Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Badpak met of zonder cups

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 29 Jul 2019 20:09

Badpak met of zonder cups

Ik wil eigenlijk een badpak, die ik waarschijnlijk online ga zoeken maar kan ik dan beter met cup of gewoon van die voorgevormde cups? Of zit daar geen verschil in?

Ik heb 85D.. zie namelijk wel leuke badpakken maar die hebben geen cup.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jul 2019 21:28

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb ook 85D en heb zonder cups. Wel een mooi stevig badpak waar goed vorm in zit. Mijne is van het merk Tweka.
Let's discover the world together.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 29 Jul 2019 23:13

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb beide de 1 met cups die was wel lastig te vinden. Heb uiteindelijk in Frankrijk een badpak met beugels en cups gevonden voor een betaalbare prijs. Wil je 1 zonder cups dan kom je al snel op hele dure uit ivm stevigheid maar dan kan je er wel jaren mee doen.
Carpe Diem
<<

Anoniem277

Bericht 30 Jul 2019 06:57

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb een grotere maat maar dan zonder cups. Ik zwem alleen met de kinderen dus vind het ook niet nodig. Kan mij voorstellen dat het met wedstrijdzwemmen bv anders is. Weet niet hoe vaak jij zwemt. Waarom wil je met cups?
Bij de mijne zit een netje in. Dan doe ik mijn borsten wat omhoog erin en dan blijven ze goed zitten. Ze worden goed op de plaats gehouden.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 30 Jul 2019 07:51

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb een badpak met cups. Vorig jaar gekocht bij livera van het merk chantelle. Het was een flinke zoektocht, ik voelde mij niet meer prettig in bikini maar met mijn cup F had ik wel echt ondersteuning van beugels nodig. Naar mijn idee waren er maar heel weinig badpakken met cups te vinden of ze waren heel erg duur.
december 2016
juli 2019
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 30 Jul 2019 08:40

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb een tankini met cups van Chantelle. Erg blij mee.
<<

Anoniem300

Bericht 30 Jul 2019 09:50

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb ook 85d en heb daardoor ook voor een tankini gekozen omdat daar wel cups in zitten (bij mij zelfs ook met 'bh' sluiting)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 30 Jul 2019 10:35

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb 85E, maar draag alles absoluut met cups!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Aug 2019 13:38

Re: Badpak met of zonder cups

Anelisan schreef:Ik heb een grotere maat maar dan zonder cups. Ik zwem alleen met de kinderen dus vind het ook niet nodig. Kan mij voorstellen dat het met wedstrijdzwemmen bv anders is. Weet niet hoe vaak jij zwemt. Waarom wil je met cups?
Bij de mijne zit een netje in. Dan doe ik mijn borsten wat omhoog erin en dan blijven ze goed zitten. Ze worden goed op de plaats gehouden.


Omdat het me toch wat steviger lijkt. Met het badpak wat ik nu heb doe ik precies hetzelfde als jou. Helaas is dat badpak nu kapot dus mort even opzoek naar iets anders
<<

Anoniem269

Bericht 01 Aug 2019 16:28

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb dezelfde maat en heb er een met cups en wil echt niet zonder. Het zit inderdaad steviger en je ziet niet dat je het koud hebt zeg maar :P
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 04 Aug 2019 22:03

Re: Badpak met of zonder cups

Waar kan je online leuke badpakken vinden? Op wehkamp zie ik alleen maar corrigerende badpakken. Heb er al eens 1 gehad maar daar leek ik wel een rollade in.

Gisteren bij livera geweest maar die hadden bijna nik meer
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 05 Aug 2019 08:13

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb dan zelf een tankini, omdat ik dat gemakkelijker vind dan een badpak, maar ik heb wel met cups. Heb 85/90E. Heb ‘m bij bonprix gekocht.
2012 2014
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 05 Aug 2019 08:28

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb er twee van Decathlon voor de watersporten die ik doe. Een van Bonprix en een bikini van Hunkemöller.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 05 Aug 2019 08:43

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb eem badpak met cups van esprit. Ik zou niet zonder cups willen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem321

Bericht 05 Aug 2019 12:22

Re: Badpak met of zonder cups

Ik heb een badpak van Wehkamp met cups. Dat draag ik meestal als ik met mijn zoon naar het zwembad ga. Op vakantie draag ik bikini's en die heb ik meestal zonder cups.
<<

Anoniem269

Bericht 05 Aug 2019 15:10

Re: Badpak met of zonder cups

Mijn tankini komt ook bij Bonprix vandaan. Helemaal zwart.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers