Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtlampje

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 29 Okt 2013 22:25

Nachtlampje

Louise wordt de laatste tijd op de late avond regelmatig wakker. Vanaf dat het licht aangaat is het prima voor haar. Ik denk dus dat ze een beetje bang is in het donker en ik wil haar een nachtlampje aanschaffen, denk ik. Hebben jullie dat ook en welke hebben jullie? Of een andere tips voor het bang zijn in het donker? Of is ze misschien helemaal niet bang?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 29 Okt 2013 22:31

Re: Nachtlampje

Het spookje van de Ikea heeft de jongste. Die houd het tenminste de hele nacht vol. Kost een tientje geloof ik.

De oudste heeft de Beaba kabouter. Voor nu handig als ze in het donker naar de wc moet, dan is ie handig mee te nemen. Kost alleen wel een paar tientjes meer.
<<

Anoniem133

Bericht 29 Okt 2013 22:34

Re: Nachtlampje

Mijn zoontjes hebben allebei een nachtlampje die je in het stopcontact moet steken, zo'n simpele ronde van de Ikea. Hier hielp het wel, vooral bij mijn jongste die met knuffel slaapt en knuffel regelmatig kwijt is 's nachts. Nu kan hij hem zelf zoeken en pakken.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 29 Okt 2013 22:38

Re: Nachtlampje

Hop naar de Ikea dus.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 29 Okt 2013 23:37

Re: Nachtlampje

Hier heeft zoon een nachtlampje van de lidl. Een ledlamp die in het stopcontact moet. Hij gaat in het licht vanzelf uit en weer aan als het donker is.
Zo kan hij makkelijk de wc vinden of zijn knuffels in bed.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 30 Okt 2013 00:00

Re: Nachtlampje

Wij hebben deze voor beide kinderen:
http://www.ledzbuy.nl/product/729/melle ... -roze.html
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Okt 2013 00:34

Re: Nachtlampje

Ravi heeft een leeuwtje van een paar euro van de Action. Geeft een heel fijn rustig licht.
R. 2013
D. 2016
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 30 Okt 2013 08:38

Re: Nachtlampje

Ik heb een hele simpele van de Hema. Gewoon zo'n ouderwets rondje die je in het stopcontact steekt. Kost geloof ik 3 euro. Vond de meeste lampjes te fel
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 30 Okt 2013 10:04

Re: Nachtlampje

Wij hebben ook de gewone van de ikea.
3€ geloof ik. Gaat aan als het donker is en uit als het licht wordt; ideaal.
💜💜💙💙
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 30 Okt 2013 18:07

Re: Nachtlampje

Wij hebben gewoon een klein schemerlampje met een 7 watt lamp erin. Geeft ook maar een klein beetje licht. Wel roze natuurlijk, zodat het bij de kamer past :)
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers