Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is weer weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Sep 2019 14:10

Het is weer weekend!

Wat zijn jouw weekendplannen?

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Sep 2019 14:12

Re: Het is weer weekend!

Ik heb sinds gisteren vakantie, dus vandaag al weekend!

Dochter is vandaag de hele dag naar de opvang, vanmorgen kwam er een man voor ons nieuwe toilet. Ik heb ondertussen wat vacatures gezocht, gesolliciteerd en verder gerelaxt. Vanavond hebben we nog een verjaardag, maar ik ga alleen gezien we geen oppas hebben.

Morgen hebben we nog geen specifieke plannen. Mijn man moet 's middags voetballen, misschien gaan we nog even kijken, maar dat is afhankelijk van het weer. 's Avonds gaan we op de bank hangen.

Zondagochtend hebben we een fotoshoot met mijn hele gezin. De rest van de dag nog geen plannen volgens mij.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem298

Bericht 06 Sep 2019 14:13

Re: Het is weer weekend!

Vandaag werken, vanavond taart maken.
Morgenochtend met de meiden naar de kapper, ‘s middags signeersessie en daarna een paar uurtjes werken. ‘s Avonds de taart verder afmaken. Zondag vieren we de verjaardag van de meiden.
<<

Anoniem313

Bericht 06 Sep 2019 14:24

Re: Het is weer weekend!

Oh gelukkig, ben er echt aan toe. Hele drukke week gehad met werken en opstarten school en sport. Nu ben ik nog aan het werk, maar straks ga ik relaxen.

Vanavond komen mijn zus en broer eten. De rest van het weekend ben ik alleen met de kinderen. Morgenochtend moet ik om 8h op het voetbalveld staan met ze. 's Middags gaan we naar de Wereldhavendagen als het niet te hard regent. En mijn oudste wil graag hapjesavond: eten voor de televisie met minipizza, loemiaatjes, rauwkost, eitjes, bugles enzo. En wijn voor mama maar dat boeit hem niet. Zondag hebben ze een kinderfeestje in een overdekte speelhel en hoop ik ff twee uurtjes voor mezelf te hebben.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Sep 2019 14:25

Re: Het is weer weekend!

Ik heb lang weekend.

Vandaag spelen met de Duplo met m'n dochter en vanavond ga ik met wen vriendin sushi eten.
Morgen nog geen plannen
Zondag is de GP van Italië
Maandag ben ik vrij en ga ik poetsen in huis en lekker series kijken. G is dan naar de opvang.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Sep 2019 14:29

Re: Het is weer weekend!

Ik heb een redelijk rustig weekend en voel me ook nog eens niet afgedraaid na de week, dus hoera.

Morgen rijdt m'n man samen met een vriend een rally in de old timer van z'n vader. Ik moet nog even bedenken wat ik ga doen met zoontje. In de ochtend moet ik iig thuis zijn omdat vrienden mijn auto gaan lenen voor wat markplaats spullen halen.

Zondag gaan m'n man en ik met die old timer een stukje rijden gewoon omdat het kan (schoonouders zijn op vakantie, no worries, we mogen de auto het hele weekend lenen) en dus gaan we een stukje over B weggetjes rijden naar een sterrenrestaurant voor de lunch, even date time met z'n tweetjes. Ik vind dat ik een sjaal om m'n hoofd moet knopen en grote zonnebril op moet zetten, vinden jullie niet? Haha. Nee hoor 't is geen cabriolet, maar dat gevoel krijg ik echt hierbij, zo classic haha. ?
S avonds gaan we met vrienden naar een concert van Maan en Nielson in Caprera.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Sep 2019 14:32

Re: Het is weer weekend!

Die hapjes avond klinkt heel leuk Caulfield. Doet mij denken aan onze spelletjes avond van vroeger. Dan mochten we zelfs tot 9 uur opblijven, oehh...

Oh shit zondag missen we wel Monza dus. Dat is jammer! Kijkze Savi!

Succes met je signeersessie Jet!

Veel plezier met de fotoshoot Burn. Gaan jullie ook nog op vakantie?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 06 Sep 2019 14:41

Re: Het is weer weekend!

Vanavond ga ik bij mijn ouders slapen, mijn vriend krijg visite van vrienden dus ik laat ze lekker even een mannenavond houden.

Morgen gaan mijn vriend en ik samen lunchen om te vieren dat onze hypotheek helemaal rond is.

Zondag gaan we naar de oma van mijn vriend en daar naar een kermis.

Lekker vol weekend dus weer eens!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 06 Sep 2019 14:44

Re: Het is weer weekend!

Ik heb ook al vrij vandaag.
Vanochtend even de stad in geweest en boodschappen gedaan met de jongste. We zijn net terug van zwemles van de oudste.
Ik wil zo nog even de kledingkast van de jongste uitmesten.

Morgen zijn mijn tantes en oom een dagje bij mijn ouders. Ik ga dan even langs met de kinderen. Verder een rustig weekend met weinig plannen. Daar waren we ook wel aan toe na een drukke week.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 06 Sep 2019 14:53

Re: Het is weer weekend!

Ik wil bevallen dit weekend ?

Net is er een vriendin langs geweest en vanavond hebben we verjaardag van de oma van mijn man.
Verder nog niet echt plannen, ben ruim 40 weken zwanger dus vooral rustig aan doen en kijken of we nog iets kunnen doen of niet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Sep 2019 14:57

Re: Het is weer weekend!

Spannend Hope! Hoop (ha) voor je dat het doorzet dit weekend!
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 06 Sep 2019 15:03

Re: Het is weer weekend!

Ohhh succes dan Hope, ik zal voor je duimen!
Leuk Caulfield, dat deden we vroeger ook weleens, leuke herinneringen aan.
Wat leuk Marin, die oldtimer, waar ga je lunchen?

Ik ben vandaag lekker vrij! Vanmorgen wat boodschappen gedaan, en net wat eten voorbereid voor vanavond. Mijn broer, schoonzus, neefje en vader komen borrelen.
Morgen ook lekker vrij! In de ochtend komen er vrienden op de koffie, en daarna gaan we shoppen voor mijn vriend, we rijden even naar België. Daar zit een fijne winkel, waar hij altijd wel slaagt. 'S avonds hebben we datenight, we gaan een nieuw restaurant uit proberen!
Zondag werk ik, dus verder niks speciaals, maandag ben ik ook vrij!

Fijn weekend allemaal!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Sep 2019 15:07

Re: Het is weer weekend!

Marin schreef:Veel plezier met de fotoshoot Burn. Gaan jullie ook nog op vakantie?

Man en ik gaan dinsdag samen 2 nachten naar Ameland.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Sep 2019 15:14

Re: Het is weer weekend!

Klinkt als heel gezellig weekend Kreeft! We gaan lunchen bij de Nederlanden. We zochten een restaurant aan één van de rivieren voor het mooie Hollandse gevoel (of kan ik beter Nederlands zeggen bij dit restaurant haha). Lekker klassieke tent denk ik.

Burn, wat gezellig zo samen even weg. Geniet er van!
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 06 Sep 2019 16:45

Re: Het is weer weekend!

Heeerlijk!

Ik moet dalijk even repetitie geven aan m'n jeugdorkest en dan ga ik naar de basketball training van m'n zoon. Kan bijna nooit kijken maar vanavond wel. En rond 23.30 komt m'n vriend, die heb ik de hele week niet gezien omdat ie middag dienst had.
Morgen moet m'n zoon naar de kapper en verder geen echte plannen.
Zondag heeft m'n zoon basketball clinic en toernooi en ik heb repetitie. Ga misschien even bij 'm kijken als ik dat haal en daarna denk ik formule 1 kijken met m'n vriend in de kroeg. En anders plof ik lekker op de bank.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Sep 2019 17:33

Re: Het is weer weekend!

Hee heb je een nieuwe relatie Kira? Dat had ik gemist! Leuk voor je! En fijn dat je naar de training van je zoon gaat. Hoe gaat 't met 'm op de middelbare school?
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 06 Sep 2019 17:49

Re: Het is weer weekend!

Wat leuk Marin!
Fijne vakantie Burn!

Hier een rustig weekend. Morgen misschien nog wat uurtjes werken als mijn vriend ook werkt. Anders lekker uitslapen, lunchen en bankhangen. Ook nog ergens mijn huiswerk doen voor mijn cursus Spaans en zondag de weekboodschappen.

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem269

Bericht 06 Sep 2019 18:01

Re: Het is weer weekend!

Succes Hope!

Vandaag niks bijzonders.

Morgen in de ochtend naar een bijeenkomst met mijn zoon over het troep grijpen in de wijk. Mijn oudste doet dit heel actief en morgen komen ze even samen. En omdat hij de jongste is krijgt hij een klein presentje! Daarna moet ik eigenlijk op feest maar ik ben zo snot verkouden (en bijna doof) dat ik denk ik thuis blijf. Misschien dat mijn man wel gaat met de kinderen maar die begint ook wat grieperig te worden.

Zondag de tuin opruimen, flink wat boodschappen doen en de was bijwerken. Verder geen plannen. Beetje saai weekend dus voor ons ;)
<<

Anoniem317

Bericht 06 Sep 2019 18:45

Re: Het is weer weekend!

Morgen gaan we een offertje opvragen voor het watersysteem in onze tuin en heb ik een verjaardag. Verder boodschappen, huishouden en verder nog niks gepland.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Sep 2019 19:56

Re: Het is weer weekend!

succes hope

marin klinkt leuk met een oldtimer rond rijden

fijn weekend allemaal

Vandaag gewerkt tot 12 daarna naar het ziekenhuis voor te leren mezelf te prikken

Zaterdag eerst huis poetsen, en om 9 uur naar de sportschool met mijn man. Daarna kijken voor een auto.

Zondag geen plannen en is racen dat wil man zien dus niks bijzonders
Afbeelding
<<

Anoniem307

Bericht 06 Sep 2019 21:11

Re: Het is weer weekend!

zaterdag: Mijn man heeft een klusje met zijn collega, dus hij gaat morgen om 07.00u weg. Ik ga om tien uur richting de Jaguar-dealer. Niet dat ik een Jaguar krijg/koop/of überhaupt kan betalen, maar ze hebben ook andere auto's en daar wil de beste man even met mij over babbelen. Prima. ;)
zondag: Een dag waarop we helemaal niets doen. Maar dan ook echt helemaal niets. De hele week was het sjezen, bellen, bellen, bellen, afspraak, afspraak, afspraak. Ik ben er wel even klaar mee.
<<

Kira

Bericht 08 Sep 2019 13:51

Re: Het is weer weekend!

Marin schreef:Hee heb je een nieuwe relatie Kira? Dat had ik gemist! Leuk voor je! En fijn dat je naar de training van je zoon gaat. Hoe gaat 't met 'm op de middelbare school?


Ik heb dit even uit het date-topic gekopieerd:

Ik heb gisteren onverwacht een hele leuke avond gehad.
Met de jongen van de vereniging die ik dus al zo lang ken. Vorige week na de repetitie was het super lekker weer en hebben we bij het verenigingslokaal samen buiten gezeten, met nog meer mensen. Hij woont in de buurt dus is meegelopen en hebben daarna samen gegeten. Hij staat er eigenlijk hetzelfde in als ik, geen relatie, al vaak teleurgesteld en vind het wel prima alleen. Dus veilig voor mij om mee op te trekken... Dacht ik
Hij was dus vorige week blijven eten, daarna naar huis gegaan maar zijn vest vergeten en gisteren waren we even aan het appen maar daar is hij niet zo van dus hij stelde voor zijn vest te halen. En dat was zo ontzettend gezellig en leuk.
Ik ben er wel een beetje van in de war, en hij ook. Er is verder, op een knuffel na, niks gebeurd maar het was wel heel intens. Dus ik weet niet echt wat ik er mee moet, ik vind hem leuk genoeg om te kijken waar het heen gaat, alleen aan de andere kant wil ik dat ook weer niet. Lekker vaag..


Inmiddels is er veel gebeurd, we zijn eigenlijk op dezelfde voet doorgegaan, af en toe minder contact, dan weer wat meer. Altijd even leuk, makkelijk, geen druk maar er wel zijn voor elkaar. Inmiddels ook veel gezellige dagen en avonden verder.
8 juni belde hij me op dat hij onderweg was en dat ik klaar moest staan want er was iets met mijn vader. In het "Wat wil je kwijt" staat dat mijn vader die dag een hartstilstand gehad heeft, iemand die we kennen heeft het zien gebeuren en die heeft dus deze man gebeld omdat hij mijn nummer niet had en weet dat we veel met elkaar optrekken. Hij is meegegaan naar het ziekenhuis en heel erg betrokken geweest de afgelopen weken. Vorige week hebben we samen met mijn moeder in mijn tuin gebarbecued en daarna erg goed gepraat. Ik gaf aan het met hem wel aan te durven, het gaat zo makkelijk en fijn. Maar hij hield de boot een beetje af, is bang dat het mis gaat omdat we toch dan misschien andere verwachtingen gaan hebben en dat wil hij niet. Ok, dan moet ik dat respecteren.
Een dag later appte hij na zijn werk om 23u of mijn zwembad geopend was want hij had het erg warm (die dag was het mega warm en het koelde niet af) en ik zei dat hij wel even mag komen afkoelen maar dat ik wel naar bed wilde binnen een korte tijd. Zo gezegd, zo gedaan, samen even het zwembad in geweest en geknuffeld, meer ook niet. En na 10 minuutjes ging hij netjes naar huis. Ik merkte toen al iets anders aan hem.
Weer een paar dage later hadden we een heel gesprek via de app over van alles en nog wat, uiteindelijk kwamen we bij wat ik gezegd had en of ik daar nog steeds achter stond, nou ja, voor mij was er niks veranderd. En hij had de tijd gehad om na te denken en wilde de sprong misschien toch wagen.
We zijn inmiddels dus bijna 2 jaar verder en voor hem en mij is er nooit iemand anders geweest. Hij wilde nog langskomen om face to face te praten maar ik was inmiddels in slaap gevallen
Zondag hadden we de bbq van onze vereniging en ik kwam later, beetje raar elkaar zo te zien na uitgesproken te hebben helkaar toch wel erg leuk te vinden en het was ook wel een beetje ongemakkelijk. Toen de meesten weg waren wel erg goed gepraat, hij is mee naar huis gegaan, in de tuin nog gepraat en definitief besloten dat we het samen gaan proberen
Een hoop mensen hebben dit al lang aan zien komen, maar voor onszelf voelt het nu pas goed het toch een naam te geven.
Tot zover mijn hele lange verhaal, bedankt voor het lezen!

En dit ws eind Juni. Het gaat nog steeds hartstikke goed, denk dat dit de leukste, beste en makkelijkste relatie is die ooit heb gehad :love:
<<

Kira

Bericht 08 Sep 2019 13:52

Re: Het is weer weekend!

Oh, en op de middelbare school gaat het super goed! Hij vindt het heel leuk, komt goed mee, heeft al vrienden gemaakt en maakt elke dag braaf zijn huiswerk :D
<<

Anoniem272

Bericht 08 Sep 2019 21:26

Re: Het is weer weekend!

Kira, wat goed!! Volgens mij heb jij zo'n leuke zoon.
<<

Kira

Bericht 08 Sep 2019 23:02

Re: Het is weer weekend!

Filoria schreef:Kira, wat goed!! Volgens mij heb jij zo'n leuke zoon.



Dankjewel, ja heb ik ook! Echt zo'n fijne knul. Staat stevig in z'n schoenen en is sociaal zo ongelooflijk sterk. Iedereen loopt met hem weg. Ben echt mega trots op hem :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers