Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buiten- of binnenmens?

Buiten- of binnenmens?

Buitenmens
26
46%
Binnenmens
31
54%
 
Aantal stemmen : 57
<<

Anoniem307

Bericht 17 Jul 2019 20:35

Re: Buiten- of binnenmens?

Binnenmens en wintermens. Ik vind het heerlijk als het buiten koud is en ik binnen de verwarming aan kan zetten om lekker koud voor de televisie te zitten. Er zijn ook wel dingen die ik buiten leuk vind, maar niet dusdanig dat ik mezelf een buitenmens kan noemen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 18 Jul 2019 05:11

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik wil heel graag zeggen buitenmens, maar als ik me niet fijn voel, ben ik het liefste thuis. Ik weet dat buitenlucht helpt en daarom ga ik naar buiten wandelen. Verder vind ik het ook leuk om buiten te zijn trouwens. Ik ga er graag op uit, maar het liefst had ik dar al het buiten binnen in m’n huis kon zijn. Ok, behalve het zand uit de zandbak.
L2014 & H2017
<<

Anoniem277

Bericht 18 Jul 2019 05:39

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik ben vooral een binnenmens maar ik geniet ook van lekker weer. Gezellig buiten eten, buiten op een bankje zitten en kijken hoe de kinderen spelen vind ik ook fijn. Wij fietsen veel.
Ik heb een hekel aan neerslag. Mijn bril beslaat meteen en vol druppels dus zie ik niets, mijn jas en kleren doorweekt. Daar heb ik echt een hekel aan
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jul 2019 06:49

Re: Buiten- of binnenmens?

Buiten buiten buiten! 1 van de redenen waarom ik in Nederland niet meer kan aarden - te koud (want ook een warm weer mens).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 18 Jul 2019 11:14

Re: Buiten- of binnenmens?

Hier moest ik echt even over nadenken maar ik denk dat ik 50/50 ben haha. Ik vind het écht heerlijk om met lekker weer op het terras te zitten, buiten te eten/bbq met familie/vrienden of gewoon lekker thuis in de tuin een boek te lezen. Maar ik vind het ook lekker om binnen op de bank een serie te kijken/boek lezen etc of het nou 30gr of 10 is :P Ik word ook altijd een klein beetje geïrriteerd als mensen zeggen dat je naar buiten moet omdat het lekker weer is..
Wat als het lukt
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Jul 2019 13:12

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik ben een buitenmens en baal dat ik zoveel binnen zit. Nu ook ik heb even een half uurtje over en zit binnen terwijl het buiten heerlijk is. Maar ik moet wil wat uitzoeken op de laptop en dat vind ik buiten irritant. Ik denk dat ik buiten een plekje moet creëren waar ik makkelijk even ga zitten.
Verder uit het zich dat ik net als Flo (?) een dag binnen als een verloren dag zie. Dan loop ik s avonds vaak nog wel een rondje. Ik eet ook thuis graag buiten. Verder ga ik het liefst op vakantie in de natuur.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2019 13:15

Re: Buiten- of binnenmens?

Isles schreef:Binnenmens en wintermens. Ik vind het heerlijk als het buiten koud is en ik binnen de verwarming aan kan zetten om lekker koud voor de televisie te zitten. Er zijn ook wel dingen die ik buiten leuk vind, maar niet dusdanig dat ik mezelf een buitenmens kan noemen.

Dit.

Wat ik wel echt lekker vind is 's avonds buiten zitten met een wijntje en een tijdschrift, maar ik word altijd zo enorm gestoken, zelfs door een lange broek en vest heen, dat de lol er snel af is.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Jul 2019 15:44

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik ben het allebei denk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem326

Bericht 18 Jul 2019 16:23

Re: Buiten- of binnenmens?

Buitenmens. Ik ben graag in de tuin en in de natuur. Maar wel de combinatie buiten en rust. Overvolle terrassen en stranden vind ik niet echt ontspannend. Ik heb het wel snel koud. Ik probeer altijd de uitdrukking “slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel” toe te passen. Maar dat lukt me nog niet zo goed. En als ik het koud heb dan ben ik liever binnen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 18 Jul 2019 17:20

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik denk ‘buitenmens’. Als het even kan zit ik in de tuin, heerlijk onder de overkapping. Gooi ook al snel de deuren open als het lekker weer is, heerlijk die frisse lucht! Ook doe ik heel veel op de fiets want ik geniet echt van de natuur dan. Gisteren bijvoorbeeld voor/na mijn werk bijna 2 uur gefietst.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 18 Jul 2019 18:13

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik kies voor 'binnenmens' maar ga met mooi weer ook wel graag lekker wandelen, naar het bos, naar het strand etc.
<<

Anoniem321

Bericht 19 Jul 2019 07:59

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik ben niet een echt buitenmens, want dan was ik wel veel vaker en langer buiten geweest.
Maar als ik buiten ben, geniet ik er ook wel heel erg van. Zowel in de zomer als in de winter met lekker droog vriesweer. Lekker het bos in, of aan de zee, of juist in de bergen. En dan denk ik altijd: dit moet ik vaker doen. Maar dat komt er dus nooit van.
Ik hou wel heel erg van kamperen, juist omdat je dan buiten leeft. Maar wel alleen met mooi weer.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Jul 2019 08:21

Re: Buiten- of binnenmens?

Absoluut buiten! Dat mis ik echt intens aan in het buitenland wonen, daar was ik echt nooit binnen. Gisteravond in de stortregen zitten barbecueën en zelfs dan ben ik nog enorm aan het genieten.

Ik heb wel eens geprobeerd een hele dag binnen te zitten op m'n vrije dag maar het is me nog nooit gelukt. Word extreem onrustig van op de bank zitten, gevoel alsof ik niet genoeg doe met m'n leven. Ook best vermoeiend hoor.
<<

Anoniem301

Bericht 19 Jul 2019 09:18

Re: Buiten- of binnenmens?

Denk eerder een binnenmens. Hoewel ik echt geniet van het fietsen naar mijn werk, wandelen, hardlopen, met Bo en mijn man lekker naar buiten, de hele dag op het terras zitten. Maar ik ben geen type dat altijd in de tuin te vinden is bij mooi weer.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Jul 2019 09:37

Re: Buiten- of binnenmens?

Olifant schreef:Ik ben niet een echt buitenmens, want dan was ik wel veel vaker en langer buiten geweest.
Maar als ik buiten ben, geniet ik er ook wel heel erg van. Zowel in de zomer als in de winter met lekker droog vriesweer. Lekker het bos in, of aan de zee, of juist in de bergen. En dan denk ik altijd: dit moet ik vaker doen. Maar dat komt er dus nooit van.
Ik hou wel heel erg van kamperen, juist omdat je dan buiten leeft. Maar wel alleen met mooi weer.


Dit geldt ook wel voor mij, alleen het kamperen niet, dat vind ik vreselijk. Ik vind buiten zijn heerlijk, maar als ik moet kiezen ben ik meer een binnenmens.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 19 Jul 2019 12:12

Re: Buiten- of binnenmens?

Carrie schreef:Denk eerder een binnenmens. Hoewel ik echt geniet van het fietsen naar mijn werk, wandelen, hardlopen, met Bo en mijn man lekker naar buiten, de hele dag op het terras zitten. Maar ik ben geen type dat altijd in de tuin te vinden is bij mooi weer.


Dit geldt ook voor mij, maar dan bootcamp ipv hardlopen :)
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem301

Bericht 19 Jul 2019 12:14

Re: Buiten- of binnenmens?

Niekske schreef:
Carrie schreef:Denk eerder een binnenmens. Hoewel ik echt geniet van het fietsen naar mijn werk, wandelen, hardlopen, met Bo en mijn man lekker naar buiten, de hele dag op het terras zitten. Maar ik ben geen type dat altijd in de tuin te vinden is bij mooi weer.


Dit geldt ook voor mij, maar dan bootcamp ipv hardlopen :)

En niet met mijn man naar buiten :P
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 19 Jul 2019 12:41

Re: Buiten- of binnenmens?

Carrie schreef:Maar ik ben geen type dat altijd in de tuin te vinden is bij mooi weer.


Dit doet me de men aan de opmerking van Mn schoonmoeder toen ze hier kwam voor de verjaardag van mijn vriend. Ze had nog geen hallo gezegd of ze riep al zitten jullie niet buiten...... het was 17 graden en helemaal niet lekker. Moest er stiekem wel om lachen want als je bij hun komt zit ze de helft van de tijd ook gewoon binnen.

Mijn opa was wel echt een buitenmens. Die is 86 geworden en had eind april zn slippers al in zijn voeten staan. Hij was altijd buiten. Woonde ook op een fantastisch plekje aan de rand van het bos (letterlijk het tuinhekje opendoen en je was in het bos) en 10 minuten van de zee. Bij oop was ik wel veel buiten vooral omdat het daar echt rustig was.
2015 💙
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 19 Jul 2019 12:47

Re: Buiten- of binnenmens?

Carrie schreef:
Niekske schreef:
Carrie schreef:Denk eerder een binnenmens. Hoewel ik echt geniet van het fietsen naar mijn werk, wandelen, hardlopen, met Bo en mijn man lekker naar buiten, de hele dag op het terras zitten. Maar ik ben geen type dat altijd in de tuin te vinden is bij mooi weer.


Dit geldt ook voor mij, maar dan bootcamp ipv hardlopen :)

En niet met mijn man naar buiten :P


Haha scherp! Ja vriend dus :P
december 2016
juli 2019
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 19 Jul 2019 15:01

Re: Buiten- of binnenmens?

Marin schreef:Vond het het beste in deze pijler passen, maar als het elders moet, vooruit ;)

Ken je die reclame van Bever Sport? Niet iedereen is een buitenmens, maar niemand is een binnenmens?

Die vind ik dus stom, want ik vind dat ik een binnenmens ben. Ik zit gewoon écht liever binnen. Tuurlijk vind ik het heerlijk om buiten te wandelen, in de natuur, of door de straten en bij mensen naar binnen kijken in hun huizen :ja: maar het liefst zit ik binnen, op de bank. Of het nou warm of koud is buiten, nat of droog. Ik ga eigenlijk bijna nooit uit mezelf in de tuin zitten en zelfs als ik dat al doe (met zoontje doe ik het bijvoorbeeld nu wel vaker omdat ik 't goed voor hem vind) maar dan zit ik toch maar onrustig.
Ik heb ook een vriendin en die appt mij altijd als het doordeweeks lekker weer is, want dan zit zij op kantoor en dan zegt ze je zit vast de heeeele dag buiten te genieten. Eh nee, ik zat lekker binnen. :angel:

Ben jij meer een buiten- of een binnenmens? Hoe uit zich dat?



Deze post ben ik ook. Ik kom graag buiten maar zit ook heel graag binnen te relaxen. Dat heeft ook meer mijn voorkeur ook wanneer het heel mooi weer is.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 19 Jul 2019 15:03

Re: Buiten- of binnenmens?

Afhankelijk van het weer.

Met mooi weer vind ik het heerlijk om buiten te zijn. Wandelen, boekje lezen, zonnen, wat drinken, verven, tuinieren...

Maar met slecht weer vind ik het ook heerlijk om met een boek en een kop thee op de bank te zitten, wat te rommelen in huis, inrichting om te gooien etc...
<<

Anoniem317

Bericht 19 Jul 2019 16:14

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik denk dat ik het allebei ben. Ik vind het heerlijk om buiten te zijn, maar kan er ook van genieten om binnen te zijn.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 19 Jul 2019 20:43

Re: Buiten- of binnenmens?

Poe lastig. Ik heb de poll niet ingevuld omdat ik het heerlijk vind om buiten te zijn als het 20 graden is of warmer. In de winter en herfst vind ik het niet fijn om buiten te zijn. Wat ben je dan? Een zomermens?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Jul 2019 11:37

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik denk dat ik toch meer een binnenmens ben. Ik hou van op de bank hangen, puzzelen, in huis aanrommelen en ik ben niet het type wat naar buiten gaat om een rondje te lopen o.i.d. Ik ga alleen naar buiten met een doel (werken, boodschappen etc. en natuurlijk ook leuke activiteiten).
<<

Anoniem269

Bericht 20 Jul 2019 16:56

Re: Buiten- of binnenmens?

Ik ben alleen een buitenmens in de zomer ;) Ik heb echt een hekel aan kou. Dan zit ik graag buiten met een puzzelboekje of de iPad. Of rommel wat aan in de tuin.

De rest van de seizoenen ben ik een echt binnenmens. Heerlijk op de bank met een kop thee en een leuke film of serie. Of ik ben wat aan het aanrommelen in huis.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers