Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke schoenen onder flared broek?

<<

Anoniem290

Bericht 15 Aug 2019 15:40

Welke schoenen onder flared broek?

Ik heb een zwarte flared broek, het is eigenlijk een legging, geen zakken of gulp. Vrij zware stof, dus hij zit mooi en je ziet geen bobbels ofzo. Ik vind hem leuk met een bandshirtje ofzo en dan aan de voorkant er wat in gepropt. Maar wat voor schoenen draag je daar nou onder? Sneakers vind ik zo lomp staan.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Aug 2019 15:42

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Ik draag er mijn witte allstars onder. Of slippers.
<<

Anoniem290

Bericht 15 Aug 2019 15:49

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Ja ik tot nu toe ook slippers. Maar in de winter wil ik hem ook blijven dragen. Is een enkellaarsje met hak dan leuk?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 15 Aug 2019 15:51

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Ik draag of laarsjes of sneakers onder mijn flared.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Aug 2019 15:52

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Moet kunnen. Ik zou dan kiezen voor zwart.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Aug 2019 15:54

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Zeker leuk! Of met bikerboots, kan ook prima denk ik!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 15 Aug 2019 16:10

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Ik heb er mijn DrMartens in de winter onder. En nu in de zomer slippers, Birkenstock Arizona of Vans.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 15 Aug 2019 16:31

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Ik droeg er van de winter inderdaad ook mijn dr. Martens onder en van de zomer soms mijn zwarte Converse maar meestal slippers.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Aug 2019 17:27

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Ik vind het wel lastig met een flared dat als je hem met sneakers draagt en de lengte is dan ok, dat ie dan met een hak al snel te kort is naar mijn smaak. En andersom: valt ie mooi lang met een hak dan is ie al snel te lang voor bij een sneaker.
Maar goed ik heb broeklengte-issues.

Ontopic: wat fijnere sneakers (geen air force in maat 41 zoals ik in mijn kast heb), een leuke fijne enkellaars.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 16 Aug 2019 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Anoniem273

Bericht 15 Aug 2019 17:45

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Met mijn Dr. Martens of met platform Vans (andere gympen kunnen niet, dan sta ik erop haha).
<<

Anoniem307

Bericht 15 Aug 2019 21:25

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Misschien een domme vraag, maar is dat een legging die alleen meiden met een mooi figuur staat? Lang geleden, ergens vlak voor mijn pubertijd, was zoiets in ieder geval in de mode. Het zat heerlijk, maar stond me voor geen meter. :palm:
<<

Anoniem273

Bericht 16 Aug 2019 11:50

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Isles schreef:Misschien een domme vraag, maar is dat een legging die alleen meiden met een mooi figuur staat? Lang geleden, ergens vlak voor mijn pubertijd, was zoiets in ieder geval in de mode. Het zat heerlijk, maar stond me voor geen meter. :palm:


Ik snap je vraag niet zo goed. Wat is precies een ‘mooi figuur’? Wil je een flared broek maar twijfel je? Dan zou ik er gewoon eentje passen in de winkel en dan kijken of je er eentje wilt. Kun je direct de schoenentips toepassen uit dit topic, tijdens het passen :)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 16 Aug 2019 15:14

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Urban Naked schreef:Ik vind het wel lastig met een flared dat als je hem met sneakers draagt en de lengte is dan ok, dat ie dan met een hak al snel te kort is naar mijn smaak. En andersom: valt ie mooi lang met een hak dan is ie al snel te kort voor bij een sneaker.
Maar goed ik heb broeklengte-issues.

Ontopic: wat fijnere sneakers (geen air force in maat 41 zoals ik in mijn kast heb), een leuke fijne enkellaars.


Dit heb ik ook UN! Ik vind flared daarom ook heel lastig qua lengte bij mij.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem307

Bericht 16 Aug 2019 19:35

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Aziraphale schreef:
Isles schreef:Misschien een domme vraag, maar is dat een legging die alleen meiden met een mooi figuur staat? Lang geleden, ergens vlak voor mijn pubertijd, was zoiets in ieder geval in de mode. Het zat heerlijk, maar stond me voor geen meter. :palm:


Ik snap je vraag niet zo goed. Wat is precies een ‘mooi figuur’? Wil je een flared broek maar twijfel je? Dan zou ik er gewoon eentje passen in de winkel en dan kijken of je er eentje wilt. Kun je direct de schoenentips toepassen uit dit topic, tijdens het passen :)

Nee, ik weet hoe een flared jeans eruit ziet. Ik kon die dingen nooit aan, omdat ik te dik was. Er moest zoveel van de pijp af en daardoor leek het op een straight leg. Een legging met wijde pijpen droeg ik vroeger wel, maar dat zag er niet uit omdat ik dik was. En nog ben overigens.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Aug 2019 21:56

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Hmm, als jouw mening over jezelf niet veranderd is zul je waarschijnlijk nog steeds niet blij worden van zo’n broek dan. Wel jammer! Ben het wel eens met azi, gewoon lekker passen en even kijken hoe je het vindt.
#teammaple🍁
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 17 Aug 2019 09:28

Re: Welke schoenen onder flared broek?

Ik ben ook niet super slank maar bij mij verlengd het alsware m'n been waardoor ik wel slanker lijk. Dus wie weet als je het probeert valt het alles mee!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers