Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwsberichten

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 31 Aug 2019 19:51

Re: Nieuwsberichten

Even wat luchtiger nieuws tussendoor; de koning heeft een baard!

Love it. ♥️
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 31 Aug 2019 19:55

Re: Nieuwsberichten

Nou dat viel mij ook op. Super leuk.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Aug 2019 20:21

Re: Nieuwsberichten

Ja leuk!
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 31 Aug 2019 20:23

Re: Nieuwsberichten

Ik kijk m'n guilty pleasure blauw bloed terug, maar daar in het eerste item nog niet ?.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Aug 2019 20:23

Re: Nieuwsberichten

SoGood schreef:Even wat luchtiger nieuws tussendoor; de koning heeft een baard!

Love it. ♥️

Dat is z'n zomertenue!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Sep 2019 06:46

Re: Nieuwsberichten

Goedemorgen! Ik vond dit wel een grappig maar zielig bericht om de dag mee te beginnen.

https://www.nu.nl/binnenland/5984631/sl ... erham.html
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Sep 2019 08:19

Re: Nieuwsberichten

Ahh dat is sneu zeg! Hopelijk komt hij snel bij zijn moeder terecht.

♥♥
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 04 Sep 2019 08:45

Re: Nieuwsberichten

Savi schreef:
SoGood schreef:Even wat luchtiger nieuws tussendoor; de koning heeft een baard!

Love it. ♥️

Dat is z'n zomertenue!


Maar heeft m nu ook laten staan (ok, bijgewerkt) voor zijn echte werkafspraken
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Sep 2019 09:00

Re: Nieuwsberichten

Oh leuk, waar vind ik een recente foto van de koning?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Sep 2019 09:03

Re: Nieuwsberichten

Even googelen op 'koning met baard' denk ik. ?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Sep 2019 09:07

Re: Nieuwsberichten

Oh joh er zijn al hele blogs over geschreven haha. Ik vind 't leuk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Sep 2019 09:13

Re: Nieuwsberichten

Tom schreef:
Savi schreef:Dat is z'n zomertenue!


Maar heeft m nu ook laten staan (ok, bijgewerkt) voor zijn echte werkafspraken

Ja klopt, dat wist ik toen nog niet. Ik vind het tof!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Sep 2019 14:55

Re: Nieuwsberichten

Er zijn dus wel gelijk allemaal mensen die zeggen dat hij 'zwicht voor de terreur van de Islam'..
Ik gok eerder dat hij zwicht voor de terreur van een tienerdochter die een beetje hippe papa wil, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem315

Bericht 04 Sep 2019 16:40

Re: Nieuwsberichten

Arwyn schreef:Er zijn dus wel gelijk allemaal mensen die zeggen dat hij 'zwicht voor de terreur van de Islam'..
Ik gok eerder dat hij zwicht voor de terreur van een tienerdochter die een beetje hippe papa wil, haha.


Hahaha! Mensen weten het altijd maar ver te zoeken. Ik denk ook het tweede. It suits him well!!
<<

Anoniem277

Bericht 04 Sep 2019 19:29

Re: Nieuwsberichten

Wat een onzin dat alles maar te maken heeft met de islam. Zelfde onzin als dat hij nu aansluiting zoekt bij de marsmannetjes. Er moet niet overal iets achter gezocht worden.

Ik vind het hem leuk staan. Hij lijkt nu wat ouder.
<<

Anoniem269

Bericht 04 Sep 2019 19:36

Re: Nieuwsberichten

Het Britse Lagerhuis kan nu verder gaan met het debat over een wetsvoorstel dat een brexit zonder deal moet voorkomen. 329 leden van het Lagerhuis stemden voor en 300 parlementariërs stemden tegen. Het is de tweede nederlaag van Johnson in twee dagen tijd.

Wat vinden jullie van de laatste Brexit ontwikkelingen?
<<

Anoniem277

Bericht 04 Sep 2019 20:36

Re: Nieuwsberichten

Ik vind dat het te lang duurt en dat Europa maar een beslissing moet gaan nemen. Denk dat er veel zijn die willen weten waar ze aan toe zijn, met name het bedrijfsleven.
Misschien moeten ze wel een nieuw referendum houden over brexit, waarschijnlijk zal er nu anders gestemd worden omdat hun ook klaar zijn met het gezeur.

Overigens een geheel ander punt over dit onderwerp. Ik zou wel eens weten wat dit grapje al gekost heeft voor hun. Dat moet ook een flinke smak geld zijn!
<<

Anoniem269

Bericht 05 Sep 2019 08:40

Re: Nieuwsberichten

Anelisan schreef:Ik vind dat het te lang duurt en dat Europa maar een beslissing moet gaan nemen. Denk dat er veel zijn die willen weten waar ze aan toe zijn, met name het bedrijfsleven.
Misschien moeten ze wel een nieuw referendum houden over brexit, waarschijnlijk zal er nu anders gestemd worden omdat hun ook klaar zijn met het gezeur.

Overigens een geheel ander punt over dit onderwerp. Ik zou wel eens weten wat dit grapje al gekost heeft voor hun. Dat moet ook een flinke smak geld zijn!

haha ehh ja... daar is natuurlijk ENORM veel om te doen geweest.
Qua geld weet ik niet of het ze heel veel kost, behalve dat de economie aan het afbrokkelen is en dat hun regering geen tijd heeft om het land te regeren. Ze zijn namelijk alleen maar hiermee bezig. De "normale" zaken die behandelt zouden moeten worden liggen allemaal op de plank. Vraag me af wanneer ze dat gaan voelen.

Ik vind het jammer dat er geen nieuwe verkiezingen komen. Was wel benieuwd geweest hoe er gestemd zou worden. Ik ben wel blij dat ze Brexit weer uit kunnen stellen. Ja het duurt lang, maar de gevolgen van Brexit zit ik niet op te wachten. Ik hoop nog steeds dat het niet doorgaat.
<<

Anoniem318

Bericht 05 Sep 2019 08:47

Re: Nieuwsberichten

Anelisan, wat bedoel je met dat Europa dan maar een beslissing moet nemen? Een no deal is ook echt niet goed voor de EU, en een deal (welke dan ook) kun je niet eenzijdig over beslissen. De EU heeft al een deadline gesteld, waarbij een no deal een feit wordt als die wordt overschreden. Ik zie niet wat de EU nog meer zou kunnen beslissen.
<<

Anoniem279

Bericht 05 Sep 2019 10:45

Re: Nieuwsberichten

Met mijn simpele boerenverstand zou ik zeggen, gooi er nog een referendum tegenaan en ik denk dat nu de meerderheid van het volk vóór de EU zou stemmen i.p.v. tegen en dan is daarmee alles opgelost, maar zou eenvoudig zal het vast niet liggen.

De baard van WA vind ik leuk! Het oogt nog wel een beetje onverzorgd maar ik denk dat een goed volle baard hem echt leuk zou staan.
<<

Anoniem318

Bericht 05 Sep 2019 11:03

Re: Nieuwsberichten

Nee, was het maar zo simpel ;-). De EU kan geen referendum houden in een lidstaat, lidstaten zijn nog altijd souvereine landen. Alleen de regering kan dat doen.
<<

Anoniem279

Bericht 05 Sep 2019 11:12

Re: Nieuwsberichten

Dat bedoelde ik ook, een referendum door de regering ?
<<

Anoniem277

Bericht 05 Sep 2019 11:15

Re: Nieuwsberichten

Was het maar zo simpel ja.
Ja wat kan de eu eraan doen, geen idee eigenlijk maar ik denk toch wat harder zijn. Ze hebben al een uitstel gehad, ik denk dat er nog een gaat komen en dat deze onzin nog jaren kan duren. Dus ik denk dat ze geen uitstel meer moeten verlenen.
Een no-deal brexit is zeker niet goed maar een brexit is sowieso niet goed.
<<

Anoniem277

Bericht 05 Sep 2019 11:17

Re: Nieuwsberichten

Nog een ander nieuwsbericht, de Ikea in Eindhoven heeft besloten dat er niet meer contant betaald kan worden. Wat vinden jullie daarvan?

Ik doe het meeste toch al met de pin maar ik vind dat de mogelijkheid wel moet blijven bestaan. Ik heb ook wel eens onverwachts een lege banksaldo en dan zou contant betalen wel een redding zijn.
<<

Anoniem279

Bericht 05 Sep 2019 11:22

Re: Nieuwsberichten

Ik denk dat we daar uiteindelijk toch wel naartoe gaan, een wereld zonder papier- en muntgeld.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers