Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomersweekend!

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Aug 2019 11:47

Re: Zomersweekend!

Hier is het jaarlijkse dorpsfeest met kermis voor de kinderen. Daar ben ik vanaf vandaag t/m maandag te vinden.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Aug 2019 11:54

Re: Zomersweekend!

Bedankt allemaal, en voor de overige jarigen ook de hartelijke felicitaties en hopelijk mooie feestjes!
Japie, fijne vakantie! Heerlijk, Portugal.
Caro, ik hoop dat je er lekker ff uit kan.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 23 Aug 2019 12:17

Re: Zomersweekend!

Ik heb vandaag al weekend. Zoontje ligt nu nog te slapen, maar na de lunch wil ik even met hem naar de kinderboerderij gaan, en misschien ook wel even naar de kringloopwinkel die er vlakbij zit. Eind van de middag als mijn man thuis is boodschappen doen, vanavond niets bijzonders.
Morgen gaan we lunchen met mijn schoonouders en zwager+ vriend en andere zwager, en ik denk ook een mooie wandeling maken daar. 's Avonds nog geen plannen.
Zondag gaan we op visite bij de nicht van mijn man, zij hebben ook een zoontje en hij is maar iets jonger dan ons zoontje. Ben benieuwd. Op de terugweg even ergens simpel een hapje eten waarschijnlijk.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Aug 2019 12:52

Re: Zomersweekend!

Exogenesis schreef:Ik heb mezelf vandaag vrij gegeven (hele week voorbereidingen getroffen op de start van het schooljaar en het is nu wel klaar wat mij betreft), dus tijd om nog even met de kinderen op pad te gaan. We gaan even naar Appelscha waarschijnlijk.
Morgen ga ik op kraamvisite bij Elliot ? (mét mijn 2 kids dus ?).
Zondag heb ik een babyshower en 's avonds een bbq van de familie van mijn man.

Hoe kun jij ineens deze smileys gebruiken?!

En Appelscha, altijd vakantiegevoel dichtbij huis. Je kunt daar superleuk klimmen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 23 Aug 2019 12:55

Re: Zomersweekend!

Vanmiddag ramen en deuren gesloten houden zodat het een beetje koel blijft in huis en schoonmaken. Morgen loop ik in Amsterdam mee met de Animal Rights March en ga daarna uit eten. Zondag rustig aan en muffins bakken met mijn zoons voor mijn moeder die ‘s middags op bezoek komt.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 23 Aug 2019 13:03

Re: Zomersweekend!

Vandaag werken; morgen dag dierentuin met de familie ivm 35 jarig huwelijk ouders & zondag wat leuks doen met zijn drieën en koffie drinken met de buurvrouw en haar zoontje.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem316

Bericht 23 Aug 2019 13:35

Re: Zomersweekend!

Vandaag dagje alleen met dochter. We hebben net een wandeling naar het dorp gedaan. Nu ligt ze even op bed en straks komt een vriendin even langs.
Morgen hebben we straatfeest met BBQ. Zondag hebben we twee verjaardagen maar ik denk dat ik daar 1 van moet skippen omdat het weekend gewoon te druk voor me is :(.
<<

Anoniem271

Bericht 23 Aug 2019 13:42

Re: Zomersweekend!

Lady schreef:
Exogenesis schreef:Ik heb mezelf vandaag vrij gegeven (hele week voorbereidingen getroffen op de start van het schooljaar en het is nu wel klaar wat mij betreft), dus tijd om nog even met de kinderen op pad te gaan. We gaan even naar Appelscha waarschijnlijk.
Morgen ga ik op kraamvisite bij Elliot ? (mét mijn 2 kids dus ?).
Zondag heb ik een babyshower en 's avonds een bbq van de familie van mijn man.

Hoe kun jij ineens deze smileys gebruiken?!

En Appelscha, altijd vakantiegevoel dichtbij huis. Je kunt daar superleuk klimmen!


Dat kan jij als het goed is ook via je telefoon :wink:
<<

Kira

Bericht 23 Aug 2019 14:03

Re: Zomersweekend!

Ik ga straks even een programma in elkaar draaien voor en concert en uitprinten, vanavond repetitie geven en dan heb ik weekend.
Morgen overdag zwemmen met mijn zoon en mijn moeder, daarna bij de ouders van mijn vriend eten en daarna naar de verjaardag van de beste vriend van mijn zoon.
Zondag hebben wij allemaal eerst repetitie en daarna ga ik het terras op met twee vriendinnen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Aug 2019 16:47

Re: Zomersweekend!

M’n laatste weekend van de zomervakantie!

Ik was vanmorgen met m’n zoons en een vriendje van m’n oudste naar een grote speeltuin in een dorpje in de buurt. Daarna heb ik een sale zitten voorbereiden voor Ooph, die start morgenochtend.
Nu zit ik heerlijk in m’n upje thuis want m’n man brengt dat vriendje weer terug maar daar blijft ie lekker lang hangen. Ik hoop eigenlijk dat ze er blijven eten.

Vanavond heb ik een feestje van een vriend. Maar ik kan niet zoals de vorige keer tot 6h blijven want ik heb die sale dus, en morgenochtend visite, en morgenmiddag ga ik naar de verjaardag van m’n zus en zwager dus wil wel fris zijn.

Zondag: boodschappen doen, bijeenkomst voor maandag voorbereiden (ik ben voorzitter van m’n coachgroep geworden en moet maandag alle nieuwe docenten verwelkomen en begeleiden), kledingkast goed indelen en schiften. En alle verkochte items van Ooph versturen. Zal een drukke dag worden.
#teammaple🍁
<<

Anoniem284

Bericht 23 Aug 2019 16:54

Re: Zomersweekend!

Ik ben benieuwd naar je sale UN, ik schakel in morgen ?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 23 Aug 2019 16:57

Re: Zomersweekend!

Vanavond spelletjes avond.
Morgen pas na de hitte naar de 90's party in Nijmegen
Zondag verjaardag en daar een kleine BBQ
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 23 Aug 2019 17:08

Re: Zomersweekend!

Vrijdag / Ik had vandaag moeten werken, maar na een voedselvergiftiging gisteren incl. de bijbehorende fijne nacht ?, ben ik lekker thuisgebleven.

Zaterdag / Mijn man is vandaag jarig! 's Middags komt er visite en onze ouders blijven barbecuen. Mijn schoonouders blijven ook slapen.

Zondag / 's Middags naar een foodfestival in de stad, verder nog geen plannen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Aug 2019 18:25

Re: Zomersweekend!

Tabbie schreef:Oh ik wil ook op kraamvisite bij elliot (baby's!!) En naar de parade is altijd gaaf.

Hier het plan om te kijken of ik een uurtje naar het strand kan. Verder niets.

Van harte welkom hoor! Als je J. dan maar wel meeneemt ?

Ik trok kinderen heel slecht tijdens m’n zwangerschap, haha. Voel me nu gewoon weer mezelf, en het is mooi weer dus de kindjes kunnen lekker buitenspelen. Komt goed! M’n baby’s zijn ook steeds vrij relaxed dus ik voorzie geen problemen ?

Wij waren vandaag naar Avifauna, heerlijk!
Morgen dus de minimeeting en zondag alweer een meeting maar dan met Bazinga. Onze mannen en zoons gaan naar een of ander oorlogsevenement ofzo, iets met tanks in ieder geval. Baz komt mij assisteren met flesjes geven. Afhankelijk van hoe laat de mannen weer terug zijn blijven ze ook eten. Of misschien blijven ze sowieso eten, ik weet de afspraak niet meer ?

♥♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 23 Aug 2019 23:27

Re: Zomersweekend!

Oeh wel meer jarige/feestjes/bbq zie ik voorbij komen. Hier ook dus! Vriend is morgen jarig, en ik was vorige maand jarig, en dat vieren we morgen voor een clubje vrienden en familie. Vandaag gewerkt tot 15 uur, en daarna nog de laatste boodschappen gedaan. Ook hebben we een grote koelkast gehuurd en statafels met krukken die ze vanavond gebracht hebben. Verder alvast wat voorbereidingen voor het eten gedaan.

Morgen dus feest! Er komen wat vrienden mee helpen voorbereiden, we moeten het vlees nog ophalen bij de slager, stokbrood bij de bakker en flink wat ijsklontjes. En om 16 uur begint het feestje.

Zondag uitbrakken en opruimen gok ik.
<<

Anoniem317

Bericht 23 Aug 2019 23:54

Re: Zomersweekend!

Vrijdag: vandaag is m’n vriend jarig. Vanmorgen heb ik het huis schoon gemaakt. Vanmiddag boodschappen gedaan en de rest van de dag mensen over de vloer gehad. De laatste mensen zijn net vertrokken.
Zaterdag: even naar het centrum om cadeautjes te kopen en verder wat dingen in huis doen.
Zondag: feestje en een barbecue.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 768

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 24 Aug 2019 00:43

Re: Zomersweekend!

Iedereen veel plezier op de feestjes!

Vanmorgen zoon naar school gebracht, N. had meteen een speeldate geregeld dus ik hoefde hem pas om 16.00u daar op te halen. Ochtend boodschappen gedaan met E. en daarna N. zijn kamer helemaal goed gepoetst. Ook de hoezen van het matras uitgewassen (hij is al de hele week ‘s nachts aan het overgeven). Ook beneden de ramen van buiten nog gewassen. Verder een rustige middag gehad. Vanavond zijn schoonouders nog een borrel komen drinken.
Morgenochtend met N. naar zwemles, daarna door naar mijn ouders. Daar blijven we ook lunchen. Avond verjaardag van schoonzus, maar aangezien N. ‘s nachts maar blijft overgeven blijft 1 van de 2 thuis, oppas dus nog afbellen.
Zondag nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Aug 2019 06:26

Re: Zomersweekend!

Elliot schreef:
Tabbie schreef:Oh ik wil ook op kraamvisite bij elliot (baby's!!) En naar de parade is altijd gaaf.

Hier het plan om te kijken of ik een uurtje naar het strand kan. Verder niets.

Van harte welkom hoor! Als je J. dan maar wel meeneemt ?



Deal!
<<

Anoniem276

Bericht 24 Aug 2019 06:38

Re: Zomersweekend!

Ik ga later deze ochtend met een vriendin richting den Bosch, winkelen terrasjes pakken etc.
Zondag middag gaan we weer richting huis!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Aug 2019 07:05

Re: Zomersweekend!

As we speak ben ik al wakker, beetje vroeg, maar ik lig in een hotelkamer in Den Haag met vriend en dochter en stiefdochter. We zijn gisteren naar Drievliet geweest en eind vd de ochtend gaan we nog even naar Kijkduin (we wilden eerst naar Scheveningen, maar daar wordt het toch wel erg druk denk ik vandaag). Daar lunchen en dan ga ik met stiefdochter naar K3. Vriend gaat met dochter naar een park en na de show rijden we naar huis.

Morgen nog lunchen met de schoonfamilie en daarna gaat stiefdochter weer naar haar moeder. Wij doen 's avonds een tapasavond als afsluiting van de vakantie.
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 24 Aug 2019 07:26

Re: Zomersweekend!

Gisteravond bij mijn ouders gebbqd met dochter. Ik had gewerkt en zij was daar de hele dag.

Vanmorgen lekker thuis en wat werk voor maandag voorbereiden. Om 12 uur begint het feestje van mijn dochters vriendje (buurjongentje) hier voor de deur met zwembadjes enzo.
Morgen hebben we eigenlijk 2 dingen tegelijk. We splitsen ons op. Ik ga met dochter lunchen met mijn familie. Traditie op de laatste vakantiedag.
Mijn vriend gaat naar de verjaardag van ons nichtje.
Einde van de middag lekker thuis. De rest van de voorbereidingen doen voor mijn 1e werkweek op mijn nieuwe werk.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Aug 2019 07:36

Re: Zomersweekend!

Hier ook al vroeg wakker, onze achtertuin wordt vandaag gedaan. Wel jammer dat ik nu dus niet in de tuin kan zitten, hopelijk morgen wel. Vanavond hebben we een verjaardag/bbq.
Morgen geen vaste plannen. Ik wil nog muffins maken, het huis moet schoon en misschien bij een vriendin langs.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 24 Aug 2019 15:01

Re: Zomersweekend!

Wij hebben een rustig weekend. Vanavond komen mijn schoonouders bbq’en. Morgen een rondje fietsen en ergens een ijsje eten.

Fijn weekend allemaal!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers