Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verhuisbericht

<<

Anoniem307

Bericht 09 Sep 2019 19:32

Re: Verhuisbericht

Nee, daar doen we niet aan. Iedereen die het moet weten, weet het en daarmee is het wel klaar.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 12 Sep 2019 21:14

Re: Verhuisbericht

Savi schreef:Verhuizen aan het einde van het jaar dus. :D
Ik merk het haha

Ik ben er nog niet helemaal aan uit. Er zijn gewoon mensen die ik het graag via een kaartje laat weten, maar ik wil er ook niet te veel geld aan uit geven. Het moet wel leuk blijven. Ik zag al wel bij de Bruna van die kaartjes die je zelf kunt schrijven waar er 6 in een pakje zitten. De afbeeldingen vond ik echter niet leuk. Ik blijf nog even zoeken.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 13 Sep 2019 06:51

Re: Verhuisbericht

Misschien kan je een mooie aankondiging per mail versturen? Vind ik persoonlijk ook handiger dan een kaartje omdat je een mail altijd weer terug kan zoeken. Een kaartje verdwijnt na een tijdje ergens..
En degene zonder mailadres stuur je dan gewoon een kaartje of bel je even.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers