Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eigen baan als vacature tegenkomen

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 18 Sep 2019 12:52

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Jeetje, wat vervelend dat het inhoudelijk nog zo rot gaat. Hoe gaat het met jou? Je was er niet best aan toe met hoofdpijn en misselijk, etc.
L2014 & H2017
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Sep 2019 13:27

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Het gaat met mij iets beter, wel nog veel hoofdpijn maar niet meer constant misselijk. Het maakt me wel een beetje nerveus dat ik niet weet of ik straks nog werk heb, maar aan de andere kant heb ik mij daar al bij neergelegd.
Bedankt voor jullie interesse!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 12 Dec 2019 08:59

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Het verhaal heeft een nogal andere wending gekregen en ik zit al ruim 2 maanden thuis.
Vorige week 2 goede sollicitatie gesprekken gehad, maar helaas ook voor beide afgewezen. Dus hopelijk komt er snel iets anders op m'n pad.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 12 Dec 2019 09:21

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Wat rot prosecco! Wat is er gebeurd nog?
Wat jammer dat het solliciteren nog niet wil? Hopelijk voel je je niet al te slecht? Sterkte!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 12 Dec 2019 10:23

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Er is niet echt iets gebeurd, maar m'n baas kwam er mee dat hij eind van het jaar m'n contract niet ging verlengen (goh, wat een verrassing), maar dat hij eigenlijk ook wilde dat ik zo snel mogelijk zou stoppen. Dat kwam voor mij wel echt onverwacht, want er is mij meerdere keren verteld dat ik opzich mijn werk goed deed, blablabla...
Ik vind het heel erg dat ik geen werk meer heb, en ook de manier waarop ik aan de kant ben gezet. Maar ik ben wel heel blij dat ik daar niet meer heen hoef. Het was daar net een kleuterschool, niet te doen.
Opzich vermaak ik mij verder prima, maar ik kijk er wel heel erg naar uit om gewoon weer lekker aan het werk te gaan zodat ik alles achter mij kan laten.
Bedankt voor je lieve reactie!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Dec 2019 10:41

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Oh wat stom Prosecco! Vooral de manier waarop is echt slecht.
Hoop dat je snel weer een leuke baan hebt waar je op je plek zit.
30-04-2017
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 12 Dec 2019 10:44

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

@ Prosecco, ik neem aan dat je wel tot het einde van het jaar doorbetaald krijgt? Ik heb ooit zo ruim 2 maanden thuis gezeten incl. loon doorbetaling. Bij mij was het wel een andere situatie. Ik zat letterlijk uit mijn neus te eten op het werk. Uiteraard heb ik daar wat van gezegd. Toen zei mijn baas. Dan ga je maar vakliteratuur lezen. Een hele dag dat doen is echt saai en ook nog vermoeiend ook, dus na een week ben ik boos naar hem toegelopen en heb ik gezegd. Je gaat het nu regelen, want jij neemt mij in dienst zonder een planning (bij een accountantskantoor is het normaal dat je met een planning werkt, waardoor je de hoeveelheid werkvoorraad per jaar weet en dus de hoeveelheid capaciteit dat je nodig hebt weet). Ik heb toen even duidelijk gemaakt dat zijn kantoor het eerst kantoor dat ik tegen was gekomen dat zonder planning werkt en dat hij dus daarom maar op blaren moet zitten en mij maar tot einde contract door moest betalen terwijl ik thuis mocht zitten. Uiteraard heb ik dat op papier laten zetten, maar leuk was anders natuurlijk... Het was zo'n stugge baas, die ook nog niet eens zijn eigen fout door geen planning te gebruiken toe durft te geven.

Ik hoop dat je snel weer een leuke baan vind.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 12 Dec 2019 16:03

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Wat rot zeg. Dit is echt slecht voor je (zelf) vertrouwen. Heb je geen duidelijke waarom gekregen? Fijn dat je je iig goed vermaakt. Hopelijk in 2020 weer lekker aan het werk!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 12 Dec 2019 16:23

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Pure* schreef:Wat rot zeg. Dit is echt slecht voor je (zelf) vertrouwen. Heb je geen duidelijke waarom gekregen? Fijn dat je je iig goed vermaakt. Hopelijk in 2020 weer lekker aan het werk!


De reden was dat ik niet meegaand genoeg was, dat ik zelf na dacht over dingen en niet elke dag met m'n pompoms klaar stond om te cheeren voor de baas. Maar dat zijn geen redenen om iemand te ontslaan dus is het gegooid op onoverbrugbaar verschil van inzicht mbt de functie.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 15 Dec 2019 11:30

Re: Eigen baan als vacature tegenkomen

Wat naar hoe het allemaal is gelopen! Wat vind je er zelf van?
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers