Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau ideeën eerste verjaardag

<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 02 Aug 2019 15:56

Cadeau ideeën eerste verjaardag

Mijn zoontje wordt in september 1 jaar en ik vind het heel moeilijk iets te bedenken om zelf te geven. We vinden het leuk om 1 groot cadeau te geven. Cadeau ideeën voor visite heb ik al.
We hebben 2 jongens en de oudste heeft al veel waar de jongste mee kan spelen.
Wat we al hebben:
Ikea keukentje
Loopfiets (nu met 2 wielen maar bouw ik dan weer om naar 3 wielen)
Loopauto
Watertafel

De ideeën die ik nu heb zijn een wheelybug of iets van een garage. Ik dacht eerst aan iets voor in de tuin (glijbaan oid) maar omdat hij in september jarig is kan hij daar dit jaar niet meer zoveel mee doen.
Iemand nog tips?
<<

Anoniem291

Bericht 02 Aug 2019 15:58

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

We hebben mijn zoontje voor zn eerste verjaardag de garage van toettoet auto gegeven, hij is nu 3,5 en speelt er nog steeds mee.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Aug 2019 16:03

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Mijn zoon vindt de producten van Little People erg leuk. Hij heeft voor z'n tweede verjaardag de boerderij gekregen en vindt ie echt enig.
https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-l ... dCEALw_wcB


En dit is een vrij prijzig cadeau maar wel echt enorm leuk en veel dingen in één. Krijg hij ook voor z'n eerste verjaardag. Zoon speelt er nog steeds mee maar nu op een ander niveau (kleuren benoemen enzo)
https://www.bol.com/nl/p/hape-speelkubu ... AKEALw_wcB

Deze heeft ie ook, vond ik enorm schattig. Helaas zijn bijna alle blokjes kwijtgeraakt (hij stopte ze altijd in de brievenbus en prullenbak enzo)


Deze ken ik niet maar vind ik er ook heel leuk uit zien:
https://www.lobbes.nl/speelgoed/puzzels ... iten-raket
https://www.lobbes.nl/speelgoed/houten- ... -loopwagen

Hij heeft een houten garage gekregen toen hij baby was met kerst, daar speelt hij ook veel mee al vind ik de autootjes wat klein voor een echte éénjarige misschien.
Laatst gewijzigd door Marin op 02 Aug 2019 16:19, in totaal 2 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Aug 2019 16:04

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

A. Had voor zijn eerste verjaardag een houten bakfiets gekregen voor binnen. Hij zit er nu nog veel op.

Deze is dat:

https://www.loopfietsen.nl/bandits-ange ... lbEALw_wcB
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 04 Aug 2019 19:07

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Alvast voorbereidend op de winter, een slee waar ze met z'n tweeën op kunnen zitten?

Andere ideeën; een pop, modderkeuken voor buiten, pukylino fietsje, autogarage, grote kiepwagen/graafmachine voor de zandbak, een Wobbel.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 04 Aug 2019 19:14

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Hier is trouwens de IKEA autogarage met extra auto's ook een succes. Zit een takelwagen bij en je kunt er ook poppetjes bijkopen.
Verder toet toet inderdaad.
Maar dit van IKEA is vrij goedkoop en wellicht leuk om te vragen.
2016
<<

Berlin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 03 Jun 2019 07:39

Bericht 04 Aug 2019 19:21

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Onze zoon wordt over 2 weken 1 jaar en geven hem een zandbak van Little Tikes. Zo'n groene schildpad.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 04 Aug 2019 20:14

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Kaartjes/abonnementen/waardebon voor dingen die jullie nog voor het eerst willen doen (bijv zwemmen(les), gym, indoor speeltuin, dierentuin).
L2014 & H2017
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Aug 2019 21:14

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Een wobbel, Grimms regenboog of een andere luxe houten blokkenset, een schommel, hobbelpaard. Zo’n wheely bug is trouwens superleuk!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 04 Aug 2019 21:19

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Bedankt voor de tips! We zijn eruit, we geven een pukylino loopfietsje en de toet toet garage. Staan ook nog leuke dingen tussen om te vragen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Aug 2019 21:38

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Leuk, wij gaven ook dat fietsje. Een zwembad voor in de tuin is ook nog een idee trouwens, dat hebben wij van m'n vader gekregen.
❤ 7 juni 2018
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 04 Aug 2019 21:44

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Dat hebben we ook al.
Echt een luxe probleem hoor dit :palm:
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 06 Aug 2019 22:38

Re: Cadeau ideeën eerste verjaardag

Wij hebben ons zoontje voor zijn eerste verjaardag de wishbone flip gegeven. Is een enorm succes hier!
Het is een soort loopauto die je heel simpel kunt ombouwen naar een hobbelding. Wij hadden 'm via MP, ik vind ze nieuw best aan de prijs.

Afbeelding

Hij heeft ook de garage van Little Dutch gekregen van mijn broer, onwijs leuk, maar daar is hij nu wel echt nog te klein voor, dus deze staat nog ingepakt op zolder. Ik denk dat dat pas leuk is vanaf 1,5/2 jaar oud.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron