Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overnight oats

<<

Anoniem279

Bericht 24 Jul 2019 22:03

Overnight oats

Even een simpel vraagje, maar welke verhoudingen melk/havermout hanteer je daar nou voor? Ik gebruik 200ml amandelmelk en had ergens gelezen dat 30 gram havermout voldoende moest zijn: hele waterige pap. Volgende dag 50 gram gedaan, wel wat dikker maar nog steeds waterig. Gisteren zelfs 70-80 gram gedaan en vanmorgen dacht ik: ha, dat lijkt erop. Maar 80 gram lijkt me zo enorm veel, hoeveel gebruiken jullie? En watvoor havermout gebruiken jullie eigenlijk?

En iemand nog lekkere recepten? Je kan er zoveel mee variëren dat ik door de bomen het bos niet meer zie, haha!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 24 Jul 2019 22:22

Re: Overnight oats

Ik gebruikte ook nooit zoveel havermout.
Deed er vaak diepvriesfruit in, kokosrasp en kaneel.

Als je wilt dat het dikker wordt kan je dus ook een half schapje eiwitpoeder gebruiken!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 24 Jul 2019 23:12

Re: Overnight oats

Ik doe zoveel dat het net onder de melk staat. En de volgende dag eventueel nog iets verdunnen als ik het te dik vind.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Jul 2019 13:05

Re: Overnight oats

Lukt mij ook niet met melk, daarom deed ik het altijd met yoghurt.

Of havermout in magnetron opwarmen met melk, als je het dan even laat staan wordt het wel wat dikker.

Ik doe warm vaak met banaan en walnoten en kaneel.
Koud met banaan bessen of rood fruit en wat noten.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers