Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Halve sokken

<<

Anoniem21

Bericht 30 Okt 2013 09:11

Halve sokken

Ik heb lange benen, waardoor broeken altijd net iets te kort zijn als ik ga zitten. Nu zie je dan mijn sok boven mijn vet coole nike's uitkomen, wat ze gelijk spuug lelijk maakt . Met een blote enkel vind ik het wel mooi.

Nu heb ik een aantal van die halve sokken, maar 2 minpunten daaraan: er komt net een randje boven mijn schoen uit en ze schieten steeds van mijn hiel af. Iemand een idee welke van dit soort sokjes wél goed zijn?
<<

Anoniem29

Bericht 30 Okt 2013 10:13

Re: Halve sokken

Je hebt ook van die hele lage sokjes. Die draag ik vaak in de zomer. Als je die van een iets beter merk koopt dan zitten er rubberen dingetjes in die aan je huid blijven 'plakken', zodat ze niet van je voet afglijden. Verder zijn die ook van katoen i.p.v. polyester.

Misschien heeft HEMA ze ook wel in hun badstof variant, maar dat weet ik niet. Er moet echt zo'n doorzichtig rubber stukje bij de hiel zitten.
<<

Anoniem12

Bericht 30 Okt 2013 10:25

Re: Halve sokken

Die van HEMA met badstof hebben een goed elastiek.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 30 Okt 2013 11:40

Re: Halve sokken

Puma 3stuks voor €7 dacht ik bristol
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 30 Okt 2013 16:20

Re: Halve sokken

expressob schreef:Puma 3stuks voor €7 dacht ik bristol


Ja die van Puma heb ik ook goede ervaringen mee, die zakken niet af.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers