Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Al die jaren geen cyclus

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 26 Jul 2019 07:35

Al die jaren geen cyclus

Al die jaren nooit geen eigen cyclus gehad en nu ons gezin compleet is en ik dus ook geen behandelingen meer onderga om zwanger te worden had ik de huisarts gemaild of het kwaad kon dat ik nooit ongesteld word.

Ze ging dit overleggen met de gynaecoloog en zou me er over terug bellen. Dit heeft ze woensdag gedaan. Als ik verder geen klachten van mijn pcos zou hebben hoef ik ook niet langs de gyn en was het advies om jaarlijks een maand aan de pil te gaan om zo een menstruatie op te wekken.
De huisarts ging een recept hiervoor doorsturen naar de apotheek. Dit moet ik dan elk jaar een maand herhalen.

Wat denk je.. ben ik gisteren ineens uit mezelf ongesteld geworden. Bijna een jaar na de geboorte van de tweeling. Dat is gewoon al die jaren nooit gebeurd. Het is wel een beetje jammer dat het nu zo warm is maar ach, overleef ik ook wel, haha!!

Ben er eigenlijk best blij mee dat mijn lichaam dit heeft opgepakt. Misschien omdat ik 12 kilo ben afgevallen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 26 Jul 2019 15:52

Re: Al die jaren geen cyclus

Bijzonder is dat hè. Bij mij ging het ook zo ongeveer. Ik werd dan dan nog wel ongesteld, maar echt maar 2 tot max 4 keer per jaar. Na de jongste heb ik zo’n 7-8 jaar een mirena gehad. Toen bleef mijn menstruatie ook helemaal uit. Dus toen ik ‘m liet verwijderen had ik ook wel verwacht dat het weer zo minimaal zou zijn. Maar niks bleek minder waar. Ik ben netjes elke 30-35 dagen ongesteld. Zo regelmatig is het mijn hele leven nog nooit geweest.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 26 Jul 2019 20:26

Re: Al die jaren geen cyclus

Wel fijn Shally en Thunder!

Bij mij ging het ook ongeveer zo: toen ik zwanger wilde worden was ik maar eens per jaar gemiddeld ongesteld, ook pcos ontdekt bij mij. Na mijn zwangerschap jaren weer aan de pil geweest, aantal maanden geleden gestopt wegens veel hoofdpijn(en ik had toch geen partner dus even kijken hoe het dan met de hoofdpijn zou gaan) en ineens een cyclus van ongeveer 5/6 weken! Voor mij al heel netjes, dus blij!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 26 Jul 2019 21:39

Re: Al die jaren geen cyclus

Ja echt heel maf maar anderzijds ook wel fijn dat mn lichaam nu doet wat het moet doen. Jammer dat het niet eerder is gebeurd, haha.

Ben nu wel benieuwd of het vaker zal gebeuren.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat