Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Producten testen

<<

Anoniem279

Bericht 03 Sep 2019 06:14

Producten testen

Wie doet dat? En waar, en wat test je allemaal?

Het lijkt me wel eens leuk om dat te doen maar ik weet niet zo goed waar. Ik kwam zelf uit op the Insiders maar daar zie ik vooral veel apparatuur om te testen, vooral de echt grote en dure dingen, lijkt me ook heel leuk hoor maar ik neem aan dat ze niet iedereen even een tv of soundbar opsturen.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2019 07:16

Re: Producten testen

The Insiders, Reviewclub en Ivomar Panel.

De reviewclub is wel erg leuk. Hebben zowel dure apparatuur (zelfs koelkasten) tot kleine dingen zoals shampoo, reinigingsdoekjes, bodylotions en ook vaak speelgoed. Test daar gemiddeld elke maand iets voor. De kleine dingen mag je gratis houden. De grote dingen krijg je aangeboden voor een fractie van de prijs. Zo heb ik met meer dan 75% korting een AEG draadloze steelstofzuiger overgenomen na mijn test.

The Insiders heeft niet zo heel vaak acties. Heb me nu ingeschreven voor het kattenvoer en dan maar zien. Heb daar 1 of 2x per jaar iets voor te testen.
Voor die dure dingen betaal je een borg bij The Insiders.

Bij Ivomar Panel heb ik echt heel vaak iets, daar heb je voornamelijk eten (nieuwe wereldgerechten en dat soort dingen), baby en kids (Zwitsal, luiers, huismerk verzorging van bijv Jumbo of AH) en dames producten zoals maandverband of shampoo.
<<

Anoniem279

Bericht 03 Sep 2019 12:36

Re: Producten testen

Thanks Savi, ik ga de reviewclub eens bekijken!
<<

Anoniem279

Bericht 03 Sep 2019 13:01

Re: Producten testen

Ik was ook even aan het googelen op ivomar panel, maar wat is daar de website van? Ik kom dar niet helemaal uit, ik kom in eerste instantie uit op een site die op mij niet betrouwbaar over komt.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2019 13:04

Re: Producten testen

Flo schreef:Ik was ook even aan het googelen op ivomar panel, maar wat is daar de website van? Ik kom dar niet helemaal uit, ik kom in eerste instantie uit op een site die op mij niet betrouwbaar over komt.

http://www.ivomar.nl

Het is vorig jaar overgenomen door Normec Foodcare en die verouderde site hierboven is niet meer goed bereikbaar;

https://normecfoodcare.com/branches/#ivomar
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 03 Sep 2019 14:59

Re: Producten testen

Ik doe het ook bij Ivomar en The Insiders, de reviewclub ga ik eens opzoeken.
Daarnaast test ik ook weleens via trnd.com (paar keer o.a. maandverband getest en ijskoffies), maar die hebben niet vaak projecten.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Sep 2019 15:01

Re: Producten testen

Ohja idd. Trnd ben ik ook bij ingeschreven!
<<

dreams

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Sep 2016 16:39

Bericht 03 Sep 2019 19:04

Re: Producten testen

Ik ben ook lid van de insiders, sinds ik lid ben heb ik daar drie keer iets mogen testen. Met de onderzoeken naar dure dingen doe ik nooit mee omdat ik dat met die borg niet prettig vind. Daardoor zijn er niet zo heel vaak acties waar ik aan mee kan doen

Ik heb me nu ook ingeschreven bij Reviewclub en Ivomar, ben benieuwd !
<<

Anoniem290

Bericht 04 Sep 2019 08:07

Re: Producten testen

Ik ben ook ingeschreven bij The Insiders, trnd en Reviewclub. Van Reviewclub krijg ik best vaak iets, o.a.: pyjamapapje, chocola (of was die via trnd? weet ik niet meer), 2x een fitbit (ook gekocht met 50% korting), garnier reinigingsgel en een sponsje, Estee Lauder advanced night repair (helaas allergisch voor), Fisher Price bedtijd otter (mocht ik gratis houden!), een koptelefoon en nu test ik Clinique crème.

Edit: ik ben trouwens nu ook douchegel en bodycreme van La Roche Posay aan het testen. Zelf nooit gekocht (hoewel het mijn favoriete merk is), maar ik ben er echt zo tevreden over! Ik heb een superdroge huid en dit spul werkt fantastisch. Het zijn ook nog eens hartstikke grote flessen, handig met een pompje. Ik ga ze zeker zelf kopen als ze op zijn. Dat heb ik nog niet eerder met geteste producten gehad.
<<

Anoniem276

Bericht 11 Sep 2019 09:46

Re: Producten testen

Ik heb me aangemeld bij de review club en mag al gelijk iets testen. De jbl speaker is onderweg! Ben benieuwd.
Zoiets staat al een tijdje op mijn lijstje om te kopen maar toch twijfel ik steeds. Nu kunnen we hem even testen en dan beslissen
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 11 Sep 2019 10:00

Re: Producten testen

Momenteel heb ik een Nescafe Piccolo in huis staan om te testen via the insiders.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Sep 2019 12:26

Re: Producten testen

Wat moet je vervolgens doen met je ervaringen? Ik heb ook weleens dingen getest met buzzer maar dan moest je er vervolgens ook actief over posten bijv.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 11 Sep 2019 12:34

Re: Producten testen

Ja soms moet dat inderdaad. Soms alleen intern, soms bij coolblue/bol.com etc, soms alleen een foto plaatsen op je eigen instagram/facebook. Dat wisselt wel.
<<

dreams

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Sep 2016 16:39

Bericht 18 Sep 2019 18:20

Re: Producten testen

Ik had me ook aangemeld bij Reviewclub en nu mag ik ook iets testen, een Brabantia pedaalemmer.
Er staat alleen nergens of je die na het testen mag overkopen. Geven ze daar pas informatie over als de test is afgelopen?
Hoe gaat dat precies?
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2019 18:29

Re: Producten testen

Ja. Na de tijd krijg je bericht of en voor hoeveel je 'm mag houden.
<<

dreams

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Sep 2016 16:39

Bericht 18 Sep 2019 18:38

Re: Producten testen

Oké dankje! Dan wacht ik dat af :) Het is nogal een groot ding om terug te sturen
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2019 19:14

Re: Producten testen

dreams schreef:Oké dankje! Dan wacht ik dat af :) Het is nogal een groot ding om terug te sturen

Er zit een omdoos en alles bij om 'm eventueel te retourneren, dat scheelt.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Sep 2019 11:35

Re: Producten testen

G mag de Fisher Price - Linkimals™ Licht en Kleuren Lama testen!
<<

Anoniem290

Bericht 19 Sep 2019 12:40

Re: Producten testen

Savi schreef:G mag de Fisher Price - Linkimals™ Licht en Kleuren Lama testen!


Leuk! WIj mogen er ook een testen, de Lenige Luiaard. Laatst hadden we de bedtijd Otter van Fisher Price, die mochten we houden.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 20 Sep 2019 12:48

Re: Producten testen

Wij doen mee met de reviewclub. Hebben al een aantal dingen mogen testen. Speelgoed voor de kinderen hebben we allemaal mogen houden. Hotwheels, een Barbie en nog iets voor meisjes.

Die pedaalemmer mogen wij ook testen. Wij moeten een nieuwe dus hopen op een mooie aanbieding zodat we hem kunnen overnemen.
Ik mag nu ook een elektrische fiets testen.
Er ligt ook nog een robot stofzuiger in huis. Ideaal ding haha.. waarschijnlijk wel duur om over te nemen maar ik vind hem wel erg fijn. Daar twijfelen we dus nog wel over..
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem271

Bericht 20 Sep 2019 14:14

Re: Producten testen

Ik kijk regelmatig op de review club door dit topic, maar staat eigenlijk nooit iets interessants voor mij helaas..
<<

dreams

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Sep 2016 16:39

Bericht 20 Sep 2019 21:05

Re: Producten testen

Mijn kans om de prullenbak te testen is volgens mij inmiddels verkeken. Ik had mijn telefoonnummer niet goed ingevuld en blijkbaar sturen ze het product na 2 dagen naar iemand anders als je niet op tijd ziet dat ze je daarover gemaild hebben..
Die mail was bij mij in mijn spam beland. Balen
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 30 Sep 2019 12:27

Re: Producten testen

Krijg je bij the revieuw club van te voren te horen hoeveel het apparaat kost als je het overneemt ?
Heb me net aangemeld en zie bv de nokia telefoon staan.
<<

Anoniem290

Bericht 30 Sep 2019 12:44

Re: Producten testen

Uiltje schreef:Krijg je bij the revieuw club van te voren te horen hoeveel het apparaat kost als je het overneemt ?
Heb me net aangemeld en zie bv de nokia telefoon staan.


Nee. Eens in de zoveel tijd hebben ze ook een verkoop van alle geteste producten. Daar krijg je dan mail over, kun je ook nog kijken of er iets voor je bij zit, ook al heb je het niet getest. Voor mijn fitbits (2x getest en beide gehouden) moest ik toen 50% van de verkoopprijs betalen.
<<

Anoniem276

Bericht 07 Okt 2019 15:27

Re: Producten testen

Wij gaan de RC stuntracer testen... nou ja voornamelijk mijn dochter waarschijnlijk ?
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers