Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Borstvergroting met eigen vet

<<

Anoniem290

Bericht 27 Aug 2019 20:58

Borstvergroting met eigen vet

Na de bevalling zijn mijn borsten min of meer verdwenen. Ik had B en nu, anderhalf jaar later, een kleine A. Daarnaast heb ik totaal geen volume meer aan de bovenkant en zijn ze heel erg slap. Als ik een bh aan heb valt het allemaal wel mee, maar in bikini of naakt of in mijn slaapkleding baal ik er toch wel echt van.

Een borstvergroting met siliconen zie ik niet zo zitten, maar nou las ik dat het ook met eigen vet kan. Je kunt dan wel maar 1 cupmaat groter, maar ik zou ook niet groter willen. Er kan dan ook nooit een prothese kapot gaan of door het lichaam afgestoten worden en het ziet er natuurlijk uit. Je hebt ook geen littekens, omdat het met een naald wordt ingebracht. Nadeel is wel dat je zowel een borstvergroting als een mini liposuctie hebt gehad en dus dubbel moet herstellen.

Hebben jullie al ooit iemand gezien die op deze manier haar borsten had laten doen?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Aug 2019 11:32

Re: Borstvergroting met eigen vet

Niet met eigen vet, maar een vriendin van mij heeft het laten doen met een zeezout oplossing. En bij haar ziet het er heel natuurlijk en mooi uit. Zelfs als je het weet, valt het je nog niet op dat het 'nep' borsten zijn. Ze heeft wel heel bewust voor de Bergman kliniek gekozen, omdat ze gewoon een van de beste wilde.
<<

Anoniem290

Bericht 28 Aug 2019 12:08

Re: Borstvergroting met eigen vet

Ah daar had ik nog niks over gelezen. Ik wil ook geen lichaamsvreemde dingen in mijn lijf en ik ben dus ook bang dat dat er onnatuurlijk uitziet, ik heb namelijk erg weinig vet op mijn hals, dus ik denk dat je dan toch wel zou zien dat ze nep zijn. Ik heb nu gekeken naar Velthuis kliniek. Ik las wel dat het volume van het ingebrachte vet voor ca 40% weer verdwijnt. Dus dan loop je de eerste weken (maanden?) rond met (te) grote borsten en daarna is het ook wel weer afwachten wat er over blijft en of je nog een keer moet/wil. Toch best een nadeel vind ik.

Had je vriendin veel pijn? Ik heb een dochter van 1,5 die ik nog veel moet dragen.
<<

ChiQ

Bericht 28 Aug 2019 12:22

Re: Borstvergroting met eigen vet

Gewoon een mooie ronde, niet al te grote protese nemen, je leest enge verhalen maar er gaat ook zoveel goed. Ik ga het ook laten doen.
<<

Anoniem290

Bericht 28 Aug 2019 12:33

Re: Borstvergroting met eigen vet

Komt het bij jou ook door de zwangerschap Chiq? Ik heb dus altijd B gehad en nu een kleine A. Ik zou terug willen naar B. Dat voelt dan best gek, 6000 euro investeren in een klein verschil. Maar tijdens de zwangerschap had ik eerst C en daarna D, en vanaf C vond ik het niet meer mooi bij mezelf. Ik ben niet heel smal (maar dus wel weinig vet van boven), dus denk dat een arts een C voor mij zou adviseren. Wat wil jij gaan doen? Jij bent ook slank, denk je dat die protheses dan niet gaan opvallen als er weinig vet overheen zit?
<<

ChiQ

Bericht 28 Aug 2019 12:39

Re: Borstvergroting met eigen vet

Ik wil een ronde protese omdat ik bovenin minder volume heb. Denk ouder worden, niet zo zeer een kind krijgen. Ik wil ook geen enorme watermeloenen, dat staat mij ook niet maar ik vind het effect van een protese echt mooi, dus of t opvalt maakt mij niet zo heel veel uit.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Aug 2019 12:40

Re: Borstvergroting met eigen vet

Poppy schreef:Ah daar had ik nog niks over gelezen. Ik wil ook geen lichaamsvreemde dingen in mijn lijf en ik ben dus ook bang dat dat er onnatuurlijk uitziet, ik heb namelijk erg weinig vet op mijn hals, dus ik denk dat je dan toch wel zou zien dat ze nep zijn. Ik heb nu gekeken naar Velthuis kliniek. Ik las wel dat het volume van het ingebrachte vet voor ca 40% weer verdwijnt. Dus dan loop je de eerste weken (maanden?) rond met (te) grote borsten en daarna is het ook wel weer afwachten wat er over blijft en of je nog een keer moet/wil. Toch best een nadeel vind ik.

Had je vriendin veel pijn? Ik heb een dochter van 1,5 die ik nog veel moet dragen.


Vriendin van mij is heel slank en heeft een iel bovenlichaam. Zij wilde ook echt iets natuurlijks en heeft daarvoor voor deze optie gekozen. Ook als een van de twee mocht knappen dan heb je alleen maar vocht in je lijf, wat je er op de natuurlijke wijze weer uitplast.

Ze heeft twee kleine kinderen, dus zij heeft ook heel even gewacht tot ze dit kon laten doen. Maar ze heeft best veel pijn gehad, maar is nu onwijs blij met het resultaat. We waren laatst voor een bruidsjurk voor haar, en de mevrouw zag het ook echt niet dat ze niet echt waren. Ze zitten heel natuurlijk en zonder litteken.
<<

Anoniem290

Bericht 16 Jun 2020 10:49

Re: Borstvergroting met eigen vet

Ik up deze nog even. Inmiddels bijna een jaar verder en mijn borsten zijn nog meer verslapt en kleiner geworden helaas (ik ben verder niet afgevallen). Ik ben nog steeds huiverig voor implantaten, ik vind het niet fijn dat je die na zoveel jaar opnieuw moet laten doen.

De optie die Caro noemt heb ik ook nog even onderzocht. Ik lees wel dat het risico op lekken bij zoutloplossing groter is en dat je daardoor een verschil kunt krijgen (als de ene lekt en de andere dus niet).

Mijn vriend vindt het grote onzin. Aan de ene kant natuurlijk fijn dat hij me mooi vindt zoals ik ben, maar aan de andere kant voel ik me niet zo gesteund in mijn onzekerheid. Ik stoor me er zo erg aan en ik schaam me ervoor.

Iemand zei me dat ik te weinig vet heb voor een vergrotign met eigen vet, maar aangezien ze toch maar 1 maat groter kunnen worden op deze manier, ga ik het toch eens laten checken. Ik heb denk ik echt wel voldoende vet op mijn heupen om van A naar B te gaan. Alleen is het erg duur. De eerste operatie kost 4000 euro en daarna zul je waarschijnlijk nog 1 a 2 keer moeten (omdat ca 50% van het vet weer verdwijnt). Die operaties kosten dan 3000 euro per keer. Wordt het alles bij elkaar toch wel erg duur voor een klein verschil.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 16 Jun 2020 11:10

Re: Borstvergroting met eigen vet

Ik zie het regelmatig voorbij komen op mijn werk maar dan is het bij mensen gedaan die een borstsparende operatie hebben gehad vanwege borstkanker. Niet echt vergelijkbaar sorry, want die vrouwen hebben toch altijd wel een aardig litteken op de borst, maar het voelt altijd wel superzacht aan. (Op het litteken na)

Ik zou gewoon eens voor een vrijblijvend advies naar een goede kliniek gaan.

Protheses zijn idd ook een optie maar lees al dat je daar niet echt op zit te wachten. Nadeel is idd dat die na een aantal jaar weer vervangen moeten worden.
Ook wordt het screenen op borstkanker stukken moeilijker met protheses, en dit beseffen mensen zich vaak niet. Ze zijn als de dood om een mammografie te ondergaan want ze denken dat de prothese erdoor gaat lekken, wat echt onzin is. Het probleem is vooral dat je door de prothese op de mammografie een heel stuk van je klierweefsel niet afgebeeld krijgt omdat de prothese ervoor zit. En je dus makkelijk dingen kunt missen op de foto.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 16 Jun 2020 11:13

Re: Borstvergroting met eigen vet

Poppy schreef:Komt het bij jou ook door de zwangerschap Chiq? Ik heb dus altijd B gehad en nu een kleine A. Ik zou terug willen naar B. Dat voelt dan best gek, 6000 euro investeren in een klein verschil. Maar tijdens de zwangerschap had ik eerst C en daarna D, en vanaf C vond ik het niet meer mooi bij mezelf. Ik ben niet heel smal (maar dus wel weinig vet van boven), dus denk dat een arts een C voor mij zou adviseren. Wat wil jij gaan doen? Jij bent ook slank, denk je dat die protheses dan niet gaan opvallen als er weinig vet overheen zit?


De protheses kunnen ook onder de spier worden geplaatst he. Dan zijn het al een stuk minder opvallende "ballonnen". Een plastisch chirurg kan je daar het beste over informeren.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 16 Jun 2020 11:22

Re: Borstvergroting met eigen vet

Tegenwoordig heb je ook protheses die niet vervangen hoeven hoor! Misschien fijn om te weten!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem290

Bericht 16 Jun 2020 11:27

Re: Borstvergroting met eigen vet

Beachgirl, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Wel goed om te weten. Het voelt sowieso een beetje stom om een operatie te gaan doen voor iets cosmetisch, waar je met een pushup bh al niet eens meer wat van ziet. Maar ik stoor me er zo erg aan de laatste tijd. Ik wil dan ook maar echt 1 maatje groter, vooral dat er weer wat volume zit aan de bovenkant, want ze zijn gewoon helemaal leeggelopen.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 16 Jun 2020 12:12

Re: Borstvergroting met eigen vet

Ik heb een borstvergroting met eigen vet eerst ook overwogen, maar ik vond het effect te minimaal tegenover de kosten. Uiteindelijk toch gekozen voor protheses van het merk Motiva, deze hoeven ook nooit vervangen te worden zolang er geen complicaties zijn.

Nu bijna 3 jaar verder ben ik nog altijd wel blij dat ik het heb laten doen. Na mijn eerste 2 zwangerschappen ben ik van een B cup naar een A gegaan, nu heb ik een D Cup (klinkt meer dan het is hoor). Zelfs na een zwangerschap en borstvoeding zijn ze nog mooi stevig en oogt het gewoon natuurlijk.

Misschien een idee om eens een afspraak te maken met een plastisch chirurg om te kijken wat de opties zijn?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 16 Jun 2020 12:30

Re: Borstvergroting met eigen vet

Ik heb ook protheses niet vanwege cosmetische redenen trouwens. Die van mij zitten onder de borstspier en zijn druppelvormig. Zonder bh zie je wel dat het nep is maar dat komt doordat ik geen eigen vet of ander weefsel eromheen heb en besy grote littekens. Waar ik me trouwens niet aan stoor, ga gewoon naar de sauna. Protheses zijn niet heel zacht en het duurde echt even voordat alles minder strak stond haha. Verder zitten bh's en bikini's wel veel mooier en met kleding aan zie je er niks van.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 16 Jun 2020 13:35

Re: Borstvergroting met eigen vet

Hier ook een borstvergroting, na 5 jaar borstvoeding waren ze echt helemaal uit model en ik vond de verhouding met de rest van mijn lichaam echt niet mooi meer. Van de man hoefde het niet perse maar heb het echt voor mijzelf gedaan. Wel jammer dat je man er niet achter staat!

Geen prothese met Eigen vet, dus daar kan ik je niet over adviseren. Wel een met ronde vorm omdat ik bovenin ook volume miste, vind ze er niet perse heel nep uitzien, natuurlijk wel als je een enorme push up bh aantrekt. De operatie en herstel is mij meegevallen, kon alleen niet goed tegen de narcose.

Succes met je besluit maar als ik het zo lees denk ik dat je toch wel gelukkiger ervan zult worden om het wel te doen!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Mrt 2021 12:25

Re: Borstvergroting met eigen vet

Ik ben me ook in aan het lezen over een borstvergroting. Alleen wil ik ze wel met protheses.
Ik heb enorm slappe borsten. Na 2 zwangerschappen, 2 borstvoedingsperioden en ruim 40 kilo lichter maakt dat me nu echt niet blij, dus dan zou ik er graag wat aan doen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers