Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingstijl bepalen

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Jul 2019 16:04

Kledingstijl bepalen

Over een tijdje wil ik een nieuwe garderobe aan gaan schaffen. Ik moet dan waarschijnlijk echt alles kopen.
Nu wil ik eigenlijk van tevoren mijn kledingstijl gaan bepalen, en dingen die ik dus 'moet' kopen, zodat ik niet een aantal miskopen doe. Zie mezelf nl al een 'sexy' jurkje kopen en dat nooit dragen.
Ook wil ik eigenlijk helemaal een andere kledingstijl dan dat ik had. Veel meer mogelijkheden nu.

Alleen hoe kom je erachter wat je stijl is en do's en don'ts? Waar zoek je op en hoe bewaar je dit?
Hebben jullie wellicht tips voor me?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Jul 2019 16:32

Re: Kledingstijl bepalen

Je zou in elk geval kunnen beginnen met Pinterest plaatjes opslaan van stijlen die je leuk vindt. En dan als je er met die zoektermen of suggesties niet uit komt, kan je misschien niet die plaatjes plaatsen zodat de fashion gurus hier je verder op weg kunnen helpen.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Jul 2019 16:37

Re: Kledingstijl bepalen

Pinterest! Dat is een goed idee ja.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 16 Jul 2019 17:24

Re: Kledingstijl bepalen

Of doe jezelf als beloning stylingsessie cadeau?

Als je er niet uitkomt wil ik anders wel een keer met je mee, jarenlang ervaring als stylist :king:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Jul 2019 18:22

Re: Kledingstijl bepalen

Reva schreef:Of doe jezelf als beloning stylingsessie cadeau?

Als je er niet uitkomt wil ik anders wel een keer met je mee, jarenlang ervaring als stylist :king:


Oeeee!!! Lijkt me erg gezellig!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem269

Bericht 16 Jul 2019 19:38

Re: Kledingstijl bepalen

Ik denk dat je niet te zwaar moet wegen aan een "stijl" hebben. Je moet vooral bedenken wat JIJ leuk vindt en waar je je goed in voelt. Ik zou daarin trends loslaten en vooral je eigen gevoel volgen. Als je draagt wat je zelf leuk vindt en waar je je goed in voelt volgt er vanzelf een bepaalde stijl.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11585

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 17 Jul 2019 12:34

Re: Kledingstijl bepalen

Ik heb heel veel op pinterest gekeken en gekeken wat ik leuk vond. Ook kijk ik hier wel eens in het wat heb je aan topic.

Vooral kijken wat jij leuk vindt en waar je je goed bij voelt. Als je denkt leuk maar bij een ander koop het dan niet. En als je twijfelt over of het lekker zit koop het dan ook niet.
2015 💙
<<

Anoniem276

Bericht 17 Jul 2019 14:36

Re: Kledingstijl bepalen

Ik zit met hetzelfde dus lees even mee in je topic :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Aug 2019 20:30

Re: Kledingstijl bepalen

ik ben ook nog steeds zoekende. Ik heb vorig jaar onwijs veel kleding gekocht en van veel dingen denk ik nu dit is niks. Sommige shirts ga ik dan maar in de winter dragen onder een trui.

Vind het vooral moeilijk om iets te vinden wat me staat. Nu kan ik ook niet alles dragen een gewone broek met rit en knopen lukt niet door teveel vel bij mijn buik dus daarin ben ik best beperkt nog

En wat mij wel wat geholpen is bij een kleding winkel een adviseur vragen die helpt zoeken zo heb ik nu kleding die ik zelf nooit gekozen zou hebben maar hartstikke leuk is doordat zij het anders combineerde
Afbeelding
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 05 Aug 2019 08:19

Re: Kledingstijl bepalen

Wat herken ik mij hier in!
Voorheen kocht ik iets omdat het toevallig paste, niet omdat ik het nou zo mooi vond, of dat het zo mooi stond.

Nu kan ik shoppen omdat het leuk is. Ik koop nog wel veel low budget, omdat ik niet weet hoe lang het afvallen nog doorgaat. Draag nu sinds jaren weer een jeans, en heb zelfs een korte broek gekocht. Die had ik al wel 15 jaar niet meer gehad. In de zomer droeg ik altijd een jurk met een legging, dit jaar voor het eerst zonder legging.

Mijn stijl is dus wel veranderd, al heb ik wel wat miskopen gedaan. Een one-shoulder shirt bijvoorbeeld, hartstikke leuk, maar toch niet zo mijn ding. Ben duidelijk nog zoekende naar mijn stijl.
2012 2014
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Aug 2019 16:07

Re: Kledingstijl bepalen

Lastig is dat he, Papillio.
Hoeveel ben jij nu afgevallen?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 05 Aug 2019 16:44

Re: Kledingstijl bepalen

Ik ging over naar een nieuwe stijl toen ik moeder was geworden. M'n lijf was erg veranderd (niet persee positief :laughcry:).
Ik heb heel lang gewoon basics gekocht en langzaam ben ik toch naar een stijl toe gegroeid. Ik heb veel op pinterest gekeken voor inspiratie en uiteindelijk moest / wilde ik op m'n nieuwe werk gewoon nette kleren aan en toch bij mezelf blijven. Business - casual bleek wel een stijl te zijn die bij me past en waar ik me fijn bij voel.

Geeft het de tijd en blijf om je heen kijken. Soms zie je iets wat je wat lijkt en dan pas je het of koop je het, is het niks dan is het niks en anders kun je van daaruit verder borduren. Stapje voor stapje.
30-04-2017
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 05 Aug 2019 20:30

Re: Kledingstijl bepalen

Sam schreef:Lastig is dat he, Papillio.
Hoeveel ben jij nu afgevallen?


Behoorlijk lastig inderdaad.
Ik ben nu bijna 40kg kwijt. En jij?
2012 2014

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers