Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderbed

<<

Anoniem277

Bericht 20 Jul 2019 12:39

Kinderbed

Welk bed heeft jullie dochter? Wij gaan verbouwen dus ik ben op zoek naar een bed. Ze slaapt nog in een peuterbed.

Ze zegt zelf dat ze een bankje wil maar is dat praktisch?
We hebben kleine kamers en een laag plafond. Dus een hoogslaper is geen optie.

Eventueel foto's van jullie kinderkamers? Heb ik wat inspiratie voor de aankomende verbouwing.
<<

Anoniem316

Bericht 20 Jul 2019 12:48

Re: Kinderbed

Wij hebben dit bed. Die kan je heel gezellig aan kleden en ook staan er diverse hacks op Pinterest. En je kunt 'm dus ook nog omkeren als ze groter is, dan kan ze er onder zitten.
https://m2.ikea.com/nl/nl/p/kura-keerba ... -80253809/
<<

Anoniem331

Bericht 20 Jul 2019 13:20

Re: Kinderbed

Mijn zoon krijgt een zelf gemaakt bed met een boekenkast aan zijn hoofdeind.
Ken je niet iemand die handig met klussen is? Dan zijn er zoveel mogelijkheden.
<<

Anoniem300

Bericht 20 Jul 2019 13:30

Re: Kinderbed

Wij hebben ook dat Kura omkeerbed net als Dee. Erg fijn bed is half hoog maar, zeker als een kamer, klein is kun je er dan nog wel onder spelen.
<<

Anoniem277

Bericht 20 Jul 2019 15:31

Re: Kinderbed

Bedankt! We gaan eens naar dat bed kijken. Daar kan ik dan nog een matras onderin leggen als er een logé is.

Heb idd wel iemand die handig is maar een beetje moeilijk moment om nu te vragen. En we willen graag in 1x over naar een nieuwe kamer.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 20 Jul 2019 15:44

Re: Kinderbed

Wij hebben deze:

https://www.babyplanet.nl/flexa-classic ... white-wash

De poten zitten er nu nog niet onder, maar ik vond het hekje bijna helemaal rondom wel een fijn idee. Eventueel kan het hekje aan de voorkant er ook af. We hebben em trouwens bij de tweedehands winkel gekocht, echt mazzel mee gehad, want de nieuwprijs zouden we er echt niet voor over hebben.
december 2016
juli 2019
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 21 Jul 2019 03:02

Re: Kinderbed

Wij hebben bijna dezelfde als Niekske, ook voorlopig nog zonder poten. Wij hebben deze:
https://www.beterbed.nl/bedden/kinderbe ... src=aw.ds#
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 21 Jul 2019 06:34

Re: Kinderbed

Wat zijn jullie ervaringen met het opmaken van een (half)hoogslaper? Het lijkt me zo vervelend.
L2014 & H2017
<<

Anoniem300

Bericht 21 Jul 2019 15:36

Re: Kinderbed

Halfhoogslaper vind ik juist fijn. Je staat dan op borst hoogte op te maken en ik kan alle hoeken makkelijk bij(ik ben 1.68).
Alleen onderlaken bedoel ik dan. Dekbed doe ik gewoon hetzelfde als bij een laag bed en dan erop 'zwaaien ' en instoppen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Jul 2019 13:14

Re: Kinderbed

Heeft iemand ervaring met de Stuva van Ikea?
L2014 & H2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers