haar hond moet laten inslapen. En dat ik op m'n werk werd afgesnauwd door een collega, toen was ik er echt even helemaal klaar mee (gelukkig stop ik over 1,5 week daar).

...trots op geweest? Op mezelf, dat ik de stap naar een hele andere baan durf te nemen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Sep 2019 16:56

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

.Het meest van genoten?
Een fietstochtje net met vriend en de kinderen

...blij om geweest?
Dat weer een klein stukje huis af is.

...verdrietig om geweest?
Ik ben gelukkig niet verdrietig geweest deze week

...trots op geweest?
Dat ik mijn nieuwe/extra functie op mijn werk goed lijkt op te pikken en dat ik deze kans mooi ga grijpen!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 08 Sep 2019 17:12

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Het meest van genoten?
Van wat kleine dingen als een keukenkastje opruimen, wat onkruid wieden, om half zes thuis zijn na mijn werk, buiten tijdschrift lezen en een vrije avond hebben. Heb ik me het afgelopen jaar / vooral half jaar geen tijd voor gegunt

...blij om geweest? Ik moest maandagochtend naar de tia-poli. Was zo opgelucht / blij: op de hersenscan was geen schade te zien, mijn halsslagaders waren niet verkalkt, alles stroomde goed door, hartfilpmje was goed, geen 10 maar dat komt door mijn bloeddruk die veel en veel te hoog is. Had zo in spanning gezeten

...verdrietig om geweest?
Om sommige reacties die ik deze week kreeg over wat me overkomen is (licht herseninfarct door bloedpropje en extreem hoge bloeddruk) . Dat het allemaal mijn eigen schuld was ivm controlfreak, geen werk uit handen kunnen geven en niet tijdig hebben aangeven dat ik verzoop/60 uur in de week werkte. Is deels zo maar zit een heel verhaal achter over vooral frustraties, idioot hoge druk van directie en financiële situatie van het bedrijf. Gelukkig deze week ook heel veel herkenning gehoord van veel collega's.

...trots op geweest? Dat ik rust heb gecreëerd in mijn hoofd, dat ik elke dag gewandeld heb, op mijn werk beslissingen heb genomen, uren gepraat heb met mensen om alle frustratie er uit te gooien en me uiteindelijk beter voel dan heel het afgelopen half jaar

Is op de 3e dag van mijn reis door Rusland, Oezbekistan en Kazachstan gebeurd. Er waren meer dingen dus ik ging pas na mijn reis naar de huisarts en werd me toen pas duidelijk wat er gebeurd was.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 08 Sep 2019 18:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem307

Bericht 08 Sep 2019 17:41

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
Van de drukte en vrijheid die ik de afgelopen week heb gehad. Sinds mijn man weer aan het werk is, verveel ik me geen minuut. Ik ben aan het werk, krijg zaken nu ook echt af, mijn telefoon gaat constant en continu bij de weg

...blij om geweest?
Van onze Jack. Hij zat heel lief naast me, terwijl ik een andere Jack had opgetild. Hij was speels, levendig, de underdog in de mand bij zijn broertjes en zusjes en dik. Hij past in alles bij ons.

...verdrietig om geweest?
Dat niet alles gaat zoals we willen. De gezondheid van de dochter van mijn man laat te wensen over. Niemand luistert, veel stress en laat dit allemaal maar achter ons liggen. Het mag nu wel.

...trots op geweest?
Op mijn man. Na vier jaar ziekte is hij weer fulltime aan het werk. Hij heeft het naar zijn zin met zijn collega en zijn werkgever wil niet meer van hem af. Dus ja, ik vind het knap en daar ben ik trots op.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 08 Sep 2019 17:57

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Genoten: na wekenlange chaos, is eindelijk mijn woonkamer aan kant. Ik ben zo blij met mijn frisse witte muren, nieuwe laminaat en nieuwe decoratie. Heerlijk om daar 's avonds op de bank te hangen.

Blij: dat de vakantie afgelopen is. Ik vond het heerlijk de kinderen om mij heen te hebben en leuke dingen te doen, maar die structuur van school bevalt me ook wel. Zeker na al die weken.

Verdrietig: mijn lijf. Ik ben er in veel opzichten enorm op vooruit gegaan, maar daar heb ik op andere fronten voor in moeten leveren. En dat is confronterend.

Trots: mijn zoon. Afgelopen week is hij gestart in groep 3 en zit daar zo op zijn plek. Ik vind het geweldig om zijn werkboeken te zien en hoe serieus hij is. Hij wil alles leren en interesseert zich zelfs al voor de tafels (en verbetert vervolgens zijn zus uit groep 6) ?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 08 Sep 2019 18:45

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Het meest van genoten: mijn Spaanse les, daar ben ik deze week mee begonnen en dat vond ik echt heel leuk om te doen!
Blij om geweest: van mijn paard, hij is ziek geweest en wordt langzaam weer de oude.
Verdrietig om geweest: mijn werk, het is te veel op het moment en we krijgen het ook gewoon niet weggewerkt. Ook vind ik het verdrietig om te zien dat mijn lievelingsoma ineens hard achteruit gaat ?
Trots op geweest: dat zou ik zo eigenlijk niet weten.

Wat heftig rapa nui, pas goed op jezelf!
<<

Pitty

Bericht 08 Sep 2019 22:03

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Ik schrik ervan Rapa nui! Voorzichtig aan!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Sep 2019 22:55

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
Het geklets van mijn dochter, haar en mijn ouders zien genieten van elkaar.

...blij om geweest?
Mijn goede echo.

...verdrietig om geweest?
De fase waarin dochter nu zit, in combinatie met mijn eigen klachten nu in de zwangerschap, maakt dat ik het even retezwaar vind, niet leuk en een kort lontje heb.

...trots op geweest?
Op mezelf, dat ik richting familie van een bewoner duidelijk mijn grenzen heb aangegeven en dat de manier waarop ik wederom door hem aangesproken werd me niet beviel.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Sep 2019 22:56

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Wat heftig RapaNui. Pas goed op jezelf!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Bericht 09 Sep 2019 07:07

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Burn schreef:...Het meest van genoten? Mijn vrije dagen, had maandagochtend en dinsdag de hele dag vrij. Echt heerlijk.

...blij om geweest? Dat het zo goed gaat tussen mij en mijn vriend :love:

...verdrietig om geweest? Ik dacht even terug aan mijn vaders hartstilstand.

...trots op geweest? Mijn zoon
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43710

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Sep 2019 11:16

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Jeetje wat schrikken Rapa Nui. Sterkte!
Let's discover the world together.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 09 Sep 2019 12:50

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Jeetje schrikken rapanui! Sterkte!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers