Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gekocht voor je huis topic

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Jul 2020 09:09

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Wat mooi Elliot en wat ontzettend slim zo die bank! Dat ga ik eens aan mijn vriend laten zien, ik wil graag een bank bij de eettafel en we hebben meer opbergruimte nodig.
10.04.17
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 21 Jul 2020 09:25

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Supermooi elliot! Echt een leuke hoek zo en inderdaad echt goed bedacht met die stuva bankjes.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Jul 2020 09:56

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Ik vind die bankjes aan de eettafel ook altijd leuk staan, maar is dat niet verrekte handig met in- en uitstappen? Als je daar in de hoek zit, hoe kom je er dan uit bijvoorbeeld? Dit zou mij ervan weerhouden om zoiets te doen, maar ik vind het er wel heel leuk uitzien.
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Jul 2020 14:20

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Bliss schreef:Ik vind die bankjes aan de eettafel ook altijd leuk staan, maar is dat niet verrekte handig met in- en uitstappen? Als je daar in de hoek zit, hoe kom je er dan uit bijvoorbeeld? Dit zou mij ervan weerhouden om zoiets te doen, maar ik vind het er wel heel leuk uitzien.


Ja redelijk onhandig, maar ik vind het niet zo erg. Bij een etentje zorg ik dat ik zelf op een stoel of op de hoek zit zodat ik zelf makkelijk kan “uitstappen”. Als we straks de benedenverdieping verbouwd hebben komt de eettafel in de grote woonkeuken en dan is het ook al minder onhandig, omdat de bank dan van twee kanten te benaderen is.

♥♥
<<

Peanutbuttercup

Bericht 21 Jul 2020 18:22

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Heel tof met de bank zo, Elliot!

Ik weet niet meer wie het vroeg van m´n bloempotten, maar die heb ik bij WestWing vandaan!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Jul 2020 16:52

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Hier ook een bank aan de eettafel en aan beide kanten kan je er op gaan zitten. Is prima te doen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Jul 2020 16:56

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Super leuk Ell! En bedankt voor de inspiratie. Ik ga dit nu ook doen ?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Jul 2020 22:47

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Sam schreef:Super leuk Ell! En bedankt voor de inspiratie. Ik ga dit nu ook doen ?

Haha leuk! Altijd al eens influencer willen zijn ? laat je foto’s zien?

♥♥
<<

Anoniem307

Bericht 05 Dec 2020 22:10

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Topic is van juli 2020, maar ik ga er gemakshalve even van uit dat niemand iets nieuws heeft gedeeld?

Wij hebben een eethoek met eetkamerstoelen. Ontzettend blij mee. Maar wat een gevaarte die tafel, zo loeizwaar heb ik ze niet vaak meegemaakt.

***
Laatst gewijzigd door Anoniem307 op 06 Dec 2020 15:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Dec 2020 23:53

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Mooi geheel Isles!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem307

Bericht 06 Dec 2020 00:07

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Dank je, Lady. En let niet op de troepjes in de vensterbanken. Mijn man is echt een opruim-goeroe. Leg de troep daar waar je het kwijt kunt. :laughcry: Maar daar ga ik morgen even mee verder. Eerst de piep uut. :)
<<

Anoniem307

Bericht 06 Dec 2020 00:14

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Ik heb afgelopen week ook nog een nieuwe staande lamp gekocht. Bij dezelfde zaak als waar onze PVC-vloer vandaan komt. Foto komt vanuit de winkel en één van ons thuis. Combinatie van de twee zal een goed beeld geven, hoop ik.
***

En we zijn nog bezig in huis. We moeten nog plinten plaatsen aan de wanden. We hebben ze eraf gesloopt, omdat ze zo verschrikkelijk smerig waren en niet meer schoon te krijgen waren. En er komt nog vitrage, maar die komen pas in januari 2021. Hopen ze. :(

Foto's liever niet quoten, ik wil ze nog weer verwijderen. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem307 op 06 Dec 2020 15:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Dec 2020 00:22

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Is die staanlamp ook dimbaar?

Zo'n lamp ben ik ook op zoek naar. Heeft geen haast overigens. Ex neemt namelijk de huidige staanlamp mee.
<<

Anoniem307

Bericht 06 Dec 2020 00:30

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

De lamp op zichzelf niet. Er zit geen knop aan die het licht dimt. Maar er zit een Philips Hue BT in en dan is het wel mogelijk.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Dec 2020 00:47

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Mooi Isles.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem307

Bericht 06 Dec 2020 01:15

Re: Laatst gekocht voor je huis topic

Dank Thunder. :)

Ik had ook een hele mooie hanglamp voor boven de eetkamertafel besteld, binnengekregen en betaald. Toen bleek alleen het volgende verborgen gebrek (en ik herinner me nog dat er een buurvrouw langskwam om zich voor te stellen en zei: "Veel verborgen gebreken zeker?" Telkens als er weer eens iets lek is of niet goed functioneert of gewoon niet hoort, denk ik aan haar) zich aan te dienen. Er zit geen elektriciteit boven de eetkamertafel en de gipsplaten zijn niet goed aangebracht, waardoor de plafond geen draagkracht heeft. Dus of we gaan het hele plafond slopen of we zorgen voor een andere vorm van verlichting... De lamp was echt wel een eyecatcher.... Maar wat niet gaat, dat gaat niet.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers