Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Veranderde je kind toen het naar school ging?

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 06 Aug 2019 08:45

Re: Veranderde je kind toen het naar school ging?

Jeetje Carrie, wat gaat dit hard hè. (Off-topic, ik heb hele gekke dromen gehad over vantablack) Interessant en ook best verdrietig topic om te lezen. Ik vind het best heftig zo’n basisschool voor een 4-jarige en zie er als moeder best wel tegenop om mijn kind niet meer lekker bij me te hebben. Anderzijds ga ik niet meer werken dus ook meer tijd voor mezelf.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 09:18

Re: Veranderde je kind toen het naar school ging?

SoGood schreef:Jeetje Carrie, wat gaat dit hard hè. (Off-topic, ik heb hele gekke dromen gehad over vantablack) Interessant en ook best verdrietig topic om te lezen. Ik vind het best heftig zo’n basisschool voor een 4-jarige en zie er als moeder best wel tegenop om mijn kind niet meer lekker bij me te hebben. Anderzijds ga ik niet meer werken dus ook meer tijd voor mezelf.

Haha grappig, ik heb er ook over gedroomd! Weet alleen niet meer precies was.

Ja gaat zo hard, wanneer wordt jouw meisje 4?
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat straks, wat wel fijn is, vind ik, is dat ze op maandag en dinsdag opgehaald wordt door oma, dus dan kan ze lekker weer naar huis. En de rest van de dagen halen mijn man of ik haar op, dus geen bso, lijkt me zo'n lange zit. In de vakanties gaat ze wel 1 dagje naar de bso, fijn dat dat kan!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Aug 2019 09:28

Re: Veranderde je kind toen het naar school ging?

Ik vind dat met de BSO ook best wel spannend en veel. Maar we hebben geen andere oplossing dus het 'moet' wel.
Mijn man zei laatst dat hij nu op het KDV ook van 8 tot 18 'onder de pannen' is. Dat is wel zo, maar straks heeft hij dubbel zoveel kinderen om zich heen, maar 1 juf en dus veel meer prikkels. Achja we zien het wel. En als hij op woensdag helemaal kaput is, blijft hij zo nu en dan maar een woensdag thuis om bij te komen.

Naar watvoor school gaat Bo, Carrie?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 09:38

Re: Veranderde je kind toen het naar school ging?

Sam schreef:Ik vind dat met de BSO ook best wel spannend en veel. Maar we hebben geen andere oplossing dus het 'moet' wel.
Mijn man zei laatst dat hij nu op het KDV ook van 8 tot 18 'onder de pannen' is. Dat is wel zo, maar straks heeft hij dubbel zoveel kinderen om zich heen, maar 1 juf en dus veel meer prikkels. Achja we zien het wel. En als hij op woensdag helemaal kaput is, blijft hij zo nu en dan maar een woensdag thuis om bij te komen.

Naar watvoor school gaat Bo, Carrie?


Snap het hoor Sam, je hebt niet altijd de keuze. En wie weet vindt hij het hartstikke leuk, de dochter van een vriendin gaat er met plezier naar toe. Ik zie wel eens 3 verschillende BSO-groepen op de kinderboerderij en die leidsters doen het hartstikke leuk.

Ze gaat naar een protestants-christelijke basisschool.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 06 Aug 2019 10:29

Re: Veranderde je kind toen het naar school ging?

Ik vond en vind de basisschool echt heel leuk, beide kinderen zijn mega gegroeid en vermaakten zich daarna thuis veel beter. Ook werden ze zelfstandiger en kregen meer verantwoordelijkheidsgevoel. De structuur in hun dagen en kindjes van dezelfde leeftijd om hun heen doet hun ook goed, doordat we elkaar niet meer non stop zien zijn de vakanties leuker. En de tijd voor jezelf is echt superfijn! Oh, en ze gaan lekker bijtijds naar bed :banaan:
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 10:30

Re: Veranderde je kind toen het naar school ging?

Parel schreef:Ik vond en vind de basisschool echt heel leuk, beide kinderen zijn mega gegroeid en vermaakten zich daarna thuis veel beter. Ook werden ze zelfstandiger en kregen meer verantwoordelijkheidsgevoel. De structuur in hun dagen en kindjes van dezelfde leeftijd om hun heen doet hun ook goed, doordat we elkaar niet meer non stop zien zijn de vakanties leuker. En de tijd voor jezelf is echt superfijn! Oh, en ze gaan lekker bijtijds naar bed :banaan:



Jeej!! :cheering: Fijn om te lezen!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 10:31

Re: Veranderde je kind toen het naar school ging?

Urban Naked schreef:Mijn oudste is wel een klein beetje veranderd: hij ging beter slapen. Langer, vooral. Voorheen was hij altijd wel om 5.30 wakker, vanaf dat hij naar school ging werd dat 7.00.

In gedrag is hij niet veranderd. Hij is heel zachtaardig, vrolijk en gevoelig en vertelt wel eens over kinderen die dingen anders aanpakken dan hij (vooral acties die heel egocentrisch zijn vallen hem op, of wanneer kinderen bewust onaardige dingen zeggen/doen). Hij neemt het gelukkig niet over. Ook zn taalgebruik is niet veranderd. Woordenschat is wel uitgebreid maar hij gebruikt niet alle woorden die hij kent gelukkig :)


Het is ook zo'n lekker kind he :heart:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers