Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zelfbruiner

<<

Anoniem276

Bericht 26 Aug 2019 16:02

Zelfbruiner

Mijn benen zijn echt spierwit... en elke keer als ik een korte broek aan trek hoop ik dat ze wat bruiner worden... of in ieder geval minder wit... maar helaas!

Nu zei een vriendin, is een zelf bruiner niet iets dan?

Maar hoe doe je dat? Welke zijn goed en hoe voorkom je strepen? Daar ben ik zo bang voor namelijk ?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 26 Aug 2019 19:57

Re: Zelfbruiner

Ik heb er verschillende geprobeerd maar ben er nooit echt heel tevreden over geweest. Heb eens gehad dat ik in bad had gelegen, mijn benen ging scheren en het kwam zo allemaal mee als 1 vieze drab ?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Aug 2019 07:57

Re: Zelfbruiner

Ik heb twee zelfbruin producten. Niet waarmee je in 1 keer donkerbruin bent maar geleidelijk. Het werkt bij mij prima.

Dit is m'n favoriet:
https://minetan.eu/collections/self-tan ... l&ls=nl-NL
Afbeelding

Ook heb ik een bodylotion van Nivea, die doet het prima maar die andere is schuim en dat smeert veel fijner.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem273

Bericht 31 Aug 2019 13:26

Re: Zelfbruiner

Ik heb een hele lichte huid van mezelf en zweer bij Dove bronzer bodylotion. En dan niet de ‘light’ maar de medium/dark. Na 2x smeren op alleen mijn benen kan ik zo 1,5 week vooruit met een subtiele, bruinere kleur die past bij de rest van mijn huid.
<<

Anoniem269

Bericht 31 Aug 2019 16:22

Re: Zelfbruiner

Aziraphale schreef:Ik heb een hele lichte huid van mezelf en zweer bij Dove bronzer bodylotion. En dan niet de ‘light’ maar de medium/dark. Na 2x smeren op alleen mijn benen kan ik zo 1,5 week vooruit met een subtiele, bruinere kleur die past bij de rest van mijn huid.


Ik heb deze ook ooit gebruikt maar die moet je dus niet opsmeren voordat je naar bed gaat en je op een wit hoeslaken slaapt ? Mijn hoeslaken werd dus bruin en dat kreeg ik er dus niet meer uit.

En de tip voordat je een zelfbruiner gebruikt is jezelf heel goed scrubben. Het liefst twee keer van te voren. Dan heb je het minste kans op vlekken en kan je het er het langs van genieten.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Aug 2019 16:49

Re: Zelfbruiner

Ik gebruik Bondi Sands foam. Werk heel fijn en je ziet precies waar je het hebt aangebracht. Te koop bij Etos.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 01 Sep 2019 14:52

Re: Zelfbruiner

Ik heb al veel zelfbruiners geprobeerd maar zweer bij de foam van bondi sands(etos of douglas) of st moris (kruitvat of normal)
Mijn tips is scheren en scrubben dag van te voren. Plekjes op enkels, knieën, elleboog en pols van te voren invetten met lotion.
gebruik een Mitt. (soort handschoen)
Die foam heeft een guide color die je na 6 uur eraf moet spoelen, die guide color geeft aan waar je al gesmeerd hebt.
De mousse lijkt wat groenig maar daar word je mooi bruin mee ipv oranje.

Afraders vind ik marc ibane spray, deze kreeg ik niet egaal en spray werkt onhandig, alles zat onder. Bleef ook maar 4 dagen bruin ipv 6 a 7 dagen. Spray is ook 2 keer zo duur als bondi sands.
Afrader is de foam van kruitvat huismerk. Hij is zeer goedkoop maar ik word er nauwelijks bruin van.

Je kan ook kijken bij de webshop van captain tan, deze verkopen veel merken + advies.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers