Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Jul 2019 22:42

Weekplannen

Wat doen jullie deze week? Vakantie of lekker aan het werk?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Jul 2019 22:49

Re: Weekplannen

Maandag: vriend komt rond het middaguur thuis. Ik slaap het eerste slaapje van m'n dochter lekker mee. 's Middags ga ik even de stad in langs wat winkels en 's avonds sporten.
Dinsdag en woensdag: nog geen plannen. Misschien dagje weg met z'n drieën. Of ik ga langs m'n zusje. Of lekker weinig doen met z'n drieën, vriend heeft vakantie.
Donderdag en vrijdag: met vriendinnengroep naar Ameland voor het roggefestival op vrijdag. Vooralsnog veel zin in, maar wel benieuwd hoe ik het vind m'n dochter thuis te laten. Nog niet langer dan een paar uur van haar weggeweest. Komt vast goed!
Zaterdag: weer naar huis. Waarschijnlijk niet zoveel doen.
Zondag: Sneekweek is begonnen, dus vast even naar de stad.
Laatst gewijzigd door Joey op 28 Jul 2019 23:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 28 Jul 2019 22:55

Re: Weekplannen

Maandag: lekker vrij na weekend werken! Thuis beetje rommelen, boodschappen, knuffelen met mijn zoontje

Dinsdag: ochtend naar ziekenhuis, s avonds sporten

Woensdag: ochtend na Mn ouders en middag/avond werken

Donderdag: avond werken

Vrijdag: vrij en BBQ

Zat&Zon: een verjaardag en klussen verder geen plannen
<<

Anoniem271

Bericht 28 Jul 2019 22:56

Re: Weekplannen

Morgen: huis poetsen, was wegwerken, even iets de stad nog wat laatste dingen voor de vakantie kopen en hopelijk nog lekker Netflix.

Dinsdag: de kat naar mijn ouders brengen, hij gaat daar logeren als wij op vakantie gaan. Koffer inpakken en dan richting mijn schoonouders. Gaan daar slapen.

Woensdag: op vakantie tot en met volgende week woensdag!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Jul 2019 22:56

Re: Weekplannen

Leuk Ise! Waar gaan jullie naar toe?
Laatst gewijzigd door Joey op 28 Jul 2019 22:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem271

Bericht 28 Jul 2019 22:57

Re: Weekplannen

Heerlijk een week naar Sicilië! Uitrusten op het strand maar ook mooie dingen bekijken en vooral genieten van elkaar.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 28 Jul 2019 23:05

Re: Weekplannen

Lekker weekje Joey, veel plezier op het festival.
Oh lekker morgen vrij Summerbeach, geniet ervan.
En jij alvast fijne vakantie Ise.

Mijn week:
Morgen: werken, normaal op maandag vrij, heb ook al heel het weekend gewerkt. Beetje saai aangezien mijn vriend een weekje vrij heeft.
Dinsdag en woensdag: vrij! Dat is wel heel fijn dus, we gaan lekker naar het strand, heb een hotel geboekt in Den Haag, dus woensdag (dan wordt het weer wel minder helaas) nog maar even de stad in daar!
Donderdag: werken, verder geen plannen.
Vrijdag: vrije dag, overdag nog geen plannen, 's avonds uit eten met 5 andere meiden van het werk.
Zaterdag en zondag: werken
<<

Anoniem272

Bericht 29 Jul 2019 05:32

Re: Weekplannen

Vandaag gaat mijn kleine zusje trouwen! Mijn kinderen zijn bruidskinderen en ik ben ceremoniemeester. Marin komt foto's maken :D

De rest van de week een gewone werkweek.

Zaterdag T. ophalen van zijn zomerkamp. Hij is daar nu ook al, dus hij wordt door opa en oma even opgehaald en teruggebracht voor de bruiloft.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jul 2019 05:45

Re: Weekplannen

Haha ja! Vandaag ga ik naar de bruiloft van de zus van Filoria! En natuurlijk Filoria en haar kinderen ontmoeten, dat lijkt me ook erg leuk.

De rest van de week ben ik thuis. Werken waar het kan en verder rustig aan.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 29 Jul 2019 06:15

Re: Weekplannen

Vandaag: Lekker vrij na een weekend werken. Ga wat in huis rommelen en boodschappen doen.

Morgen: 's Ochtends misschien een vergadering op het werk. 's Avonds ga ik de nachtdienst in.

Woensdag: Slapen, en nog een nachtdienst.

Donderdag: Even slapen, verder geen plannen.

Vrijdag: Nog geen plannen.

Zaterdag: 's Avonds sushi eten met mijn man, mijn zusje en haar vriend.

Zondag: 's Morgens even extra werken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 29 Jul 2019 06:24

Re: Weekplannen

Ma / werken
Di / intake oude opvang zoon, misschien mag die er weer heen (yes!) daarna rijbewijs verlengen (jeetje, 10 jaar alweer!) en lekker in huis rommelen
Wo / werken
Do / werken ipv vrijdag ivm vakantie collega’s
Vr / lang weekend, heerlijk! Dagje met zoon
Za / bezichtiging bij een heel leuk huis!
Zo / ben ik jarig!! Dat vier ik op het strand!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Jul 2019 09:09

Re: Weekplannen

Vandaag: thuis met N en vanmiddag komen m'n vader en z'n vriendin langs en gaan we naar een indoorspeeltuin. N is het klimmen en klauteren helemaal aan het ontdekken, dus ze kan lekker los daar!
Morgen: 's morgens vroeg baantjes zwemmen, ik denk in het buitenbad, want het wordt best weer warm morgen. Verder ben ik de hele dag alleen thuis en weet ik nog niet wat ik ga doen. In elk geval netflixen.
Woensdag: vriend werkt de ochtend thuis, 's middags misschien nog wat leuks doen met z'n drieën. Naar de kinderboerderij ofzo.
Donderdag: 's morgens weer zwemmen en daarna naar een verjaardag van de oom van m'n vriend. 's Middags geen plannen, wederom alleen thuis. Halleluja! Is voorlopig de laatste keer, want vanaf volgende week heeft m'n vriend vakantie en komt m'n stiefdochter drie weken bij ons.
Vrijdag: met Islandgirl en J bij ons thuis lunchen en naar de indoorspeeltuin.
Zaterdag: 's avonds date night met m'n vriend, we gaan nog één keer eten bij ons favoriete restaurant hier in de buurt.
Zondag: geen plannen nog.

Pippa, leuk, een bezichtiging! In welke buurt? Wel DH toch?
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jul 2019 12:58

Re: Weekplannen

Ik heb vakantie

Maandag vanochtend al huis schoongemaakt, ziekenhuis geweest, afspraak bank gehad. Boodschappen gehaald. En net de inloopkast opgeruimd. Vanavond wandelen

Dinsdag geloof dat mijn man naar Groningen wil

Woensdag sporten

Donderdag geen plannen nog

Vrijdag geen plannen

Zaterdag misschien naar een eiland met mijn ouders

Zondag misschien naar de verjaardag van oma van mijn man. En anders spullen inpakken
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Jul 2019 13:05

Re: Weekplannen

Vandaag: werken tot 18.00
Morgen: ochtend werken tot 12.30. Dan de jongste ophalen uit de opvang en nog even bedenken wat we gaan doen.
Woensdag: vrij, huishouden doen, dochter komt terug van logeren en heeft 's middags zwemles
Donderdag: werken van 8.00-17.00
Vrijdag: vakantie! We gaan niet op vakantie maar wel lekker 3 weken vrij!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 29 Jul 2019 15:22

Re: Weekplannen

Fijne vakantie Sarah, Ise en Jezzie!
Spannend Joey, wel heel leuk ook dat festival!

Ik ben vandaag aan het werk, vanavond tas inpakken en vlieg morgenochtend vroeg naar Valencia met vriendinnen. Vrijdagavond ben ik weer thuis. Zin in!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jul 2019 15:30

Re: Weekplannen

Oh wat leuk, Valencia! Heel veel plezier.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem317

Bericht 29 Jul 2019 16:05

Re: Weekplannen

Ik heb vakantie. Vandaag zijn we boven aan het schuren. Woensdag wordt de voortuin leeg gehaald en recht getrokken. Donderdag wordt m’n moeder geopereerd en verder gaan we tussendoor met de bovenverdieping en tuin verder. Het is ook even afwachten hoe het met m’n moeder gaat en wanneer ze weer naar huis mag.
<<

Anoniem271

Bericht 29 Jul 2019 16:05

Re: Weekplannen

Dank je wel Harrison, jij ook veel plezier!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Jul 2019 20:26

Re: Weekplannen

Vandaag: samen met mijn moeder opgepast op onze nichtjes, ze waren met 5 in totaal in de leeftijden van 9, 8, 7, 2 en 1.
Morgen: even met mijn meisjes naar het centrum om een lol-bal of een andere uit die serie halen. En een nieuwe rugzak halen voor mijn vriendin. En in de middag gaan we even naar Willemstad.
Woendag: geen plannen
Donderdag: geen plannen
Vrijdag: OP VAKANTIE!!
Zaterdag: kom mijn zusje met haar 2 dochters om een dagje te zwemmen (al staat dit nog even onder voorbehoud)
Zondag: onbekend, de kans is groot dat we weer in het zwembad liggen en 's avonds waarschijnlijk gourmetten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Jul 2019 20:36

Re: Weekplannen

Lekker al die vakanties zeg! Ben er ook wel aan toe maar moet nog even wachten tot de winter! Ook niet erg :)

Ik werk de hele week! Morgenavond ga ik paella eten bij Spaans/Hawaïaanse vrienden. Woensdag uit eten met collega’s om te vieren dat ik door m’n proeftijd ben! Donderdag sporten en eten met vriendin! Vrijdag verrassingsfeestje voor vriend die 30 wordt. Zaterdag met groep vrienden naar de pride en zondag en maandag naar concert! Lekker druk dus!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers