Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ga op vakantie en ik neem mee...

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 27 Aug 2019 19:00

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

O ja ik neem zon pak natte schoonmaakdoekjes mee gewoon..
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem308

Bericht 27 Aug 2019 19:11

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

En gewoon met het centerparcs nummer appen als het vies is. Bij ons hebben ze de badkamers toen nog een keertje schoongemaakt. Daar zaten de haren en spinnen nog in.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Aug 2019 19:17

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Jeetje wat moet je een halve huisraad mee naar zo'n park. Dat had ik niet verwacht, zeker omdat ze volgens mij best prijzig zijn.

Ieuw Gatsie AMM!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem308

Bericht 27 Aug 2019 19:34

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Marin schreef:Jeetje wat moet je een halve huisraad mee naar zo'n park. Dat had ik niet verwacht, zeker omdat ze volgens mij best prijzig zijn.

Ieuw Gatsie AMM!


Is ook echt onzin hoor je halve huisraad mee. Het zijn volledig gemeubileerde huisjes met een complete keuken.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 27 Aug 2019 20:01

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Oh ja koekenpan! Laatste keer ook, prachtig appartement in Portugal met twee super gare koekenpannen, bodem zat er nog net in zeg maar.

Wij gaan niet met auto, koekenpan neem ik dus niet mee maar heb ik toen wel gekocht en gewoon achtergelaten. Ik vind het leuk om af en toe zelf te koken, bijvoorbeeld verse vis van de markt. Maar wel in een fatsoenlijke koekepan.

Snijplank: ook vaak super gare exemplaren, plastic, zwaar verkleurd, diepe krassen en muf geurtje. De snijplank die ik meeneem en ook weer achterlaat haal ik bij HEMA oid, een gezellig exemplaar wat ik ook gebruikt voor borrelhap
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Aug 2019 20:14

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Moet zeggen dat wij naar vakantiehuizen ook wel onze eigen messenmat meenemen hoor en ook wel eens wijnglazen hebben gekocht in Duitsland (en in de camper haha).
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 27 Aug 2019 22:43

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Wij zitten vanaf zondag voor 2 weken in een stacaravan en dan neem ik sowieso mijn eigen messen en een snijplank mee. En idd wat schoonmaakspulletjes. Maar ik ben niet van plan veel mee te slepen voor de rest.
Als ik echt iets mis, koop ik het daar wel.
10.04.17
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 09 Sep 2019 11:43

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

zo min mogelijk :smile:

Echt wij nemen alleen kleding mee, handdoeken, en keukenhanddoek.
De kinderen nemen hooguit 1 knuffel en een klein ziplock tasje met wat kleine speelgoedjes mee, thats it

En als mijn huisje niet schoon is dan bel ik met de receptie... je betaald genoeg hoor
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers